eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa muru oporowego pompowni Morzysław na kanale Ślesińskim w km 0+430

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-09

Ogłoszenie nr 500056189-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: Rozbudowa muru oporowego pompowni Morzysław na kanale Ślesińskim w km 0+430

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596262-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000079243, ul. ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8567706, e-mail hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl, faks 61 8525731.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.rzgw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa muru oporowego pompowni Morzysław na kanale Ślesińskim w km 0+430

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ/23/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: "Rozbudowa muru oporowego pompowni Morzysław na kanale Ślesińskim w km 0+430". 1. Cel i zakres: Zadanie polega na rozbudowie istniejącego muru oporowego pompowni Morzysław wraz z zakupem, montażem i rozruchem technologicznym czyszczarki mechanicznej na wlocie do pompowni odwrotnej. 2. Lokalizacja zadania: Przedmiot zadania zlokalizowany jest w miejscowości Konin - Morzysław przy ul. Portowej 12, działka nr 200 obręb 0006 Laskówiec, oraz 242/6 obręb 0011 Morzysław miasto Konin województwo wielkopolskie. 3. Szczegółowy zakres prac obejmuje: - częściową rozbiórkę istniejącego muru - górnego pasa wysokości 0,80÷1,00 m, - zabicie ścianki szczelnej stalowej wzdłuż istniejącego muru - częściową przebudowę styku komory wlotu pompowni odwrotnej z murem, - wykonanie oczepu żelbetowego na zabitej ściance oraz rekonstrukcję wlotu do komory, - wykonanie prawego fundamentu pod czyszczarkę krat, - wykonanie boksu na skratki celem umożliwienia składowania i wywozu odpadów, - odbudowę umocnień placu manewrowego przy pompowni, - zakup i montaż czyszczarki krat wraz z sterowaniem automatycznym, - rozruch technologiczny urządzenia, - odtworzenie bariery ochronnej typu mostowego, - odtworzenie umocnień kanału. 4. Opis stanu istniejącego: Istniejący stan techniczny muru oporowego wymaga remontu, występują liczne ubytki betonu od strony wlotu do pompowni. Mur oporowy wykonany jest z elementów prefabrykowanych, żelbetowych, spiętych betonowym oczepem. 5. Technologia robót i przyjęte rozwiązania techniczne: Szczegółowe rozwiązania techniczne, materiałowe, oraz organizacyjne zawarte są w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiotu zadania. 6. Metoda realizacji. Realizacja prac może być wykonana metodą tradycyjną w systemie gospodarczym, z pomocą zatrudnionych rzemieślników lub koncesjonowanych firm specjalistycznych. Szczegóły, detale techniczne i materiałowe wykonania prac budowlanych wg projektu wykonawczego oraz oddzielnych opracowań branżowych. Wszystkie roboty budowlane i montażowe wykonać należy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz przepisami BHP, pod nadzorem osób uprawnionych do kierowania tymi pracami oraz kontrolowania ich jakości. 7. Instalacja elektryczna i uziemniająca. Wykonanie zasilania energetycznego i sterującego wraz wykonaniem instalacji uziemiającej oraz konfiguracja sterowania automatycznego czyszczarki krat. 8. Wizja lokalna. Zamawiający zaleca dokonanie przez oferenta wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania przedmiotowej oferty. Osoba do kontaktu w sprawie wizji terenowej: Adam Adamczewski tel. 0 660-512-990. 9. Dokumenty odbiorowe. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: - dokumentacja techniczna - powykonawcza, - inwentaryzacja powykonawcza, - protokół rozruchu technologicznego - protokoły z pomiarów elektrycznych, - komplet dokumentów dla urządzeń oraz materiałów (świadectwa oraz deklaracje jakości na wbudowane wyroby budowlane, protokoły branżowe). 10. Informacje dodatkowe: Wykonawca robót przed przystąpieniem do realizacji zadania przedstawi szczegółowy harmonogram prac i uzyska akceptację Zamawiającego w celu realizacji przedmiotu zadania. 11. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, decyzjami administracyjnymi, projektem budowlanym, projektem wykonawczym, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami BHP. Powstałe odpady budowlane w trakcie realizacji robót należy przekazać uprawnionym podmiotom gospodarczym oraz dostarczyć kartę przekazania odpadu zamawiającemu. Na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek wyznaczenia kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej. 12. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia zawiera punkt 13 I Części SIWZ - Instrukcja dla Wykonawców. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 593912.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Melioracyjne Spółka z o.o.
Email wykonawcy: marek@pmelioracyjne.pl
Adres pocztowy: ul. Feliksa Nowowiejskiego 31A
Kod pocztowy: 83-000
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 403707.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 403707.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 403707.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.