Ogłoszenie z dnia 2017-11-09
Ogłoszenie nr 500056434-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.
Puck: Remont pomieszczeń szkolnych przeznaczonych na cele przedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Mieroszynie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-20120
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550157-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500015067-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Puck, Krajowy numer identyfikacyjny 19051973700000,
ul. ul. 10 Lutego
29,
84100
Puck, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 6732096 w. 40, e-mail
ugpuckinwest@pro.onet.pl, faks
586 732 737.
Adres strony internetowej (url): bip.gmina.puck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń szkolnych przeznaczonych na cele przedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Mieroszynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.RB.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont pomieszczeń szkolnych przeznaczonych na cele przedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Mieroszynie
II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45410000-4,
45442100-8,
45431000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 15 września 2017 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokół konieczności spisany dnia 04.09.2017 roku.
Uzasadnienie:
W związku z bardzo złym stanem istniejących posadzek w pomieszczeniach przeznaczonych na przedszkole i części pomieszczeń doprowadzających do przedszkola - popękane, zawilgocone i nieposiadające żadnej izolacji, należy wykonać nowe posadzki wraz z odpowiednią izolacją spełniając przy tym odpowiedni współczynnik przenikania ciepła Uc. Wg Rozporządzenia Ministra infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie współczynnik ten powinien wynosić, dla podłogi na gruncie 0,3. Ponadto na istniejących posadzkach wykonanie wylewki samopoziomującej spowoduje dalsze spękania, co w późniejszym etapie doprowadzi do uszkodzenia wykładziny PCV. Okoliczności tych Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy na wykonywanie robót budowlanych.
Zgodnie z zawartą umową pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą zmiana wysokości wynagrodzenia wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia lub rozszerzenia jego zakresu".
Zmiana ta została przewidziana zgodnie z art.144 Prawa zamówień publicznych w § 12 pkt 3 ppkt 2) umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W § 5 pkt 1 umowy nr IZP.U.272.32.2017.HP z dnia 07.08.2017 r. zmienia się zapis dotyczący wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy z: za wykonanie przedmiotu Umowy, określonego w §1 niniejszej Umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 356 700,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt sześć tysięcy siedemset zł.). Wynagrodzenie obejmuje podatek VAT w kwocie 66 700,00 zł (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy siedemset zł na zapis: za wykonanie przedmiotu Umowy, określonego w §1 niniejszej Umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 415 630,04 zł brutto (słownie: czterysta piętnaście tysięcy sześćset trzydzieści zł 04/100 zł.). Wynagrodzenie obejmuje podatek VAT w kwocie 77 719,44 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy siedemset dziewiętnaście zł 44/100) .
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie".
- Sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Remont ogrodzenia klasztoru Sióstr Elżbietanek - budynku B Szpitala Puckiego wraz z odtworzeniem terenu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.