eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płośnica › Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. "Szkoła da się lubić"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-10

Ogłoszenie nr 500056722-N-2017 z dnia 10-11-2017 r.

Urząd Gminy Płośnica: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. "Szkoła da się lubić"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
ZP.271.3.2.12.2017

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595612-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500041324-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Płośnica, Krajowy numer identyfikacyjny 54089000000, ul. ul. Dworcowa 52, 13206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 236 968 008, e-mail budowa@plosnica.pl, faks 236 968 005.
Adres strony internetowej (url): www.bip.plosnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. "Szkoła da się lubić"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania w ramach realizacji u przez Beneficjenta - Gminę Płośnica projektu pn. "Szkoła da się lubić" współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na l. 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego : OŚ PRIORYTETOWA: KADRY DLA GOSPODARKI DZIAŁANIE 2.2: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów. PODDZIAŁANIE 2.2.1: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów. W zakres zamówienia wchodzi dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania: 1) do szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Płośnica tj. Szkoły Podstawowej w Płośnicy, Szkoły Podstawowej w Niechłoninie, Szkoły Podstawowej w Wielkim Łęcku oraz Gimnazjum w Gródkach; 2) do "Biura Projektu" prowadzonego przez Zamawiającego w siedzibie: Urzędzie Gminy w Płośnicy. Całość zamówienia obejmuje dostawę następującego rodzaju urządzeń i oprogramowania: 1. Sprzęt komputerowy w zakresie: 1) przenośne zestawy komputerowe wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym w ilości 23 sztuk 2) sieciowe urządzenie wielofunkcyjne łączące w sobie funkcje: drukarki laserowej, kopiarki, skanera opcjonalnie faksu, w ilości 2 szt.; 3) niszczarka papieru w ilości 1 szt.; 4) router wraz z wykonaniem sieci komputerowej w ilości 1 szt.; 5) nośnik pamięci zewnętrzny w ilości 3 szt. 2. Pakiety oprogramowania w zakresie: 2) pakiety oprogramowania biurowego w ilości 23 szt.; 3) programy komputerowe logopedyczne w ilości 3 szt.; 4) oprogramowanie multimedialne w ilości 3 szt.; 3. Sprzęt multimedialny w zakresie: 1) tablice interaktywne z uchwytem w ilości 4 szt. ; 2) monitory dotykowe interaktywne w ilości 2 szt.; 3) aparat cyfrowy w ilości 1 szt.; 4) wizualizer przenośny w ilości 2 szt.; 5) projektor z uchwytem sufitowym w ilości 4 szt. 6) ekran projekcyjny ścienny w ilości 1 szt. 4. Mebli komputerowych w zakresie: 1) stoliki w ilości 16 szt. 2) krzesła w ilości 16 szt.; 3.5. KOD CPV 30000000-9 maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały z wyłączeniem mebli i pakietów oprogramowania 30213100-6 (komputery przenośne) 48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32322000-6 urządzenia multimedialne 48520000-9 pakiety oprogramowania multimedialnego 30231320-6 monitory dotykowe 38651000-3 aparaty fotograficzne 38652100-1 projektory multimedialne 38652200-2 powiększalniki) 38653400-1 ekrany projekcyjne 30216110-0 - skanery komputerowe 30121100-4 - fotokopiarka 30232110-8 - drukarki laserowe 39134000-0 - meble komputerowe 30191400-8 - niszczarki OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WSPÓLNY DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI Zamówienie dotyczy dostawy oraz uruchomienia zakupionego sprzętu. Zamawiający w ramach dostawy wymaga przeszkolenia osób: pedagogów i urzędników wskazanych przez Zamawiającego mających obsługiwać zakupiony sprzęt. 3.7. Dostawa będąca przedmiotem zamówienia dotyczy wyłącznie sprzętu fabrycznie nowego, opakowanego w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem, uszkodzeniem. Oprogramowanie dostarczane w ramach zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzące z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego Zamawiający wymaga systemu preinstalowanego na dostarczonym sprzęcie. Aktywacji dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w trakcie procedury odbiorowej. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności ze wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych przez które rozumie się produkty o parametrach nie gorszych od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty dołączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy to również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Brak wykazania równoważności oferty w tym zakresie skutkował będzie odrzuceniem oferty. 3.10..Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36b ustawy PZP) wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców. OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający dopuszcza w niniejszym postępowaniu możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postępowaniu: 1. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na następujące części: 1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA PN. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DO SZKÓŁ ORAZ BIURA PROJEKTU Opis części 1 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) przenośnych zestawów komputerowych w ilości 8 szt. wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, b) pakietów oprogramowania biurowego w ilości 8 szt; c) głośników komputerowych w ilości 3 zestawów. d) programów logopedycznych w ilości 3 szt. e) urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. f) pamięci zewnętrznej w ilości 3 szt. g) niszczarki w ilości 1 szt. Kod CPV 30000000-9 maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały z wyłączeniem mebli i pakietów oprogramowania 30213100-6 (komputery przenośne) 48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30216110-0 - skanery komputerowe 30121100-4 - fotokopiarka 30232110-8 - drukarki laserowe 30191400-8 - niszczarki Przedmiot zamówienia szczegółowo pod kątem wymagań technicznych jakie ma spełniać, opisany został w Załączniku nr 1.1. SIWZ - CZĘŚĆ 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA , b) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA PN. DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I OPROGRAMOWANIA DO SZKÓŁ Opis części 2 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) tablic interaktywnych w ilości 4 szt b) oprogramowania do tablic interaktywnych w ilości 3 szt.; d) monitora dotykowego 55 cali w ilości 1 szt e) monitora dotykowego 65 cali w ilości 1 szt f) projektorów multimedialnych wraz z uchwytem sufitowym w ilości 4 szt. g) aparatu cyfrowego w ilości 1 szt. h) wizualizerów w ilości 2 szt. i) ekranu projekcyjnego w ilości 1 szt. Przedmiot zamówienia szczegółowo pod kątem wymagań technicznych jakie ma spełniać, opisany został w Załączniku nr 1.2. SIWZ - CZĘŚĆ 2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA , 32322000-6 urządzenia multimedialne 48520000-9 pakiety oprogramowania multimedialnego 30231320-6 monitory dotykowe 38651000-3 aparaty fotograficzne 38.65.21.00-1 projektory multimedialne 38652200-2 (powiększalniki) 38653400-1 ekrany projekcyjne c) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA PN. WYPOSAŻENIE PRACOWNI TIK W SZKOLE PODSTAWOWEJ W PŁOŚNICY Opis części 3 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) przenośnych zestawów komputerowych w ilości 15 szt b) pakietów oprogramowania biurowego w ilości 15 szt.; d) sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. e) mebli do pracowni: stolików komputerowych jednostanowiskowych w ilości 16 szt. krzeseł w ilości 16 szt. f) szafy metalowej do przechowywania laptopów z możliwością ładowania baterii w ilości 1 szt. g) rutera wraz z wykonaniem sieci komputerowej. 30000000-9 maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały z wyłączeniem mebli i pakietów oprogramowania 30213100-6 (komputery przenośne) 30216110-0 - skanery komputerowe 30121100-4 - fotokopiarka 30232110-8 - drukarki laserowe 48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 39134000-0 - meble komputerowe Przedmiot zamówienia szczegółowo pod kątem wymagań technicznych jakie ma spełniać, opisany został w Załączniku nr 1.3. SIWZ - CZĘŚĆ 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA , 2) Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część zamówienia, albo na wszystkie części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9


