eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Termomodernizacja placówek publicznych na terenie Gminy Chęciny - budynek Szkoły Podstawowej w Bolminie - adres:26-060 Chęciny, Bolmin 63A



Ogłoszenie z dnia 2017-10-27

Ogłoszenie nr 500050048-N-2017 z dnia 27-10-2017 r.

Chęciny: Termomodernizacja placówek publicznych na terenie Gminy Chęciny - budynek Szkoły Podstawowej w Bolminie - adres:26-060 Chęciny, Bolmin 63A
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego: Oś 6. "Rozwój miast", Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym - ZIT KOF.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514453-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 110236 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chęciny, Krajowy numer identyfikacyjny 52766400000, ul. Pl. 2 Czerwca 4, 26060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 151 006, e-mail inwestycje@checiny.pl, faks 413 151 085.
Adres strony internetowej (url): www.checiny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja placówek publicznych na terenie Gminy Chęciny - budynek Szkoły Podstawowej w Bolminie - adres:26-060 Chęciny, Bolmin 63A

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-IX.271.4.2017.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Bolminie w zakresie prac obejmujących głęboką termomodernizację budynku oraz roboty remontowe. W skład głębokiej termomodernizacji wchodzą: wymiana okien i drzwi zewnętrznych, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, montaż źródła ciepła w postaci pompy ciepła pozyskującej energię z kolektorów pionowych, zamianę wentylacji grawitacyjnej na wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła oraz wymianę oświetlenia. Roboty remontowe polegają, miedzy innymi, na wydzieleniu pokoju nauczycielskiego i połączeniu dwóch pomieszczeń w jedną salę. Przewidziano również remont drobnych elementów wykończeniowych obiektu np.: ściany i sufity, barierki, schody, naczółki, kominy, podjazd dla niepełnosprawnych itp. Po wykonaniu termomodernizacji obiekt powinien się charakteryzować znacząco zmniejszonym (o 60%) zapotrzebowaniem na energię. Wykonawca ma obowiązek takiego zorganizowania harmonogramu prac aby nauka w budynku Szkoły Podstawowej w Bolminie mogła się rozpocząć od 1 października 2017 r. Po tym okresie można wykonywać prace budowlane, regulacje instalacji i czynności odbiorowe, ale w sposób taki, aby nie utrudniać procesu pracy i funkcjonowania szkoły. Szczegółowy harmonogram prac zostanie ustalony pomiędzy wykonawcą a zamawiającym przed podpisaniem umowy w porozumieniu z dyrekcją szkoły. ( Proponowane przykładowe warianty - Wariant I: 1.Do dyspozycji szkoły: Parter. Wejście od strony klasy zero; 2. Do dyspozycji ekipy budowlanej: strych, piętro, klatka schodowa i piwnice oraz wejście boczne i wejście główne. Wariant II 1. Do dyspozycji szkoły: Piętro. Wejście główne i klatka schodowa. 2. Do dyspozycji ekipy budowlanej: parter, piwnice i dwa wejścia boczne.) Prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem technicznym oraz zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekty budowlane ; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA! 1. Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek: - określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń , - oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać wswojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45214210-5,

45310000-3,

45321000-3,

45330000-9,

45331100-7,

45331210-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotny termin wykonania przedmiotu umowy ustalono do dnia 31 października 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja placówek publicznych na terenie Gminy Chęciny - budynek Szkoły Podstawowej w Bolminie - adres:26-060 Chęciny, Bolmin 63A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Instalacyjno - Budowlane KOMPENS Ignacy Majewski, biuro@kompens-kielce.pl, ul. Łazy 31, 25-677, Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2195000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana w przedmiocie zamówienia poprzez wprowadzenie dokumentacji na roboty dodatkowe i zmiany wynagrodzenia poprzez jego zwiększenie o 6,26 %

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty dodatkowe nie zostały objęte dokumentacją na podstawie której zawarto umowę pierwotną a są konieczne do wykonania. Budynek szkoły przechodzi głęboką termomodernizację, pozostawienie realizacji tego procesu bez wykonania robót dodatkowych spowodowałoby znaczne niedogodności funkcjonalne a ich późniejsze wykonanie jest niezasadne z uwagi na powiązania technologiczne z robotami podstawowymi. Za wprowadzeniem robót dodatkowych przemawiają też względy ekonomiczne (konieczność ponoszenia ponownych nakładów na odtworzenie prac wykonanych wcześniej), organizacyjne i społeczne (przywrócenie nauki w placówce).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany wprowadzone robotami dodatkowymi nie były ujęte w zamówieniu podstawowym, są niezbędne oraz: - zmiana wykonawcy nie może nastąpić z przyczyn ekonomicznych, technicznych, organizacyjnych. Niemożliwe jest rozdzielenie ewentualnych prac innego wykonawcy i współistnienie na jednym placu budowy - odpowiedzialność za pracę, bezpieczeństwo, ochronę mienia, nadzór budowy, prace z umowy podstawowej są następstwem robót dodatkowych. - zmiana wykonawcy spowodowałaby zwiększenie kosztów oraz spowodowała znaczną niedogodność. - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości umowy pierwotnej i wynosi 6,26%.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.