To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-21
Ogłoszenie nr 500060979-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.
Gminny Zespół Oświaty w Świdnicy: "Dostawa i wdrożenie platformy edukacyjnej, technologii TIK i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Równe szanse w Gminie Świdnica" RPDS.10.02.04-02-0007/17 - powtórzony
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517283-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Oświaty w Świdnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 89034687000000,
ul. ul. Głowackiego
4,
58100
Świdnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 523 067, e-mail
gzo@gmina.swidnica.pl, faks
074 8523067 w. 323.
Adres strony internetowej (url): www.gzoswidnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i wdrożenie platformy edukacyjnej, technologii TIK i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Równe szanse w Gminie Świdnica" RPDS.10.02.04-02-0007/17 - powtórzony
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GZO.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa i wdrożenie platformy edukacyjnej, technologii TIK i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Równe szanse w Gminie Świdnica" 3.2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania: 3.2.1. Zadanie nr 1 - zakup i dostawa platform edukacyjnych, tablic interaktywnych, projektorów multimedialnych a) Platforma edukacyjna z zasobami edukacyjnymi dla szkół podstawowych - 3 szt., b)Tablice interaktywne - 5 szt., c) Projektory multimedialne z uchwytami i kablami (akcesoria do tablicy interaktywnej) - 5 szt. Zasoby platformy edukacyjnej muszą być zgodne z podstawą programową kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 5 do siwz. 3.2.2. Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem, tabletów, kserokopiarki i urządzeń wielofunkcyjnych a) Laptop min. 15" z kompletem oprogramowania - 15 szt., w tym: Oprogramowanie NetSupport School wersja 11 PL lub równoważne - 15 szt., Oprogramowanie biurowe (zawierający m.in. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji) - 15 szt.; b) Tablety - 16 szt.; c) Kserokopiarka -1 szt, d) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne czarno - białe - 2 szt. 3.2.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz. 3.2.2.2. Wymagania ogólne dla oprogramowania dostarczanego wraz komputerami: 3.2.2.2.1. Wymagana jest instalacja na dostarczonych komputerach legalnego oprogramowania systemowego, biurowego oraz antywirusowego; 3.2.2.2.2. Licencje na system operacyjny, oprogramowanie pakietu biurowego oraz antywirusowego dostarczone razem z zestawem muszą umożliwiać jego wielokrotne użyczenie wraz z przypisanym do nich konkretnym komputerem. Zamawiający przez ten zapis rozumie możliwość przenoszenia licencji wraz z użyczanym sprzętem od Zamawiającego do jednostek podległych gminie (szkół); 3.2.2.2.3. Licencje na oprogramowanie dla jednostek podległych gminie powinny uwzględniać fakt, iż są to jednostki oświatowe. Ze względu na czas trwania projektu oraz fakt, że po jego zakończeniu komputery zostaną przekazane jednostkom na stałe, Zamawiający przewiduje możliwość zakupu licencji bezpośrednio dla szkół. 3.2.2.4. Urządzenia muszą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 3.2.2.5. Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancja? oparta? o świadczenia gwarancyjne producentów. Wymagane jest utrzymanie świadczeń gwarancyjnych (przez producenta urządzeń lub jego autoryzowana? placówkę serwisowa?), także w przypadku niemożliwości ich wypełnienia przez Wykonawcę (np. w przypadku jego bankructwa). 3.2.3. Zadanie nr 3 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych 1 Pomoce dydaktyczne 1.1 Doposażenie Szkoły Podstawowej w Pszennie 1 kpl. 1.2 Doposażenie Szkoły Podstawowej w Mokrzeszowie 1 kpl. 1.3 Doposażenie Szkoły Podstawowej w Lutomi Dolnej 1 kpl. 1.4 Doposażenie szkolnych gabinetów logopedycznych 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia określonych w załącznikach nr 5,6,7 do SIWZ oraz we wzorach umowy stanowiącym Załącznik nr 4a, 4b, 4c do SIWZ. 3.4. Sprzęt i pomoce dydaktyczne przeznaczone są dla : a) SP Lutomia Dolna, Lutomia Dolna 12, b) SP Mokrzeszów, Mokrzeszów 23A, c) SP Pszenno, Pszenno, ul. Wrocławska 15. 3.5. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt, urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad, a oprogramowania oryginalne. 3.6. Korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 3.7. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnej na etapie realizacji projektu. 3.8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia w siedzibach beneficjentów projektu wymienionych w pkt. 3.4 oraz dokona montażu i konfiguracji. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem. 3.9. Zamawiający w załącznikach do SIWZ określił minimalne okresy gwarancji, które liczone będą od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag. Zamawiający ma prawo bez utraty praw gwarancyjnych, na rozbudowę sprzętu w zakresie przewidzianym przez producenta. 3.10. Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 30213100-6 Komputery przenośne, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 80420000-4 Usługi e-learning, 3.11. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. 5,6,7 do SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 5,6,7 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składnie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5,6,7 do SIWZ. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia dołączonym do siwz, nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki do SIWZ jest odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt. 2 i ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 30236000-2, 80420000-4, 48000000-8, 32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa platform edukacyjnych, tablic interaktywnych, projektorów multimedialnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38943.09
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Login IT Jacek Zimny
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51847.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem, tabletów, kserokopiarki, urządzeń wielofunkcyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48613.82
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALLTECH S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56134.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z obowiązującymi przepisami do laptopów i tabletów w niniejszym postępowaniu stosuje sie odwrócony VAT - odprowadza Zamawiający (art. 17 ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT)W ogłoszeniu Zamawiający podał sumę cen poszczególnych zamawianych pozycji, przy czym do kwoty netto dla laptopów i tabletów doliczył VAT. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39586.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Login IT Jacek Zimny
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45382.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- "Przebudowa Teatru Miejskiego w Świdnicy"- etap II elewacje
- Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej na terenie Gminy Świdnica
- Budowa zbiorników na wodę pitną o pojemności 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Słone oraz w Świdnicy, gm. Świdnica
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji dostępowych wraz z rocznym wsparciem dla 10 użytkowników do systemu ERP TETA EDU (do pracy zdalnej).
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.