eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty remontowo-budowalne w zakresie bieżącej konserwacji obiektu Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-17

Ogłoszenie nr 500060871-N-2017 z dnia 17-11-2017 r.

Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: Roboty remontowo-budowalne w zakresie bieżącej konserwacji obiektu Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603945-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 1102681500000, ul. ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 318 60 00, e-mail zp@szpitalczerniakowski.waw.pl, faks 22 318 63 41.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalczerniakowski.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowo-budowalne w zakresie bieżącej konserwacji obiektu Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

79/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty remontowo-budowlane polegające na: bieżącej konserwacji oraz naprawach w pomieszczeniach budynków Szpitala Czerniakowskiego Sp.z o.o. 2)Wykonawca, realizując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do prowadzenia robót w czasie funkcjonowania obiektów (na czynnym obiekcie Szpitalnym), a tym samym zobowiązany będzie do oznaczenia miejsc prowadzenia robót i zachowania wszelkiej ostrożności i zasad bhp i ppoż. 3)W przypadku stwierdzenia cech świadczących o uszkodzeniu powierzchni lub innych elementów w budynkach należy to niezwłocznie zgłosić do Zamawiajacego. 4)Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego uprzątnięcia, wywiezienia i utylizacji wszelkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót remontowych. 5)Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia ilości i jakości materiału wykorzystywanego do prac remontowych z Zamawiającym. 6)Materiały niezbędne do wykonania prac remontowych Wykonawca dostarczy we własnym zakresie i na własny koszt. Rozliczenie nastąpi Kosztorysem powykonawczym na podstawie cen jednostkowych zawartych w złożonej przez Wykonawcę ofercie. 7)Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z zakresem rzeczowym, ujętym w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz zgodnie z bieżącymi ustaleniami z Zamawiającym. 8)Zamawiający nie zabezpiecza miejsca magazynowania materiałów i urządzeń Wykonawcy na ternie Szpitala. 9)Materiały i urządzenia, z których Wykonawca wykona przedmiot umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo budowlane i w niniejszej SIWZ. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1)"Przedmiarze robót" , stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2)"Projekcie umowy" stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 3)"Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych" , stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ; Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy(Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1)Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: min. 2 osoby do wykonania prac ogólnobudowlanych/remontowych na cały okres realizacji przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 299897.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Wielobranżowe Remontowo-Budowlane Ryszard Majewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dr. Łuszcza 7
Kod pocztowy: 26-006
Miejscowość: Nowa Słupia
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 255686.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 255686.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255686.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.