eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Wykonanie robót drogowych w miejscowościach Wopławki, Jeżewo, Gałwuny, Gmina Kętrzyn, zadanie Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jeżewo i w obrębie Gałwuny, Gmina Kętrzyn.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-31

Ogłoszenie nr 500051443-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.

Urząd Gminy Kętrzyn: Wykonanie robót drogowych w miejscowościach Wopławki, Jeżewo, Gałwuny, Gmina Kętrzyn, zadanie : Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jeżewo i w obrębie Gałwuny, Gmina Kętrzyn.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kętrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 53553400000, ul. ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7512474 w. 17, e-mail admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl, faks 897 512 746.
Adres strony internetowej (url): bip.gminaketrzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót drogowych w miejscowościach Wopławki, Jeżewo, Gałwuny, Gmina Kętrzyn, zadanie : Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jeżewo i w obrębie Gałwuny, Gmina Kętrzyn.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGG.271.54.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następującego zadania : Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jeżewo i w obrębie Gałwuny, Gmina Kętrzyn. 2. Zakres zamówienia : a) odcinek drogi objęty zamówieniem: od km 0+000,00 do km 1+100,00; działka 92/2 w obrębie Jeżewo i 24 w obrębie Gałwuny, b) zakres prac : - częściowe rozebranie istniejącej konstrukcji drogi, tj. korytowanie na gł. 15cm na odcinku 155m, - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5, C50/10, o grubości po zagęszcze- niu 20 cm, szerokości 4,5m na odcinku 800m oraz 4,0m na odcinku 300m, - regulacja pionowa studzienki, c) oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3. Uszczegółowienie opisu i zakresu przedmiotu zamówienia zawierają następujące załą- czniki : 1) projekt wykonawczy, 2) przedmiar robót, 3) specyfikacje techniczne, 4. Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie niestanowiące jedynej podstawy do ustalenia ceny . Jeżeli istnieją roboty lub czynności, które Wykonawca, przy założeniu profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności oraz przy dołożeniu należytej staranności, może przewidzieć na etapie wyliczenia ceny, tj. zapoznania się z dokumentacją oraz oględzin miejsca realizacji zadania i jego otoczenia, zobo- wiązany jest uwzględnić je w cenie. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego oto- czenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko, danych, jakie mogą okazać się niezbędne do ustalenia ceny i podpisania umowy. 5. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki (odzysku), chyba że dokumentacja projektowa przewiduje ich zastosowanie. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów opisujących zamówienie należy stosować następującą kolejność ważności tych dokumentów : 1) niniejszy Opis przedmiotu zamówienia ze wzorem umowy, 2) projekt wykonawczy, a w przypadku rozbieżności pomiędzy częścią rysunkową i opisową w pierwszej kolejności należy brać pod uwagę część rysunkową 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna. Nie zawarcie określonych wymagań we wszystkich dokumentach lub ich częściach, opisujących zamówienie, nie będzie traktowane jako rozbieżność. 6. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy, chyba że dokumentacja projektowa przewiduje zastosowanie materiałów z rozbiórki. Wykonawca ponosi odpo- wiedzialność za wszystkie materiały i urządzenia używane do wykonania zamówienia. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materia- łów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów, pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów pod względem : konstrukcji, cech użytkowych, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych, bezpieczeństwa użytkowania. Wykazanie, iż zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków Wykona- wcy. Zmiana materiałów lub urządzeń dopuszczalna jest wyłącznie w w/w przypadku lub za zgodą Zamawiającego. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy : 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z : - warunkami umowy, - obowiązującymi przepisami i normami, - zasadami wiedzy technicznej. 2) wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza, 3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmono- gramu rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia; o nieuzgodnieniu harmo- nogramu Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie 7 dni od jego otrzymania; Wykonawca przedłoży nowy harmonogram uwzględniający uwagi Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania informacji o nieuzgodnieniu harmonogramu; 4) oznakowanie miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót, 5) obsługa geodezyjna robót, 6) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 7) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wyko- nania robót ulegających zakryciu, 8) zapewnienie ciągłości ruchu publicznego na terenie budowy łącznie z jego właściwą organizacją; 9) zagospodarowanie we własnym zakresie materiałów rozbiórkowych, a w razie konie- czności również zutylizowanie zgodnie z przepisami prawa, 10) transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 11) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu robót oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów, 12) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót i mających związek z prowadzonymi robotami, chyba że wyłącznie odpowie- dzialna za ich powstanie jest osoba trzecia, za którą Wykonawca nie ponosi odpowie- dzialności, 13) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 14) umożliwienie Zamawiającemu lub osobie upoważnionej kontroli terenu robót w każ- dym czasie, 15) stosowanie się do poleceń Zamawiającego lub osoby upoważnionej, zgodnych z zapi- sami umowy i przepisami prawa, 16) zapewnienie kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, 17) przyjęcie odpowiedzialności materialnej za skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji lub budynków sąsiadujących z terenem robót w zakresie, w jakim Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, 18) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, uwzględniające szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 19) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2014 r., poz. 883, z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Dokumentacji Projektowej, 20) należyte zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia robót, 21) utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od zbędnych przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie zbędnych materiałów i odpadów, 22) ograniczenie utrudnień w dostępie do nieruchomości do niezbędnych potrzeb, wynika- kających z prowadzonych robót; niedopuszczalne jest długotrwałe uniemożliwienie dostępu do nieruchomości; 23) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w czasie realizacji zamówienia oraz w okresie rękojmi za wady i w okresie gwarancji jakości. 8. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - co najmniej 60 miesięcy od odbioru końcowego robót. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i zlecenia Wykonawcy wykonania robót zamiennych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami, jeżeli zmiany te nie powodują wzrostu kosztów realizacji zamówienia. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. 11. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wy- konawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. wszystkich robotników budowlanych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45230000-8, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 187124.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Szymon Walentynowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wilkaski 5
Kod pocztowy: 11-500
Miejscowość: Giżycko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174261.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174261.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174261.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp,ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty na to zadanie, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.