eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Kazimierza Wielka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-21

Ogłoszenie nr 500061508-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.

Gmina Kazimierza Wielka: Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Kazimierza Wielka.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522260-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kazimierza Wielka, Krajowy numer identyfikacyjny 29100978000000, ul. ul. T. Kościuszki 12, 28500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 521 937, e-mail inwestycje@kazimierzawielka.pl, faks 413 521 956.
Adres strony internetowej (url): www.kazimierzawielka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Kazimierza Wielka.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKOŚ.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę używanej koparko-ładowarki dla Gminy Kazimierza Wielka. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w niniejszej specyfikacji oraz w Szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z parametrami techniczno-eksploatacyjnymi określonymi w Szczegółowej specyfikacji technicznej oraz z obowiązującymi normami i przepisami. 4. Wykonawca może udzielić gwarancji jakości na układ przeniesienia napędu (silnik z osprzętem, skrzynie biegów oraz mosty) i hydraulikę, liczonej od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy przez Zamawiającego, co zostanie wskazane przez Wykonawcę na formularzu oferty - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami części XIX niniejszej specyfikacji. 5. Wymagany rok produkcji koparko-ładowarki ma być nie wcześniejszy niż 2011, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Rok produkcji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami części XIX niniejszej specyfikacji. 6. Przebieg koparko-ładowarki ma być nie większy niż 8500 mth, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Przebieg koparko-ładowarki stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami części XIX niniejszej specyfikacji. 7. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającej na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa. 8. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów w celu akceptacji i oceny zgodności ze Szczegółową specyfikacją techniczną. 9. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego - Gmina Kazimierza Wielka, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka. 10. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe "CERNEK"
Email wykonawcy: transport-cernek@wp.pl
Adres pocztowy: Niestachów 133
Kod pocztowy: 26-021
Miejscowość: Daleszyce 133
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227550.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.