eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-17

Ogłoszenie nr 500060659-N-2017 z dnia 17-11-2017 r.

Urząd Gminy Kętrzyn: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599524-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kętrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 53553400000, ul. ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7512474 w. 17, e-mail admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl, faks 897 512 746.
Adres strony internetowej (url): bip.gminaketrzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGG.271.58.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych o szacunkowej długości 118,4 km, w sezonie zimowym 2017/2018, na terenie Gminy Kętrzyn, przy użyciu sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca. 2. Wielkość i zakres zamówienia. 2.1 Na potrzeby odśnieżania dróg teren gminy został podzielony na następujące rejony odśnieżania, z których każdy stanowi odrębną część zamówienia : rejon Nr 1 obejmuje miejscowości : Gnatowo, Marszewo, Gałwuny, Jeżewo, Gromki, Kaskajmy, Katkajmy, Borki, Ostry Róg, Bałtrucie, Banaszki - szacunkowa długość dróg 13 km; -"- 2 - " - : Trzy Lipy, Biedaszki, Biedaszki Małe, Linkowo, Smokowo, Filipówka, Grabno, Kotkowo - szacun- kowa długość dróg 14,5km; -"- 3 - " - : Stara Różanka, Nowa Różanka, - szacunkowa długość dróg 19km; -"- 4 - " - : Wopławki, Czerniki, Rybniki, Karolewo, Kruszewiec, Cegielnia - szacunkowa długość dróg 13 km; -"- 5 - " - : Kwiedzina, Pożarki, Martiany, Owczarnia, Wilamowo - czacunkowa długość dróg 12 km; -"- 6 - " - : Muławki, Pręgowo, Wilkowo, Stadniki, Łazdoje, Stachowizna - szacunkowa długość dróg 11,5 km; -"- 7 - " - : Wajsznory, Jurki, Nowa Wieś Kętrzyńska - szacun- kowa długość dróg 5 km; -"- 8 - " - : Nakomiady, Koczarki, Godzikowo, Langanki - szacunkowa długość dróg 15 km; -"- 9 - " - : Salpik, Bałowo, Sykstyny, Ugiertowo - szacunkowa długość dróg 4,6 km; -"- 10 -"- : Mażany, Jankowo, Parcz, Gierłoż - szacunkowa długość dróg 3,4km; -"- 11 -"- : Sławkowo, Wólka, Poganowo, Windykajmy, Mała Nowa Wieś - szacunkowa długość dróg 7,4 km. 2.2 Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego, wynikających z panu- jących warunków atmosferycznych, na odrębne każdorazowo zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, określające drogi wymagające odśnieżania w granicach w/w rejonów odśnieżania. W przypadku zlecenia niezwłocznego rozpoczęcia odśnieżania, czas od otrzymania zlecenia przez Wykonawcę od przedstawiciela Zamawiającego, do momentu faktycznego rozpoczęcia odśnieżania nie może być dłuższy od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie . Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać kontakt telefoniczny z przedstawicielem Zamawiającego przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do ukończenia odśnieżania dróg, w wyzna-czonym przez przedstawiciela Zamawiającego miejscu, w czasie nie dłuższym od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie od momentu ustąpienia zjawisk atmosferycznych uzasadniających wykonywanie odśnieżania - opadów śniegu, zamieci. W przypadku wystąpienia gwałtownych zjawisk atmosferycznych ograniczających sku-teczność odśnieżania lub w przypadku konieczności usunięcia błota pośniegowego czas zakończenia prac zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 2.4 Do odśnieżania dróg w danym rejonie Wykonawca będzie używał urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 pługa odśnieżnego na samochodzie ciężarowym lub na ciągniku. Pojazdy muszą być na podwoziu kołowym oraz posiadać napęd na dwie osie i moc co najmniej 70 KM. Przez pług odśnieżny, o którym mowa wyżej rozumie się specjalistyczny osprzęt do odśnieżania dróg. Powyższe pojazdy muszą być wyposażone w lampę wysyłającą żółty sygnał błyskowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skuteczne odśnieżanie dróg, niezależnie od panu- jących warunków atmosferycznych. 2.5 Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany zainstalować w pojazdach używanych do odśnieżania i używać w trakcie odśnieżania urządzenia monitorujące ruch pojazdów. Urządzenia te zostaną nieodpłatnie przekazane Wykonawcy na czas realizacji zamówienia. Po zakończeniu realizacji zamówienia lub na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie zwrócić Zamawiającemu te urządzenia. 2.6 Każdorazowe użycie tych samych pojazdów do odśnieżania dróg w kilku rejonach wymaga zgody przedstawiciela Zamawiającego. 2.7 Zakres zamówienia obejmuje odśnieżenie wskazanych dróg. Wykonawca zobowiązany jest skutecznie odśnieżać całą szerokość jezdni oraz pobocza. 2.8 Zgodnie ze zleceniem przedstawiciela Zamawiającego usługa odśnieżania musi być realizowana również całodobowo i przy złych warunkach atmosferycznych (niskie tempera-tury, zawieje i zamiecie śnieżne). 