Ogłoszenie z dnia 2018-03-13
Ogłoszenie nr 500053688-N-2018 z dnia 13-03-2018 r.
Gmina Margonin: Budowa chodników na terenie osiedla w Margoninie - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Margonin, Krajowy numer identyfikacyjny 52940490957,
ul. ul. Kościuszki
13,
64-830
Margonin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 846 068, e-mail
sekretariat@margonin.pl, przetargi@margonin.pl, faks
(067) 284 72 73.
Adres strony internetowej (url): www.bip.margonin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodników na terenie osiedla w Margoninie - etap II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:BUDOWA CHODNIKÓW NA TERENIE OSIEDLA W MARGONINIE - ETAP II Budowa chodników na terenie osiedla w Margoninie - ul. Pogodna oraz ul. Promienista w następującym zakresie: - wykonanie nawierzchni chodnika o szerokości 1,5 m z kostki betonowej gr. 6 cm, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej, kolor grafitowy gr. 8 cm, - wykonanie krawężników betonowych, obrzeży Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162601.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych w Margoninie Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
200000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1. pkt. 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z póz. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zamówienie udzielana jest przez zamawiającego , o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego
Gmina Margonin jako podmiot zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych, która posiada 100% udziałów w spółce Zakład Usług Komunalnych w Margoninie Sp. z o.o. Jako jedyny wspólnik odgrywa decydującą rolę w zakresie jej celów strategicznych, przedmiotu działalności, co znajduje odzwierciedlenie w akcie założycielskim spółki (Akt notarialny z dnia 30.05.2015r. Repertorium A za numerem 4567/2015), który:
- szczegółowo określa przedmiot działalności Spółki (§ 6 aktu założycielskiego),
- zgodnie z aktem założycielskim do zadań Zgromadzenia Wspólników należy m.in.: rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania Zarządu z działalności Spółki (§ 24 pkt a)), rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej (§ 24 pkt b)), rozpatrywanie i zatwierdzanie wieloletnich strategicznych planów rozwoju Spółki oraz rozpatrywanie i zatwierdzanie rocznych planów finansowych Spółki (budżetów) ... (§ 24 pkt m)) i inne
Ponad 90% działalności spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę w ramach aktu założycielskiego. Spółka wykonuje zadania gminy w oparciu o majątek należący pośrednio lub bezpośrednio do niej. Do zadań tych należą przede wszystkim: pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, zbieranie odpadów niebezpiecznych, roboty budowlane związane z wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad i inne określone w §6 aktu założycielskiego.
W zamian za realizację zadań Spółka otrzymuje od Gminy rekompensatę pieniężną lub pobiera bezpośrednio od odbiorców opłaty, które to przychody stanowią ponad 90% przychodów Spółki.
Powyżej przedstawiony stan faktyczny wyczerpuje przesłanki określone w art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp, na podstawie której możliwe jest udzielenie zamówienia in - house w trybie z wolnej ręki.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- "Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK9 w m. Głogów Małopolski"
- Budowa dróg w gminie Ożarów Mazowiecki - z podziałem zamówienia na cztery części - A. ulicy Wolności, B. ulicy Matejki, C. ulicy Chełmońskiego, D. ulic Wyspiańskiego i Gierymskiego
- "Remont chodnika przy ulicy Cementowej" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1785R Boratyn - Zamiechów w m. Dobkowice poprzez budowę chodnika
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.