eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500054670-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kompetencje w zawodzie drogą do kariery

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580402-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja, Krajowy numer identyfikacyjny 19851600000, ul. ul. Hallera 5, 22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 650 505, e-mail jadwigazerebiec@vp.pl, faks 846 650 505.
Adres strony internetowej (url): www.zstl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZS3.26.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 - zestawy komputerowe 32 szt., router 6 szt. , tester 6 szt., serwerowy system operacyjny -ilość 1 - Zadanie 2 - zestawy komputerowe 15 szt , laptop -1 szt , drukarka laserowa -2 szt, oprogramowanie Adobe Photoshop - 16 . Zadanie 3 - program do obsługi kelnerskiej w ilości -1 , Zadanie 4 - program biurowy - ilość- 1, Zadanie 5 - Telewizory + uchwyt - ilość 2 , Zadanie 6 - Aparat cyfrowe z funkcją kamery z akcesoriami -1 , Aparat cyfrowy z funkcją kamery -1 , Zadanie 7 - Spawarka światłowodowa -1 , Reflektometr OTDR - 1, Miernik mocy optycznej - 1 .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30230000-0


Dodatkowe kody CPV: 30233100-2, 30211000-1, 30236000-2, 30231300-0, 30232100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Program do obsługi kelnerskiej SOGA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lubelskie Centrum Informatyczne
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 22-600 Tomaszów Lubelski ul. Zamojska 5
Kod pocztowy: 22-600
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: jednostka centralna -32 szt, monitor 32 szt. serweowy system operacyjny -Windows -1 szt., router z modemem -6 szt. tester okablowania sieciowego -6 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, wskutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć doszło do istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiana ta polega na istotnym zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia (tj: mniejszej liczbie sztuk sprzętu), który Zamawiający może zakupić w stosunku do ilości pierwotnie planowanych i ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w SIWZ). Zmiana ta wynika z anulowania przez Instytucję Zarządzającą RPO Województwa Lubelskiego pierwotnie udzielonych zgód na dokonanie przesunięć w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ", które umożliwiały sfinansowanie przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. Wskutek cofnięcia w/w zgody, zmniejszeniu ulegnie zakres przedmiotu zamówienia, który będzie uwzględniał pierwotnie planowane ilości i rodzaj sprzętu przewidzianych do zakupu w budżecie projektu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, , czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz mogłoby narazić Zamawiającego na uznanie przez IZ RPO WL części wydatków poniesionych w projekcie za niekwalifikowane. Zamawiający kierując się zasadą wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny i efektywny postanowił jak na wstępie. Po dokonaniu odpowiednich korekt i zmian w projekcie, wszczęte zostanie kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia na dostawę sprzętu niezbędnego do zrealizowania zadań w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ".

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: jednostki centralne -15 szt. , moniotor 15 szt, laptop 1 szt., drukarka laserowa 2 szt. , oprogramowanie Adobe photoschop -16 szt

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, wskutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć doszło do istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiana ta polega na istotnym zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia (tj: mniejszej liczbie sztuk sprzętu), który Zamawiający może zakupić w stosunku do ilości pierwotnie planowanych i ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w SIWZ). Zmiana ta wynika z anulowania przez Instytucję Zarządzającą RPO Województwa Lubelskiego pierwotnie udzielonych zgód na dokonanie przesunięć w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ", które umożliwiały sfinansowanie przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. Wskutek cofnięcia w/w zgody, zmniejszeniu ulegnie zakres przedmiotu zamówienia, który będzie uwzględniał pierwotnie planowane ilości i rodzaj sprzętu przewidzianych do zakupu w budżecie projektu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, , czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz mogłoby narazić Zamawiającego na uznanie przez IZ RPO WL części wydatków poniesionych w projekcie za niekwalifikowane. Zamawiający kierując się zasadą wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny i efektywny postanowił jak na wstępie. Po dokonaniu odpowiednich korekt i zmian w projekcie, wszczęte zostanie kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia na dostawę sprzętu niezbędnego do zrealizowania zadań w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ".

