eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń i wyposażeniem trwałym Centrum Symulacji Endoskopowej na potrzeby projektu pn."Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych" współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052263-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego: Wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń i wyposażeniem trwałym Centrum Symulacji Endoskopowej na potrzeby projektu pn.: "Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych" współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych" współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583041-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, Krajowy numer identyfikacyjny 000289093, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 693 700, e-mail zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl, faks 225 693 712.
Adres strony internetowej (url): www.cmkp.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń i wyposażeniem trwałym Centrum Symulacji Endoskopowej na potrzeby projektu pn.: "Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych" współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-750/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń i wyposażeniem trwałym Centrum Symulacji Endoskopowej na potrzeby projektu pn.: "Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych" współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. 2. Głównym celem projektu, o którym mowa w ust. 1, jest poprawa jakości i bezpieczeństwa procesu szkolenia specjalizacyjnego lekarzy w wybranych dziedzinach medycyny poprzez opracowanie, przetestowanie i wdrożenie do praktyki nowego rozwiązania zawierającego elementy dydaktyki z użyciem zaawansowanych technik medycznej symulacji endoskopowej przy wykorzystaniu potencjału i doświadczeń partnerów ponadnarodowych. Jednym z zadań realizowanych w ramach tego projektu jest utworzenie, wyposażenie i uruchomienie Centrum Symulacji Endoskopowej, stanowiącego zespół medycznych pracowni symulacji rozumianych jako pomieszczenia i oprzyrządowanie do korzystania z różnych rodzajów symulatorów. 3. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się projekty budowalne oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane "dokumentacją projektową". 4. Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności: 1) roboty w branży budowlanej obejmujące dostawę urządzeń i materiałów oraz następujące prace budowlane: a) demontaż sufitów podwieszonych w korytarzach (z opcją powtórnego wykorzystania płyt sufitowych i ewentualnie stelaży), b) demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, c) osadzenie nowych nadproży i poszerzenie otworów drzwiowych, d) rozbiórka ścianek działowych murowanych zaznaczonych jako "do wyburzenia", e) usunięcie wszystkich warstw posadzkowych na poziomie niskiego parteru, w obszarze planowanych sal ćwiczeń, toalety dla osób z niepełnosprawnościami oraz pokoju instruktorów, f) usunięcie wszystkich warstw posadzkowych na poziomie niskiego parteru i wysokiego parteru, w obszarze wymienianego stropu, g) rozbiórka fragmentów stropu nad poziomem piwnic i nad niskim parterem, h) wylanie płyt stropowych w miejscach rozebranych fragmentów stropów, i) wykonanie nowych warstw posadzkowych w miejscach wymiany stropów oraz miejscach usunięcia starych warstw posadzkowych, j) zamontowanie stalowej konstrukcji nośnej pod ścianki mobilne, k) montaż ścianek mobilnych, l) montaż ścianek działowych z płyt GKB / GKBI na konstrukcji systemowej, z wypełnieniem przestrzeni międzypłytowych wełną mineralną, m) skucie części gresu w korytarzu niskiego parteru, w miejscu planowanego boksu technika AV, n) odklejenie, odwinięcie i zabezpieczenie istniejącej wykładziny w holu na niskim parterze, w miejscu planowanego pomieszczenia toalety i pokoju instruktorów i wymiany fragmentu stropu, o) wykonanie tynków kat. IV w miejscu zamurowań dotychczasowych otworów drzwiowych i wnęk ściennych, p) wykonanie okładziny z gresu na ścianach pomieszczenia toalety i pokoju instruktorów, q) wykonanie powłok bezspoinowych na ścianach i ściankach pomieszczeń, r) wykonanie obudów belek stalowych dwuteowych, niosących ścianki mobilne w salach ćwiczeń, s) wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych przechodzących przez pomieszczenia oraz korytarz niskiego i wysokiego parteru, t) montaż sufitów modułowych na konstrukcji systemowej, u) montaż sufitów podwieszonych z płyt GKB na konstrukcji systemowej, v) montaż stolarki i ślusarki drzwiowej, w) wykonanie wylewek samopoziomujących, x) przyklejenie ściennych tapet akustycznych w pomieszczeniach dwóch sal ćwiczeń, y) naniesienie powłok malarskich dla ścian i sufitów pomieszczeń (za wyjątkiem sufitów modułowych), z) uzupełnienie posadzki z gresu w miejscu wymiany stropów, aa) uzupełnienie posadzki z wykładziny w miejscu wymiany stropu, bb) ułożenie posadzek bezspoinowych ze spawanych wykładzin rulonowych PCW i PCW antyelektrostatycznych, cc) montaż listew odbojowych na ścianach korytarzy wewnętrznych; 2) roboty w branży sanitarnej obejmujące dostawę urządzeń i materiałów oraz następujące prace budowlane: a) wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń poza korytarzami, b) wykonanie klimatyzacji pomieszczeń poza korytarzami, c) dostosowanie istniejącej instalacji c.o., d) demontaż armatury w dwóch istniejących sanitariatach, e) wykonanie instalacji i montażu armatury w sanitariacie dla osób z niepełnosprawnościami; 3) roboty w branży elektrycznej obejmujące dostawę urządzeń i materiałów oraz wykonanie: a) wewnętrznych linii zasilających, b) tablic elektrycznych, c) instalacji oświetlenia ogólnego, d) instalacji oświetlenia awaryjnego, e) instalacji siły, f) instalacji gniazd wtykowych, g) instalacji uziemiających i wyrównawczych, h) instalacji ochrony przepięciowej; 4) roboty w branży teletechnicznej obejmujące dostawę urządzeń i materiałów oraz wykonanie: a) systemu kontroli dostępu, b) instalacji okablowania strukturalnego, c) systemu sygnalizacji włamania, d) rozbudowy systemu sygnalizacji alarmowej pożaru, e) instalacji audiowizualnej z wyłączeniem urządzeń systemu audiowizualnego wskazanych w treści Załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy, które nie podlegają dostawie i montażowi w ramach realizacji przedmiotu niniejszej Umowy. 5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) osoby wykonujące na terenie budowy czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej i bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymaganie to nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-com). W przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający żąda wskazania którą część zamówienia, Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom oraz (o ile są już znani) podania firm podwykonawców. 7. Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie mającym charakter biurowo-dydaktyczno-laboratoryjny, dlatego konieczne będzie dostosowanie godzin pracy a także terminów oraz czasu wykonywania robót głośnych do wymagań postawionych w tym zakresie przez Zamawiającego oraz zachowanie dużej staranności w utrzymaniu porządku w obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie elementów narażonych na zniszczenie. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace głośne i uciążliwe wyłącznie w dni, które są dniami wolnymi od pracy dla Zamawiającego lub w pozostałe dni w godzinach 16:00-22:00. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 10. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 11. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, wszystkie niezbędne urządzenia i materiały oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót budowlanych, a także sprzęt niezbędny do wykonania tych robót. 12. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom prawa budowlanego dla wyrobów wprowadzonych do obrotu i dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 13. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 14. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę) wynosi nie mniej niż 24 miesiące i nie więcej niż 72 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia konserwacji systemów zgodnie z zaleceniami producenta. 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z dokumentacją projektową na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 918983.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELTIM Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane i Inwestycyjne Waldemar Kurkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gustawa Morcinka 5 paw. 36
Kod pocztowy: 01-496
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1150923.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1150923.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1150923.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.