eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych (benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu) w systemie kart flotowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-16

Ogłoszenie nr 500057377-N-2018 z dnia 16-03-2018 r.

Szpital Powiatowy w Radomsku: Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych (benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu) w systemie kart flotowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523348-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Powiatowy w Radomsku, Krajowy numer identyfikacyjny 000313420, ul. ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48446854716, e-mail zamowienia@szpital.biz.pl, faks +48446854701.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.biz.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.szpital.biz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych (benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu) w systemie kart flotowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

112/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wartości maksymalne): a/ON w ilości: 83 163 litrów b/PB 95 w ilości: 1 818 litrów c/LPG w ilości: 6 060 litrów a tankowanie dotyczy: oagregatu prądotwórczego - 2 zbiorniki o poj. 500 litrów każdy - tankowanie 1 raz w roku /ON /, o6 samochodów służbowych - ON, o1 samochodu służbowego - LPG+PB 95, o1 traktorka -kosiarki - PB 95, o1 traktora - ON przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zorganizowanej sieci stacji paliw Wykonawcy. 2)Dostawa paliwa realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z odbywania wyjazdów służbowych, indywidualnie dla każdego samochodu, z wykorzystaniem kart flotowych umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych. 3)Wykonawca przekaże Zamawiającemu 10 kart flotowych umożliwiających bezgotówkowy zakup paliwa w terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 4)Karty flotowe będą służyły tylko i wyłącznie do zakupu paliw. 5)Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości pobranego paliwa, stanu licznika pojazdu za pomocą karty paliwowej posiadającej kod przypisany do poszczególnego pojazdu. Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełny bieżący monitoring tankowań na stronach internetowych Wykonawcy. 6)Zamawiający dokonywać będzie zakupu paliw w stacjach paliwowych wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze całego kraju, zależnie od miejsca wystąpienia potrzeby uzupełnienia paliwa. Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw przez 24h/dobę. 7)Faktury za transakcje dokonane będą wystawiane 2 razy w miesiącu. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla Transakcji Bezgotówkowych: od l do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 8)Zamawiający będzie dokonywać zakupu paliwa do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na ten cel, bez względu na określone przewidywane roczne zużycie paliwa, bądź dokonania zakupu w ilościach określonych w formularzu ofertowym. 9)Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2015r.,poz.1680) i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 14.04.2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego(LPG)(Dz.U.2016,poz.540)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09120000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 310558.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 381987.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 381987.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 381987.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.