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: program biurowy 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, wskutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć doszło do istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiana ta polega na istotnym zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia (tj: mniejszej liczbie sztuk sprzętu), który Zamawiający może zakupić w stosunku do ilości pierwotnie planowanych i ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w SIWZ). Zmiana ta wynika z anulowania przez Instytucję Zarządzającą RPO Województwa Lubelskiego pierwotnie udzielonych zgód na dokonanie przesunięć w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ", które umożliwiały sfinansowanie przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. Wskutek cofnięcia w/w zgody, zmniejszeniu ulegnie zakres przedmiotu zamówienia, który będzie uwzględniał pierwotnie planowane ilości i rodzaj sprzętu przewidzianych do zakupu w budżecie projektu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, , czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz mogłoby narazić Zamawiającego na uznanie przez IZ RPO WL części wydatków poniesionych w projekcie za niekwalifikowane. Zamawiający kierując się zasadą wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny i efektywny postanowił jak na wstępie. Po dokonaniu odpowiednich korekt i zmian w projekcie, wszczęte zostanie kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia na dostawę sprzętu niezbędnego do zrealizowania zadań w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ".

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Aparat cyfrowyz funkcją kamery z akcesoriami -1 sztb , Aparat cyfrowy z funkcją kamery - 1szt

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, wskutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć doszło do istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiana ta polega na istotnym zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia (tj: mniejszej liczbie sztuk sprzętu), który Zamawiający może zakupić w stosunku do ilości pierwotnie planowanych i ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w SIWZ). Zmiana ta wynika z anulowania przez Instytucję Zarządzającą RPO Województwa Lubelskiego pierwotnie udzielonych zgód na dokonanie przesunięć w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ", które umożliwiały sfinansowanie przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. Wskutek cofnięcia w/w zgody, zmniejszeniu ulegnie zakres przedmiotu zamówienia, który będzie uwzględniał pierwotnie planowane ilości i rodzaj sprzętu przewidzianych do zakupu w budżecie projektu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, , czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz mogłoby narazić Zamawiającego na uznanie przez IZ RPO WL części wydatków poniesionych w projekcie za niekwalifikowane. Zamawiający kierując się zasadą wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny i efektywny postanowił jak na wstępie. Po dokonaniu odpowiednich korekt i zmian w projekcie, wszczęte zostanie kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia na dostawę sprzętu niezbędnego do zrealizowania zadań w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ".

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Spawarka światłowodowa - 1 szt. , miernik mocy optycznej 1 szt., reflektometr OTDR - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, wskutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć doszło do istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiana ta polega na istotnym zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia (tj: mniejszej liczbie sztuk sprzętu), który Zamawiający może zakupić w stosunku do ilości pierwotnie planowanych i ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w SIWZ). Zmiana ta wynika z anulowania przez Instytucję Zarządzającą RPO Województwa Lubelskiego pierwotnie udzielonych zgód na dokonanie przesunięć w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ", które umożliwiały sfinansowanie przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. Wskutek cofnięcia w/w zgody, zmniejszeniu ulegnie zakres przedmiotu zamówienia, który będzie uwzględniał pierwotnie planowane ilości i rodzaj sprzętu przewidzianych do zakupu w budżecie projektu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, , czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz mogłoby narazić Zamawiającego na uznanie przez IZ RPO WL części wydatków poniesionych w projekcie za niekwalifikowane. Zamawiający kierując się zasadą wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny i efektywny postanowił jak na wstępie. Po dokonaniu odpowiednich korekt i zmian w projekcie, wszczęte zostanie kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia na dostawę sprzętu niezbędnego do zrealizowania zadań w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ".

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Telewizor 55 cali + uchwyt na ściane - 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3168.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lubelskie Centrum Informatyczne LCI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zamojska 5
Kod pocztowy: 22-600
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3896.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3896.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3896.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ofertę najkorzystniejszą wybrano zgodnie z art. 91ust.1 Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia.Oferta w/w wykonawcy uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert - 85,00 pkt.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.