To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-14
Ogłoszenie nr 500058405-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.
Instytut Oceanologii Polska Akademia Nauk: Przegląd okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y "Oceania" wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601205-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Oceanologii Polska Akademia Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 000632467,
ul. Powstańców Warszawy
55,
81-712
Sopot, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 517 281, e-mail
mmasnicka@iopan.gda.pl, azariczna@iopan.gda.pl, faks
585 512 130.
Adres strony internetowej (url): http://www.iopan.gda.pl/index-pl.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y "Oceania" wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IO/ZP/9/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y "Oceania" wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot (nr postępowania IO/ZP/9/2017), zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Kod CPV: 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków. 3. Przedmiot zamówienia składa się z usługi przeglądu okresowego silnika MTU serii 2000 dokonywanego po 18 000 godzinach pracy silnika oraz dostawy materiałów i części potrzebnych do wykonania w/w przeglądu. 4. Usługa przeglądu powinna zostać wykonana przez serwis posiadający możliwości techniczne do przeprowadzenia przeglądu serwisowego i wymiany podzespołów zalecanych przez producenta silników MTU serii 2000 po 18 000 godzinach pracy silnika (między innymi programy komputerowe do ustawienia parametrów silnika). 5. Zakres prac dla przebiegu 18 000 motogodzin silnika MTU serii 2000: 1) przeprowadzenie serwisu przeglądowego, 2) wymiana filtrów oleju, powietrza, paliwa, wymiana membran separatorów oleju, 3) wymiana oleju, 4) wymiana płynu w układzie chłodzenia silnika oraz odpowietrzenie układu, 5) czyszczenie i wymiana wkładu filtra oleju odśrodkowego, 6) regulacja luzów zaworowych wraz z kontrolą dźwigienek zaworowych, 7) diagnostyka komputerowa silnika, 8) wymiana głowic silnika, 9) wymiana paska alternatora, 10) wymiana pomp cieczy (chłodzącej i zaburtowej), 11) wymiana termostatów, 12) wymiana tulei cylindrowych, 13) wymiana pierścieni tłokowych, 14) wymiana turbosprężarek, 15) wymiana łożysk wału korbowego, 16) wymiana zaworu regulującego ciśnienie paliwa, 17) wymiana pompy paliwa niskiego ciśnienia, 18) wymiana kolan przyłączeniowych chłodnicy wody zaburtowej, 19) wymiana uszczelnień dla wszystkich zdemontowanych komponentów, 20) czyszczenie odpowietrzenia skrzyni korbowej, 21) kontrola i czyszczenie chłodnicy wody zaburtowej, 22) próbne uruchomienie silnika przy nabrzeżu, 23) komputerowa diagnostyka silnika w ruchu przy użyciu dedykowanych programów, 24) przekazanie dokumentacji powykonawczej. 6. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie niezbędne czynności związane z wyżej wymienionym zakresem przeglądu. 7. Usługa powinna być wykonana przy użyciu materiałów i części najwyższej jakości, odpowiednich do modelu i typu silnika. 8. Wykonawca zapewni uruchomienie urządzeń oraz przeprowadzi próby ich działania z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, a także dokona ewentualnej regulacji (w razie potrzeby). 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac przeglądowych silnika statku s/y "Oceania", zapewnienie warunków bezpieczeństwa przy ich wykonywaniu oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas tych prac. 10. Wykonawca przy wykonywaniu prac przeglądowych jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do: - utrzymywania należytego porządku w miejscu dokonywania przegląd u silnika (miejsce wykonywania prac powinno być czyste i uporządkowane, bez pozostawania materiałów i sprzętu zbędnych do prowadzenia prac, a także odpadów); - przestrzegania wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ochrony środowiska; - wykonywania w czasie realizacji prac wszystkich niezbędnych sprawdzeń, pomiarów i badań, które powinny być przeprowadzone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej producenta silnika MTU, przypadających na przegląd przy przebiegu 18 000 motogodzin, - zagospodarowania wszystkich odpadów powstałych podczas przeglądu silnika (m.in. zużyte oleje i smary, pozostałości po wykonywanych pracach), które przechodzą na własność Wykonawcy, i który zobowiązany jest usunąć je ze statku, a następnie zagospodarować zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz przekazania Zamawiającemu kopii kart przekazania odpadów; - doprowadzenia po zakończeniu prac do należytego stanu i porządku miejsca wykonywania przeglądu i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu w ramach zaoferowanej przez siebie ceny. 12. Wykonawca zobowiązany jest spowodować, aby przewidziane do użycia w ramach niniejszego zamówienia materiały i części były nowe, dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania oraz najwyższej dostępnej na rynku jakości. Zamawiający nie dopuszcza użycia materiałów oraz części używanych lub po regeneracji. 13. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace na okres minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Na zamontowane części i urządzenia - gwarancja nie krótsza niż według wskazań producentów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poszczególne gwarancje producentów. 14. Usługa winna być wykonana na statku w miejscu jego postoju - nabrzeże Pięciu Gwizdków w Gdańsku. 15. Ze względu na harmonogram rejsowy statku wykonanie usługi musi odbyć się w terminie od 20.11.2017r. do 20.12.2017r. 16. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osoby wykonujące czynności w zakresie prac wymienionych w ust. 5 pkt 1-23 powyżej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50241000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
190000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Ruda spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156521.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Analiza zagospodarowania wód w zlewni "Wylotu C" wraz z modelem hydrologicznym i hydraulicznym oraz opracowaniem danych przestrzennych do systemu GIS.
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.