Dodatkowe kody CPV: 30000000-9, 48000000-8, 32322000-6, 48520000-9, 30231320-6, 38651000-3, 38652100-1, 38652200-2, 38653400-1, 30216110-1, 30121100-4, 30232110-8, 30121100-4, 30232110-8, 39134000-0, 30191400-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DO SZKÓŁ ORAZ BIURA PROJEKTU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250731.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABP COMPUTER Piotr Rosław Adrowski
Email wykonawcy: sklep@abp.pl
Adres pocztowy: ul. Tuwima 8
Kod pocztowy: 13-200
Miejscowość: Działdowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35251.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43124.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48803.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I OPROGRAMOWANIA DO SZKÓŁ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250731.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABP COMPUTER Piotr Rosław Adrowski
Email wykonawcy: sklep@abp.pl
Adres pocztowy: ul. Tuwima 8
Kod pocztowy: 13-200
Miejscowość: Działdowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56402.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56402.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNI TIK W SZKOLE PODSTAWOWEJ W PŁOŚNICY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250731.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABP COMPUTER Piotr Rosław Adrowski
Email wykonawcy: sklep@abp.pl
Adres pocztowy: ul. Tuwima 8
Kod pocztowy: 13-200
Miejscowość: Działdowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52339.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55892.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75049.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.