eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pełczyce › Dostawa wyżywienia na zajęcia pozalekcyjne do szkół w Gminie Pełczyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-13

Ogłoszenie nr 500057472-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.

Gmina Pełczyce: Dostawa wyżywienia na zajęcia pozalekcyjne do szkół w Gminie Pełczyce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 , Oś priorytetowa RPZP.08.00.00 Edukacja, Działanie RPZP.08.05.00 Upowszechnienie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Kontraktów Samorządowych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606511-N-2017 z dnia 2017-10-24 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pełczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53055400000, ul. ul. Rynek Bursztynowy 2, 73260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 685 038, e-mail budownictwo2@pelczyce.pl, faks 957 685 118.
Adres strony internetowej (url): www.pelczyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyżywienia na zajęcia pozalekcyjne do szkół w Gminie Pełczyce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIP.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa wyżywienia dla uczniów na zajęcia pozalekcyjne do szkół w Gminie Pełczyce tj. Szkoły Podstawowej w Pełczycach i Szkoły Podstawowej w Lubianie w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2019 r. Zamówienie zostało podzielone na 2 części i obejmuje: Część I. Dostawa wyżywienia na zajęcia pozalekcyjne do Szkoły Podstawowej w Pełczycach Przedmiotem Zamówienia jest dostawa do Szkoły Podstawowej w Pełczycach bułek lub pączków (o wadze 80 g) z nadzieniem oraz soków w kartonikach o pojemności 0,2 litra. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego (Zamawiający ustali z Wykonawcą harmonogram dostaw po popisaniu umowy). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego. Zamawiany towar musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, ważną datę przydatności do spożycia. W całym okresie realizacji zdania planuje się dostawę ok. 22.689 bułek (lub pączków) oraz 22.689 soków. Cześć II. Dostawa wyżywienia na zajęcia pozalekcyjne do Szkoły Podstawowej w Lubianie Przedmiotem Zamówienia jest dostawa do Szkoły Podstawowej w Lubianie bułek lub pączków (o wadze 80 g) z nadzieniem, wafelka (min. 36g) oraz soków w kartonikach o pojemności 0,2 litra. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego (Zamawiający ustali z Wykonawcą harmonogram dostaw po popisaniu umowy). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego. Zamawiany towar musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, ważną datę przydatności do spożycia. W całym okresie realizacji zdania planuje się dostawę ok. 21.700 bułek (lub pączków), 21.700 wafelków oraz 21.700 soków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15810000-9


Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15982000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I. Dostawa wyżywienia na zajęcia pozalekcyjne do Szkoły Podstawowej w Pełczycach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53092.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Norbert Gibowski CENO Produkcja, Handel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starogrodzka 11
Kod pocztowy: 73-260
Miejscowość: Pełczyce
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52184.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52184.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65798.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Cz. 2 Dostawa wyżywienia na zajęcia pozalekcyjne do Szkoły Podstawowej w Lubianie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75950.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Norbert Gibowski CENO Produkcja, Handel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starogrodzka 11
Kod pocztowy: 73-260
Miejscowość: Pełczyce
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71610.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71610.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95480.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.