eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie projektów graficznych, aktualizacja projektów graficznych oraz druk i dostawa publikacji oraz materiałów informacyjno promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-03-14

Ogłoszenie nr 500055371-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie: Wykonanie projektów graficznych, aktualizacja projektów graficznych oraz druk i dostawa publikacji oraz materiałów informacyjno promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Część 3 i 5: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1 oraz w 15% ze środków krajowych. Część 4: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (84,28%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu JST (15,72%) w związku z realizacją projektu Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na rok 2016 w ramach Działania 6.1 Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020..

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 97119 - 2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43012391300000, ul. ul. Obywatelska 4, 20092 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 635 300, e-mail zamowienia@wup.lublin.pl, faks 814 635 305.
Adres strony internetowej (url): http://wuplublin.praca.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektów graficznych, aktualizacja projektów graficznych oraz druk i dostawa publikacji oraz materiałów informacyjno promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.342-3/PW/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1: Druk, transport i dostarczenie wraz z wykonaniem projektu graficznego w formie elektronicznej (przygotowanej bezpośrednio do druku) publikacji NIEZBĘDNIK PRACODAWCY - oferta urzędów pracy dla Wydziału Polityki Rynku Pracy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. Nakład: 3000 szt. Część 2: Zadanie 1 Aktualizacja projektu graficznego, wydruk i dostawa materiałów informacyjnych dot. Eures i koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Nakład: 3 x 500 szt. oraz 1 x 200 szt. Zadanie 2 Aktualizacja projektów graficznych materiałów informacyjnych oraz wykonanie projektu graficznego jednej ulotki w formie elektronicznej - przygotowanych bezpośrednio do druku, dla CIiPKZ w Lublinie, w Białej Podlaskiej, Chełmie, Zamościu. Zadanie 3 Druk,transport i dostarczenie materiałów informacyjnych dla CIiPKZ w Lublinie. Ulotka informacyjna dla pracodawcy. Nakład: 500 sztuk Ulotka o usługach CIiPKZ: Nakład: 1 000 sztuk Ulotka informacyjna (4 tytuły) dot. nabywania umiejętności poszukiwania zatrudnienia. Nakład: 4 x 1 000 sztuk Poradnik pt. Siedem dni poszukiwania pracy Nakład: 1 500 sztuk Broszura pt. Bądź sobie szefem. Poradnik dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą Nakład: 2 000 sztuk Zadanie 4 Opracowanie graficzne publikacji: 1) Ranking szkół wyższych według poziomu bezrobocia absolwentów w roku akademickim 2014/2015 2) Rynek pracy kobiet w zestawieniach statystycznych - wybrane aspekty 3) Analiza branży transport w województwie lubelskim 4) Czynniki aktywności zawodowej osób młodych. Zadanie 5 Druk i dostawa opracowań: 1) Ranking szkół wyższych według poziomu bezrobocia absolwentów w roku akademickim 2014/2015 Nakład 700 sztuk 2) Rynek pracy kobiet w zestawieniach statystycznych - wybrane aspekty Nakład 500 sztuk 3) Analiza branży transport w województwie lubelskim Nakład 800 sztuk 4) Czynniki aktywności zawodowej osób młodych. Nakład 1 500 sztuk Część 3: Projekt graficzny, druk, transport i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych tj. ulotki Wojewódzkiego Urzędu Pracy dot. RPO WL. Nakład: 10 000 sztuk Część 4: Druk, wykonanie, transport i dostarczenie do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: ulotek - 10 000 sztuk, plakatów - 100 sztuk,notesów - 1 000 sztuk, teczek - 1 000 sztuk, na potrzeby działań informacyjno - promocyjnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Część 5: Projekt graficzny, druk, transport i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych tj. roll-upów dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy dot. RPO WL. Ilość: 4 szt

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79800000-2


Dodatkowe kody CPV: 39294100-0, 79822500-7, 79823000-9, 79971000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Druk, transport i dostarczenie wraz z wykonaniem projektu graficznego w formie elektronicznej (przygotowanej bezpośrednio do druku) publikacji NIEZBĘDNIK PRACODAWCY - oferta urzędów pracy dla Wydziału Polityki Rynku Pracy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2016
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14878.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia Standruk Adam Król
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rapackiego 25
Kod pocztowy: 20-150
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17097.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17097.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33210.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 1 Aktualizacja projektu graficznego, wydruk i dostawa materiałów informacyjnych dot. Eures i koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Zadanie 2 Aktualizacja projektów graficznych materiałów informacyjnych oraz wykonanie projektu graficznego jednej ulotki w formie elektronicznej - przygotowanych bezpośrednio do druku, dla CIiPKZ w Lublinie, w Białej Podlaskiej, Chełmie, Zamościu...

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2016
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46022.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: System Graf Drukarnia Agencja Reklamowo-Wydawnicza Janusz Laskowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zemborzyce Tereszyńskie73B
Kod pocztowy: 20-515
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52562.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52562.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163569.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Projekt graficzny, druk, transport i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych tj. ulotki Wojewódzkiego Urzędu Pracy dot. RPO WL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2016
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1626.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe JANTER s.c. Sławomir Terlikowski, Marek Jankowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 41
Kod pocztowy: 11-300
Miejscowość: Biskupiec
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1476.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1168.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5030.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Druk, wykonanie, transport i dostarczenie do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: ulotek - 10 000 sztuk, plakatów - 100 sztuk, notesów - 1 000 sztuk, teczek - 1 000 sztuk, na potrzeby działań informacyjno - promocyjnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2016
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5387.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe JANTER s.c. Sławomir Terlikowski, Marek Jankowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 41
Kod pocztowy: 11-300
Miejscowość: Biskupiec
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5202.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5202.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14157.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Projekt graficzny, druk, transport i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych tj. roll-upów dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy dot. RPO WL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2016
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1788.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU Mariola Borkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Arcybiskupa Jerzego Ablewicza 13/21
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1894.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1476.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.