eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Przebudowa ul. Kolejowej w Plewiskach i Komornikach z budową ronda wraz z odwodnieniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-12

Ogłoszenie nr 500053572-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.

Urząd Gminy Komorniki: Przebudowa ul. Kolejowej w Plewiskach i Komornikach z budową ronda wraz z odwodnieniem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502227-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500016476-N-2018, 500020040-N-2018, 500024582-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Komorniki, Krajowy numer identyfikacyjny 53862700000, ul. ul. Stawna 1, 62052 Komorniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 107 751, e-mail sekretariat@komorniki.pl, faks 618 107 985.
Adres strony internetowej (url): bip.komorniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Kolejowej w Plewiskach i Komornikach z budową ronda wraz z odwodnieniem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa ulicy Kolejowej w Plewiskach i Komornikach oraz ulicy Fabianowskiej w Komornikach na odcinku ca. 1400 m. Zakres inwestycji obejmuje: - wykonanie nowej konstrukcji jezdni ulicy Kolejowej i Fabianowskiej, - budowę jednostronnego chodnika o zmiennej szerokości 1,5 m - 2,0 m, - budowę ścieżki rowerowej o zmiennej szerokości 2,0 m - 2,5 m, - budowę skrzyżowania o ruchu okrężnym - rondo, - budowę, przebudowę zjazdów do posesji, - budowę nowej kanalizacji deszczowej, - usunięcie kolizji energetycznych, - usunięcie kolizji telekomunikacyjnych, - usunięcie kolizji gazowych, - wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego, - budowę oświetlenia drogowego. Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, a także z wykorzystaniem materiałów własnych, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W zakres prac wchodzi złożenie do Nadzoru Budowalnego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jak również, jeśli jest wymagane, uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego zaświadczenia o braku sprzeciwu odnośnie przystąpienia do użytkowania. W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace budowlane. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia (w tym również wykonanie robót dodatkowych) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, zabezpieczenia i utrzymania w należytym porządku placu budowy. Teren wokół placu budowy nie może zostać zanieczyszczony jakimikolwiek materiałami pochodzącym z placu budowy. W przypadku stwierdzenia takiej sytuacji Wykonawca w ciągu 24 godz. uporządkuje zanieczyszczony teren. 6) Wykonawca ma obowiązek rozpocząć prace budowlane najpóźniej w terminie 14 dni od dnia przekazania placu budowy przez Zamawiającego. 7) Rozpoczęcie prac budowlanych powinno się odbyć najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia przekazania placu budowy przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 7 000 000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych 00/100) na warunkach określonych we wzorze umowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania prac w taki sposób, aby umożliwić ciągłość odbioru odpadów komunalnych z posesji zlokalizowanych w rejonie budowy zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych zamieszczonym na stronie po adresem: http://www.komorniki.pl/asp/pl_start.asp?pol=2&typ=14&sub=21&subsub=84&menu=196&strona=1. 10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2017r. poz. 1260 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2017r. Nr 784). 11) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas trwania budowy. 12) Wykonawca zorganizuje objazd dla mieszkańców w taki sposób, aby w jak największym stopniu umożliwić dojazd do posesji. 13) Ze względu na usytuowanie dużej ilości firm, prace budowlane musza być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby utrzymać ruch ciężarowy i osobowy na całym remontowanym odcinku ulicy w obu kierunkach. 14) Wykonawca wykona ze Spółką Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Komorniki (przed przystąpieniem do robót) protokolarny przegląd sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej w pasie drogowym ulicy Kolejowej w zakresie stanu technicznego istniejącej infrastruktury. Po zakończeniu robót (przed odbiorem końcowym), Wykonawca przedłoży protokół odbioru powyższych sieci podpisany przez przedstawiciela Spółki Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Komorniki. 15) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami, zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami branżowymi. 16) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich uzgodnień oraz zgłoszeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia na etapie budowy oraz do poniesienia wszystkich opłat z nimi związanymi. 17) Wykonawca zobowiązany jest do obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności do wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji powykonawczej. 18) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD i przekazania jej Zamawiającemu. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej oraz operatorzy sprzętu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), co dotyczyć może między innymi kierownika budowy i kierowników robót branżowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0


Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45232332-8, 45316110-9, 45231400-9, 45231220-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6704670.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STRABAG Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parzniewska 10
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7167415.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7167415.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8743503.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 83,62%

IV.8) Informacje dodatkowe:

Część drogowa: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: 2,69% Część drogowa: roboty pomiarowe i ziemne: 7,14% Część drogowa: jezdnie - podbudowy niebitumiczne: 13,33% Część drogowa: roboty brukarskie (ścieżka rowerowa, chodnik, zjazdy, pierścień ronda, wyspy dzielące, krawężniki betonowe, ściek przykrawężnikowy): 21,02% Część drogowa: oznakowanie: 0,71% Część drogowa: roboty różne: 1,21% Roboty sanitarne: kanalizacja deszczowa, przykanaliki i wpusty: 12,64% Roboty gazowe: 11,90% TELWAT Ireneusz Wiliński - Oświetlenie drogowe: 5,13% TELWAT Ireneusz Wiliński - Roboty elektryczne - kolizje energetyczne: 1,37% TELWAT Ireneusz Wiliński - Roboty telekomunikacyjne: 4,45% TELWAT Ireneusz Wiliński - Kolizje - kabel wojskowy: 2,03%.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.