eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Najem długoterminowy trzech nowych samochodów osobowych na potrzeby Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie nr 500058586-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.

Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej: Najem długoterminowy trzech nowych samochodów osobowych na potrzeby Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561897-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500018380-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej, Krajowy numer identyfikacyjny 32093325000000, ul. pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 245 314, e-mail sekretariat@mjog.szczecin.pl, faks 914 245 805.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Najem długoterminowy trzech nowych samochodów osobowych na potrzeby Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej w Szczecinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MJOG-ZP.171.10.2017.MG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Najem długoterminowy trzech nowych samochodów osobowych na potrzeby Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej w Szczecinie".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Najem 2 (dwóch) nowych samochodów osobowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 7 ustawy.Uzasadnienie faktyczne:w prowadzonym postępowaniu, w części I, złożono dwie oferty. Ofertę nr 1 odrzucono zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy - Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy, na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca, który złożył ofertę nr 2, z uwagi na brak wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, został wykluczony z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy, co skutkowało uznaniem oferty złożonej przez Wykonawcę za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. Ponadto, ofertę Wykonawcy odrzucono zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy - Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy, na przedłużenie terminu związania ofertą.Powyższe okoliczności, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy skutkowały unieważnieniem postępowania w części I z uwagi na fakt, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Dodatkowo, z uwagi na fakt, że w przypadku obydwu ofert, bezskutecznie upłynął termin ich związania, w związku z czym Zamawiający nie miał możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej w prowadzonym postępowaniu, Zamawiający unieważnił postępowanie także na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, tj. z uwagi na fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Najem 1 (jednego) nowego samochodu osobowego typu minibus

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135969.22
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ProMobil Fleet Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Karola Libelta 29/8
Kod pocztowy: 61-707
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157763.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157763.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157763.88
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.