eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jedlinie-Zdroju" obejmująca Zadanie Nr 1 pn."Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta wraz z instalacją fotowoltaiczną".



Ogłoszenie z dnia 2017-11-03

Ogłoszenie nr 500052867-N-2017 z dnia 03-11-2017 r.

Jedlina-Zdrój: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jedlinie-Zdroju" obejmująca Zadanie Nr 1 pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta wraz z instalacją fotowoltaiczną".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie dofinasowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 3 "Gospodarka niskoemisyjna" Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym Poddziałanie 3.3.4 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym- ZIT AW.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541340-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500007646-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89071820200000, ul. ul. Poznańska 2, 58330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, e-mail zamowienia@jedlinazdroj.eu, faks 74 8855269.
Adres strony internetowej (url): www.jedlinazdroj.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jedlinie-Zdroju" obejmująca Zadanie Nr 1 pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta wraz z instalacją fotowoltaiczną".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPZ.271.1.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jedlinie-Zdroju" obejmująca Zadanie Nr 1 pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta wraz z instalacją fotowoltaiczną". 2. Szczegółowy opis przedmiotu określa: 1) Projekt budowlany, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Przedmiary robót, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45311200-2,

45331100-7,

45321000-3,

45421000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 2 sierpnia 2017 r. do 15 grudnia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z wystąpieniem robót dodatkowych, określonych Protokołem Konieczności Nr 1 z dnia 30.10.2017 r. zachodzi konieczność wprowadzenia zmian do umowy w zakresie udzielenia zamówienia dodatkowego na roboty budowlane wynikające z ww. Protokołu konieczności i zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania robót dodatkowych o wartość /+/ 50.552,68 zł brutto, co stanowi 8,34% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z opóźnieniem w realizacji inwestycji, spowodowanych koniecznością modyfikacji rozwiązań projektowych zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego bez których prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego nie jest możliwe, a konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.