eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055700-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
W zakresie Części I zadanie 4, Części II Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (84,28%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu Samorządu Województwa Lubelskiego (15,72%) w związku z realizacją projektu "Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na lata 2017-2018" w ramach Działania 6.1 Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz w zakresie Części I zadanie 5 Zamówienie będzie współfinansowane w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej RPO WL na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1 oraz 15% ze środków krajowych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584831-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43012391300000, ul. ul. Obywatelska 4, 20092 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 635 300, e-mail zamowienia@wup.lublin.pl, faks 814 635 305.
Adres strony internetowej (url): http://wuplublin.praca.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.342-17/PW/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych przeznaczonych do dystrybucji podczas konferencji, seminariów, spotkań informacyjno-promocyjnych i innych działań informacyjno promocyjnych prowadzonych przez wydziały merytoryczne Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie Zadanie 1: 1. Notatnik z zakładką i gumowym paskiem Liczba: 200 szt. 2. Notatnik z zakładką i gumowym paskiem Liczba: 200 szt. 3. Torba bawełniana na zakupy Liczba: 300 szt. 4. Metalowy długopis Liczba: 6000 szt. 5. Zestaw piśmienniczy: pióro+długopis w tekturowym pudełku Liczba: 100 szt. 6. Zakreślacz jednokolorowy Liczba: 1000 szt. 7. Zestaw karteczek samoprzylepnych Liczba:100 szt. 8. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. "touch pen") Liczba: 2500 szt. 9. Wizytkownik formatu A4 Liczba: 100 szt. 10. Kubek ceramiczny Liczba:100 szt. 11. Bidon na wodę z pojemnikiem na owoce Liczba:100 szt. 12. Power bank 5000 mAh Liczba: 100 szt. 13. Pendrive metalowy 64 GB - pakowany pojedynczo w tekturowe pudełko Liczba: 100 szt. 14. Parasol Liczba: 200 szt. 15. Słuchawki Liczba: 200 szt. Zadanie 2: 1. Lampka LED wykonana z elastycznego silikonu z możliwością dowolnego wyginania Liczba: 200 sztuk; 2. Uchwyt do ładowania telefonu Liczba: 1200 sztuk 3. Cienki długopis plastikowy touch point Liczba: 1200 sztuk 4. Power bank metalowy Liczba: 200 sztuk 5. Zawieszka odblaskowa miękka Liczba: 1200 sztuk 6. Kubek w pudełku z okienkiem Liczba: 200 sztuk. Zadanie 3: 1. Przenośny bank energii (Powerbank) Ilość: 70 szt. 2. Opaski odblaskowe Ilość: 500 szt. 3. Długopis metalowy Ilość: 300 szt. 4. Zakładka magnetyczna do książki Ilość: 500 szt. 5. Pendrive USB i USB micro, (zarówno do komputera, jak i do smartfona oraz tableta) Ilość: 120 szt. 6. Lampka USB Ilość: 350 szt. Zadanie 4: 1. Zakładka magnetyczna z nadrukiem Ilość: 500 sztuk, 2. Zakładka z karteczkami ilość: 500 sztuk, 3. Opaska odblaskowa Ilość: 1000 szt., 4. Torba konferencyjna ilość: 200 sztuk, 5. Torba składana z pokrowcem ilość: 200 sztuk, 6. Notatnik z długopisem ilość: 500 sztuk, 7. Notesy z nadrukiem ilość: 500 sztuk, 8. Notes magnetyczny ilość: 500 sztuk, 9. Zestaw 6 kredek z notatnikiem eko ilość: 500 sztuk, 10. Ekologiczny zestaw składający się z drewnianego ołówka, temperówki i gumki ilość: 500 sztuk, 11. Zestaw 3 zakreślaczy woskowo - żelowe ilość: 200 sztuk, 12. Długopis metalowy ilość: 1000 sztuk, 13. PenDrive ilość: 300 sztuk, 14. Długopis - touch writer ilość: 500 sztuk, 15. Zestaw, pióro kulkowe i długopis ilość: 200 sztuk, Zadanie 5: 1. Długopis - 500 sztuk, 2. Ołówek automatyczny - 500 sztuk, 3. Teczka zapinana na rzep - 160 sztuk, 4. Blok w kratkę - 400 sztuk, 5. Torba na materiały - 400 sztuk. 6. PenDrive - 160 sztuk. Zadanie 6: 1. Zestaw karteczek w etui Liczba: 30 szt. 2. Pendrive silikonowy 8 GB Liczba: 30 szt. 3. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem Liczba: 30 szt. Zadanie 7: 1. Zestaw karteczek w etui Liczba: 15 szt. 2. Notatnik z zakładką i gumowym paskiem Liczba: 100 szt. 3. Pendrive silikonowy 8 GB Liczba: 40 szt. 4. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. "touch pen") Liczba: 150 szt. 5. Filiżanka ze spodkiem ceramiczna Liczba: 30 szt. Zadanie 8: 1. Zestaw karteczek w etui Liczba: 30 szt. 2. Pendrive silikonowy 8 GB Liczba: 70 szt. 3. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. "touch pen") Liczba: 100 szt. Część 2: Opracowanie projektu graficznego, wykonanie i dostawa ścianki łukowej z kontenerem i mównicy dla Wydziału Realizacji PO WER Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie 1. Ścianka łukowa wraz z kontenerem. 2. Mównica

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0


Dodatkowe kody CPV: 79800000-2, 39154000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych przeznaczonych do dystrybucji podczas konferencji, seminariów, spotkań informacyjno-promocyjnych i innych działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez wydziały merytoryczne Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 125205.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROMOBAY Brzoskowski, Kamaj Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowiańska 55C
Kod pocztowy: 61-664
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 155035.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 155035.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155035.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Opracowanie projektu graficznego, wykonanie i dostawa ścianki łukowej z kontenerem i mównicy dla Wydziału Realizacji PO WER Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie 1. Ścianka łukowa wraz z kontenerem. 2. Mównica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3738.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROMOBAY Brzoskowski, Kamaj Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowiańska 55C
Kod pocztowy: 61-664
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4962.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4962.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4962.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.