eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Remont pomieszczeń szkolnych przeznaczonych na cele przedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Mieroszynie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-09

Ogłoszenie nr 500056434-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.

Puck: Remont pomieszczeń szkolnych przeznaczonych na cele przedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Mieroszynie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-20120

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550157-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500015067-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Puck, Krajowy numer identyfikacyjny 19051973700000, ul. ul. 10 Lutego 29, 84100 Puck, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 6732096 w. 40, e-mail ugpuckinwest@pro.onet.pl, faks 586 732 737.
Adres strony internetowej (url): bip.gmina.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń szkolnych przeznaczonych na cele przedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Mieroszynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.RB.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont pomieszczeń szkolnych przeznaczonych na cele przedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Mieroszynie


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45410000-4,

45442100-8,

45431000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 15 września 2017 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokół konieczności spisany dnia 04.09.2017 roku. Uzasadnienie: W związku z bardzo złym stanem istniejących posadzek w pomieszczeniach przeznaczonych na przedszkole i części pomieszczeń doprowadzających do przedszkola - popękane, zawilgocone i nieposiadające żadnej izolacji, należy wykonać nowe posadzki wraz z odpowiednią izolacją spełniając przy tym odpowiedni współczynnik przenikania ciepła Uc. Wg Rozporządzenia Ministra infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie współczynnik ten powinien wynosić, dla podłogi na gruncie 0,3. Ponadto na istniejących posadzkach wykonanie wylewki samopoziomującej spowoduje dalsze spękania, co w późniejszym etapie doprowadzi do uszkodzenia wykładziny PCV. Okoliczności tych Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy na wykonywanie robót budowlanych. Zgodnie z zawartą umową pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą zmiana wysokości wynagrodzenia wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia lub rozszerzenia jego zakresu". Zmiana ta została przewidziana zgodnie z art.144 Prawa zamówień publicznych w § 12 pkt 3 ppkt 2) umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W § 5 pkt 1 umowy nr IZP.U.272.32.2017.HP z dnia 07.08.2017 r. zmienia się zapis dotyczący wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy z: za wykonanie przedmiotu Umowy, określonego w §1 niniejszej Umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 356 700,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt sześć tysięcy siedemset zł.). Wynagrodzenie obejmuje podatek VAT w kwocie 66 700,00 zł (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy siedemset zł na zapis: za wykonanie przedmiotu Umowy, określonego w §1 niniejszej Umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 415 630,04 zł brutto (słownie: czterysta piętnaście tysięcy sześćset trzydzieści zł 04/100 zł.). Wynagrodzenie obejmuje podatek VAT w kwocie 77 719,44 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy siedemset dziewiętnaście zł 44/100) .

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.