eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Część II - Odzież żaroodporna sygn. OZ/03/2017 - Dostawy odzieży roboczej, obuwia i pozostałych artykułów BHP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-12

Ogłoszenie nr 500053244-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica: Część II - Odzież żaroodporna sygn. OZ/03/2017 - Dostawy odzieży roboczej, obuwia i pozostałych artykułów BHP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635292-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500008213-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, Krajowy numer identyfikacyjny 2754200033, ul. ul. Złotoryjska 89, 59220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 505 500, e-mail inwestycje.ilg@imn.gliwice.pl, faks 768 505 501.
Adres strony internetowej (url): www.imn.legnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: JB

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Część II - Odzież żaroodporna sygn. OZ/03/2017 - Dostawy odzieży roboczej, obuwia i pozostałych artykułów BHP

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

sygn. OZ/03/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży roboczej, obuwia i pozostałych artykułów BHP. 2. CPV: 18.10.00.00-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, 18.83.00.00-6 - Obuwie ochronne, 18.14.10.00-9 - Rękawice robocze, 18.14.20.00-6 - Okulary ochronne, 18.44.40.00-3 - Ochronne nakrycia głowy. 3. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej, obuwia i pozostałych artykułów BHP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr 7 - Część I - Różne artykuły BHP b) Załącznik nr 8 - Część II - Odzież żaroodporna c) Załącznik nr 9 - Część III - Rękawice d) Załącznik nr 10 - Część IV - Obuwie robocze e) Załącznik nr 11 - Część V - Odzież ochronna i robocza f) Załącznik nr 12 - Część VI - Odzież i obuwie laboratoryjne Na każdą część zostanie zawarta odrębna umowa. 3.2 Dostarczony przedmiot ma spełniać wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia wymagania, a w szczególności: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w załącznikach 7-11, b) jest fabrycznie nowy, rok produkcji zaoferowanych produktów nie może być wcześniejszy niż 2017r. c) jest wolny od wad fizycznych i prawnych, d) posiada odpowiednie atesty, certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego oraz deklaracje zgodności z normami, jeżeli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa; 3.3 Zamawiany asortyment musi być dostarczony przez Wykonawcę w takim opakowaniu, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. 3.4 Zamawiający poprzez ewentualne wskazanie nazw własnych elementów opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.5 Oferowane produkty nie powinny zawierać substancji wyszczególnionych w Załączniku 13 - XVII REACH powinny posiadać certyfikat Oeko-Tex Standard 100 lub certyfikat zgodności (wydany przez Instytut Włókiennictwa lub inny równoważny. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia określonej przez Zamawiającego ilości sztuk, opakowań, zestawów itp. danego rodzaju produktów niezależnie od sposobu ich pakowania. 3.6 Specyfikacja rozmiarowa asortymentu towaru, wyszczególnionego w Załącznikach 7-11 zostanie przekazana Wykonawcy, każdorazowo przy zamówieniu poszczególnych partii towaru. 3.7 Do każdej partii dostaw Wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności z polskimi i europejskimi normami, atesty, o ile są wymagane odpowiednimi przepisami prawa oraz szczegółowe instrukcje użytkowania, prania i czyszczenia sortów odzieżowych. Wykonawca dostarczy zamawiającemu wyroby, które są środkami ochrony indywidualnej opisane jako ubrania i są zgodne z postanowieniami Dyrektywy rady 89/686/EWG i w określonych przypadkach z normą zharmonizowana nr PN-EN 340/530/04987 (dla środków ochrony indywidualnej, o których mowa w art. 8 pkt.3 jest identyczny ze środkiem ochrony indywidualnej będącym przedmiotem certyfikatu zgodności EWG wydanego przez CIOP-PIB. 3.8 Odzież musi być oznakowana zgodnie z aktualnymi normami, metką identyfikującą wyrób ( nazwa, rozmiar, materiał, sposób prania, kraj producenta). 3.9 Zamawiający wymaga szycia na wskazany w zamówieniu wymiar. 3.10 Odzież robocza (ubrania, bluzy, bezrękawniki, fartuchy) będzie opatrzona w nadruk na plecach według wzoru (Załącznik nr 14) w skali 1:1; metodą sitodruku. Odzież robocza będzie posiadać wszytą metkę personalną zawierającą numer i nazwisko użytkownika. Ponieważ odzież będzie często prana metka personalna winna być wykonana w sposób trwały. Miejsce napisu i konkretny numer będzie ustalany na bieżąco w trakcie składania zamówień. 3.11 Miejsce dostaw. Realizacja dostaw do magazynu IMN O/Legnica ul. Złotoryjska 194 w Legnicy (teren HM Legnica) następować będzie na koszt własny Wykonawcy przy użyciu jego własnych środków transportu. 3.12 Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku i wniesienia towaru. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku i wniesienia towaru. Zamawiający pod tym zapisem miał na myśli wniesienie dostarczonego towaru do Magazynu Zamawiającego, który mieści się w oddzielnym budynku, na wysokości rampy ( prowadzą do niego 4 schodki). 3.13 Termin i warunki realizacji. Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, według aktualnego zapotrzebowania przesyłanego pisemnie( faks bądź e-mail). W treści zamówienia wskazany będzie asortyment, jego ilość oraz podana zostanie odpowiednia numeracja jaką ma zostać oznakowana odzież. Wykonawca po otrzymaniu zamówienia zobowiązany jest do zwrotnego pisemnego potwierdzenia jego przyjęcia. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia zamówienia do magazynu IMN O/Legnica ul. Złotoryjska 194 w Legnicy (teren HM Legnica). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia Umowy o kolejne 3 miesiące w przypadku nie zrealizowania przez Wykonawcę dostaw w okresie obwiązywania umowy. Ewentualne przedłużenie umowy zależy od decyzji Zamawiającego. 3.14 Kontrola jakości dostaw. W razie stwierdzenia wad lub braków dostarczonych wyrobów, Zamawiający prześle Wykonawcy reklamację. Wykonawca udzieli na nią odpowiedź w ciągu 5 dni roboczych dni od jej otrzymania. Nie udzielenie odpowiedzi w tym terminie będzie oznaczało uznanie reklamacji. Wykonawca zobowiązuje się do wydania odpowiedniej ilości towaru wolnego od wad lub brakującego w terminie określonym dla danej części asortymentu wg Załącznika 7-12. 3.15 Wykonawca udziela min 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego. 3.16 Wykonawca oświadczy, że przy wytworzeniu towarów stanowiących przedmiot zamówienia nie zatrudniono osób nieletnich, nie zatrudniono osób bez ich woli oraz nie zostały wobec pracowników złamane żadne prawa dotyczące poszanowania wolności i godności ludzkiej, jak również prawa do godziwego wynagrodzenia i zapewnienia bezpiecznych warunków pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II - Odzież żaroodporna sygn. OZ/03/2017 - Dostawy odzieży roboczej, obuwia i pozostałych artykułów BHP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62920
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Termoizol Zakład Produkcji Odzieży Ochronnej Żaroodpornej Kazimierz Baszak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Długa 15 B
Kod pocztowy: 58-521
Miejscowość: Jeżów Sudecki
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.