eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Popielów › Przebudowa drogi gminnej nr 101806 O - ulicy Stawowej w m. Kurznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-20

Ogłoszenie nr 500059718-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.

Gmina Popielów: Przebudowa drogi gminnej nr 101806 O - ulicy Stawowej w m. Kurznie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509836-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Popielów, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. -, e-mail kancelaria@popielow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.popielow.pl, www.popielow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 101806 O - ulicy Stawowej w m. Kurznie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITR.271.01.2018.BK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej nr 101806 O - ulicy Stawowej w m. Kurznie". Zadanie realizowane w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. 3.2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE M.IN.: 1) stabilizację granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę zgodnie z decyzją Starosty Opolskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (znak sprawy WB.6740.2.8.2016.JK) 2) wycinkę drzewa, 3) roboty ziemne i rozbiórkowe, 4) przebudowę napowietrznych linii SN i nN, 5) zabezpieczenie istniejących linii uzbrojenia, 6) przebudowa sieci wodociągowej wraz z przestawieniem hydrantu, 7) regulacja skrzynek armatury naziemnej wodociągowej, 8) zmiana lokalizacji wpustu, 9) przebudowa kanalizacji deszczowej, 10) wykonanie podbudowy drogi, 11) ustawienie krawężników i obrzeży, 12) wykonanie nawierzchni z kruszywa, betonu asfaltowego oraz z kostki brukowej, 13) wykonanie chodnika, 14) wykonanie zjazdów, 15) wykonanie poboczy, 16) umocnienie powierzchniowe poboczy i skarp, 17) oznakowanie poziome oraz pionowe, 18) przestawienie istniejących ogrodzeń, 19) wykonanie trawników; 3.3. Szczegółowo zakres robót oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (nazywanych dalej STWiORB) oraz przedmiarze robót (kosztorys ślepy) stanowiących załączniki do SIWZ. 3.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania: 1) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu (jeżeli przepisy wymagają sporządzenia planu), 2) dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą obiektu budowlanego, 3) projekty tymczasowej organizacji ruchu (wraz z ich zatwierdzeniem) 4) projektu (lub projektów) organizacji ruchu na czas robót, 5) dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą obiektu budowlanego wraz z dokumentacją aktualizującą sposób użytkowania gruntów zajętych pod inwestycję (wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych) wraz ze zgłoszeniem zmian do właściwego ODGiK, 6) innych dokumentów wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznych, 7) harmonogramu rzeczowo-finansowego; Koszt powyższych opracowań obciąży Wykonawcę robót. 3.5. Informacje/Wymagania dodatkowe: 1) Wizja lokalna - każdy z wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do przygotowania oferty; koszt ewentualnej wizji lokalnej poniesie Wykonawca, 2) Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do 7 dni od podpisania umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy, 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, łącznie z dostarczeniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 kpl., 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej budowy, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletu wymaganych dokumentów pozwalających Zamawiającemu na zakończenie robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 6) Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane zgodnie z wydanymi uzgodnieniami projektowymi, warunkami technicznymi oraz wydanymi zgodami m.in. zawartymi w projekcie budowlanym, 7) Wykonawca sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, 8) Wykonawca odpowiada za organizację ruchu, oznakowanie budowy wraz z kosztami z tym związanymi, 9) Wykonawca wywiezie materiały rozbiórkowe i/lub odpady nie nadające się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10) Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia wszystkich nawierzchni, w tym dróg, placów, posesji itp., na których realizowane będą prace związane z przedmiotem zamówienia, 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji rodzaju i jakości materiałów planowanych do wbudowania; Wykonawca nie może wbudować materiałów nie zaakceptowanych przez Zamawiającego. 12) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy; 3.6. Wykonawca zaakceptuje warunki zamówienia bez zastrzeżeń tj. zaakceptuje warunki umowy załączonej do SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 3.7. Rozwiązania równoważne: 1) Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarze robót znajdują się wskazania przykładowych systemów czy typów rozwiązań materiałowych, urządzeń lub produktów należy przyjąć że Zamawiający podając taki opis, dopuszcza zastosowanie innych systemów, typów rozwiązań materiałowych, urządzeń lub produktów, które posiadają parametry techniczne, jakościowe i estetyczne równoważne ze wskazanymi w ww. dokumentacji, 2) Jeżeli SIWZ, dokumentacja projektowa, STWiORB lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń równoważnych. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań estetycznych, jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu estetycznego, technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w ww. dokumentach. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, technologii, materiałów/ produktów i urządzeń zawarte w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarze robót, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań estetycznych, jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne systemy, technologie, urządzenia bądź materiały/produkty wymienione w powyższych dokumentach mogą być zastąpione systemami, technologiami, urządzeniami bądź materiałami/produktami równoważnymi. Poprzez pojęcie równoważny należy rozumieć systemy, technologie, urządzenia bądź materiały/produkty gwarantujące realizację robót zgodnie z ww. dokumentami oraz zapewniające uzyskanie parametrów estetycznych i technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarze robót. Równoważne systemy, technologie, produkty/materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje technologie, systemy, produkty/materiały oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Zgodnie z art. 30 ust 4. Ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie "lub równoważny" 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów. 5) Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 6) W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie technologii, systemów, urządzeń i/lub materiałów/produktów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie systemy, technologie, urządzenia i materiały/produkty opisane w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarze robót. 3.8. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 3a ustawy Pzp 3.8.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej lub gdy Wykonawca lub podwykonawca samodzielnie wykonuje te czynności: 1) obsługa sprzętu budowlanego, 2) prace fizyczne; 3.8.2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący ww. czynności będą w okresie wykonywania robot budowlanych zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z poźn. zm.). 3.8.3. Szczegółowe uregulowanie kwestii zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców pracowników na podstawie umowy o pracę, zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 3.9. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 4 ustawy Pzp 3.9.1. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o którym mowa w art. 29 ust. 4

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45113000-2, 45111100-9, 45232130-2, 45233320-8, 45233220-7, 45233290-8, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1332047.02
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "TRAKT" J. ŻŁOBIŃSKI, A. STACHURSKI, K. BICZYSKO SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Matejki 1
Kod pocztowy: 46-200
Miejscowość: Kluczbork
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1280914.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1280914.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1326054.44
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 154892.10

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.