eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Budowa budynku żłobka oraz niezbędnej infrastruktury technicznej na terenie działek nr ewid. 30/4, 29, 33 obręb ewid. 11 jednostka ewid. miasto Złocieniec

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052602-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Złocieniec: Budowa budynku żłobka oraz niezbędnej infrastruktury technicznej na terenie działek nr ewid. 30/4, 29, 33 obręb ewid. 11 jednostka ewid. miasto Złocieniec
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 33619-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 65560-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złocieniec, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Stary Rynek 3, 78520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. (094) 36 72 022, e-mail umig.zamowienia@zlocieniec.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zlocieniec.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.zlocieniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku żłobka oraz niezbędnej infrastruktury technicznej na terenie działek nr ewid. 30/4, 29, 33 obręb ewid. 11 jednostka ewid. miasto Złocieniec

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.4. 2017. DW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje wszelkie działania związane z przygotowaniem terenu robót oraz wykonaniem zadania inwestycyjnego określonego i opisanego projektową dokumentacją techniczną opracowaną przez Usługi Projektowo - Budowlane Arkadiusz Kot z siedzibą w Złocieńcu, ul, Czaplinecka 7/4, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres robót dotyczy wykonania następujących prac: Roboty przygotowawcze terenu przeznaczonego pod plac budowy Roboty ziemne Roboty konstrukcyjne i ogólnobudowlane Roboty wykończeniowe Wewnętrzne roboty instalacyjne Zewnętrzne roboty sanitarne Zewnętrzne roboty elektryczne Roboty związane z infrastrukturą drogową Uporządkowanie terenu i likwidacja placu budowy. Budynek użyteczności publicznej parterowy wolnostojący niepodpiwniczony. Budynek przeznaczony do prowadzenia żłobka dla 24 dzieci w wieku do lat 3. Zakres zamówienia obejmuje również: -inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektu, -pomiary, opinie, uzgodnienia niezbędne do oddania obiektu do eksploatacji i przystąpienia do użytkowania obiektu. 1. Główne wymagania zamawiającego: Wymagany termin realizacji całości niniejszego zamówienia wynosi - nie później niż do 15 września 2017 r. 2 Wymagany okres rękojmi na całość wykonanych robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie może być krótszy niż 5 lat od daty końcowego odbioru robót. 3 Wymagany okres gwarancji na całość wykonanych robót budowlanych nie może być krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od daty odbioru robót. 4 Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ i załączników należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako "takie lub równoważne". Zgodnie z art. 30 ust. 4 zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym treścią siwz. W myśl art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne Zamawiający uzna roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) o paramentach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści STWiOR oraz dokumentacji projektowej. 5 Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do siwz są elementem pomocniczym, opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wykonawca zobowiązany jest wycenić roboty zgodnie z zakresem dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisie przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie są w żadnym stopniu wiążące dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonych do siwz przedmiarów robót. 6 Ponadto Zamawiający wymaga : 1)Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na : a)wykonaniu robót ogólnobudowlanych w zakresie wykonania robót murowych, b)wykonaniu robót sanitarnych w zakresie wykonania instalacji wodno kanalizacyjnej, wentylacji i co, c)wykonaniu robót elektrycznych w zakresie wykonania instalacji elektrycznej wewnętrznej, 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: ooświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; opoświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; ozaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; opoświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6)Wykonawca dopilnuje, aby zapisy powyższych punktów przestrzegał każdy podwykonawca 7 Podwykonawstwo 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, 2) Wykonawca może zrealizować roboty budowlane stanowiące przedmiot Zamówienia z pomocy Podwykonawców, 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45210000-2,

45300000-0,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 15/09/2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łączna wartość zmian na roboty budowlane wynosi 15% wartości zamówienia określone j pierwotnie w umowie. 7,9

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
konieczne jest wykonanie następujących robót zamiennych: a)zamiana ogrzewania z grzejników ściennych na ogrzewanie podłogowe - w pomieszczeniach nr 1.9 i 1.10, b)zamiana wykładziny dywanowej na wykładzinę PCV w pomieszczeniach nr 1.9 i 1.10.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.