2.9 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowości i zakresu wykonywanej usługi oraz uzyskania potwierdzania Sołtysa lub członka Rady Sołeckiej sołectwa, na terenie którego wykonano usługę. Zamawiającemu przysługuje prawo weryfikacji tej dokumentacji . Zamawiający wezwie wykonawcę do skorygowania w/w dokumentacji, w przypadku stwierdzenia niezgodności ze stanem faktycznym, pomimo uzyskania przez Wykonawcę w/w potwierdzenia. 2.10 Szacunkowa wielkość zamówienia - 20 godzin odśnieżania na każdy kilometr długości dróg podanej w pkt 2.1, z zastrzeżeniem pkt 2.2. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Usługi odśnieżania 4. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dla każdego z rejonów odśnieżania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na odśnieżaniu dróg. Warunki udzielenia tego zamówienia dla danego rejonu zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego, z tym że wartość umowna tego zamówienia nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego dla danego rejonu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie tego zamówienia. 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. osób wykonujących czynności odśnieżania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: rejon Nr 1,miejscowości : Gnatowo, Marszewo, Gałwuny, Jeżewo, Gromki, Kaskajmy, Katkajmy, Borki, Ostry Róg, Bałtrucie, Banaszki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37555.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mariola Tomasiewicz, Transport Usługowy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Urocza 1A/25
Kod pocztowy: 11-400
Miejscowość: Kętrzyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31449.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31449.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31449.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: rejon Nr 2, miejscowości : Trzy Lipy, Biedaszki, Biedaszki Małe, Linkowo, Smokowo, Filipówka, Grabno, Kotkowo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2017r., poz. 1579) unieważniono postępowanie w części dotyczącej Części 2, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: rejon Nr 3, miejscowości : Stara Różanka, Nowa Różanka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2017r., poz. 1579) unieważniono postępowanie w części dotyczącej Części 3 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: rejon Nr 4, miejscowości : Wopławki, Czerniki, Rybniki, Karolewo, Kruszewiec, Cegielnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37555.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej KOMUNALNIK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Budowlana 1
Kod pocztowy: 11-400
Miejscowość: Kętrzyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31980.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: rejon Nr 5, miejscowości: Kwiedzina, Pożarki, Martiany, Owczarnia, Wilamowo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2017r., poz. 1579) unieważniono postępowanie w części dotyczącej Części 5,ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: rejon Nr 6, miejscowości : Muławki, Pręgowo, Wilkowo, Stadniki, Łazdoje, Stachowizna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2017r., poz. 1579) unieważniono postępowanie w części dotyczącej Części 6, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: rejon Nr 7, miejscowości : Wajsznory, Jurki, Nowa Wieś Kętrzyńska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14444.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mariola Tomasiewicz Transport Usługowy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Urocza 1A/25
Kod pocztowy: 11-400
Miejscowość: Kętrzyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: rejon Nr 8, miejscowości : Nakomiady, Koczarki, Godzikowo, Langanki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2017r., poz. 1579) unieważniono postępowanie w części dotyczącej Części 8, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: rejon Nr 9, : Salpik, Bałowo, Sykstyny, Ugiertowo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2017r., poz. 1579) unieważniono postępowanie w części dotyczącej Części 9, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: rejon Nr 10 , miejscowości : Mażany, Jankowo, Parcz, Gierłoż

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2017r., poz. 1579) unieważniono postępowanie w części dotyczącej Części 10, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: rejon Nr 11, miejscowosci : Sławkowo, Wólka, Poganowo, Windykajmy, Mała Nowa Wieś

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21377.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mariola Tomasiewicz Transport Usługowy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Urocza 1A/25
Kod pocztowy: 11-400
Miejscowość: Kętrzyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16783.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16783.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16783.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.