eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500054501-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

Łódź: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592172-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500050336-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00010049200000, ul. ul. Solna 14, 91423 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 235 48 00, e-mail zam.publ@melioracja.lodz.pl; dyrektor@melioracja.lodz.pl, faks 42 235 48 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.melioracja.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZ/331/25/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz)


II.4) Główny kod CPV: 45244000-9
Dodatkowe kody CPV:

45246400-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2 dni kalendarzowe od dnia przekazania terenu

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu rzeczowego oraz wynagrodzenia umownego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest warunkami atmosferycznymi, jakie wystąpiły na przełomie września i października br. Silne wiatry oraz obfite opady deszczu spowodowały uszkodzenie konarów drzew rosnących w pobliżu koryta rzeki, doprowadzając do powstania zatorów z gałęzi i z innych zgromadzonych nieczystości na odcinku rzeki objętej zawartą umową (pomiędzy zatorami objętymi umową). Wykonanie przedmiotowych robót pozwoli na udrożnienie całego odcinka rzeki Bzury w km 91+600-105+230 i zabezpieczy koryto rzeki przed uszkodzeniami. Przedmiotowe roboty nie zostały przewidziane w ramach obowiązującej umowy i wychodzą poza jej zakres, a konieczność ich wykonania spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Szacunkowa wartość przedmiotowych prac wynosi 3 299,97 zł (brutto: 4 058,96 zł.). Wartość zamówienia określona pierwotnie w umowie nr 205/D/2017 z dnia 27.10.2017 r. wynosi: 19 522,08 zł (wraz podatkiem VAT: 24 012,16 zł). Zatem wartość zmiany wynosi 16,90%, czyli nie przekroczy 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. W związku z powyższym zachodzą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zostały spełnione łącznie następujące warunki: a)konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b)wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, umożliwiające dokonanie zmiany umowy nr 205/D/2017 zawartej w dniu 27.10.2017 r. z Wykonawcą: Panem Marianem Gruchotem, prowadzącym działalność gospodarczą pn.: Marian Gruchot Zakład Robót Inżynieryjnych; 62-600 Koło, ul. Żeromskiego 101.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.