Ogłoszenie z dnia 2017-10-25
Ogłoszenie nr 500048712-N-2017 z dnia 25-10-2017 r.
Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "PT i zagospodarowanie terenu wokół budynku Urzędu Miasta przy ul. Planetorza 2"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550532-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500028758-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "PT i zagospodarowanie terenu wokół budynku Urzędu Miasta przy ul. Planetorza 2"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.63.2017.DB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: PT i zagospodarowanie terenu wokół budynku Urzędu Miasta przy ul. Planetorza 2 Wspólny Słownik Zamówień: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne - Roboty remontowe i renowacyjne I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Budowę schodów terenowych 3. Budowę chodników 4. Budowę ogrodzenia 5. Wykonanie nasadzeń zieleni Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia deklaracji zgodności posadzonych gatunków roślin z wymaganiami określonymi w SIWZ przedstawiając zaświadczenie/oświadczenie producentów tych roślin, że Wykonawca zakupił wymagane w opisie przedmiotu zamówienia odmiany roślin i odpowiednie ich ilości. Przed posadzeniem roślin Wykonawca zobowiązany jest wezwać Zamawiającego w celu protokolarnego sprawdzenia jakości (zgodności z wymogami opisanymi w SIWZ) przeznaczonych do posadzenia roślin. Prace zanikowe Wykonawca zgłosi do odbioru. UWAGA! Wprowadzono zmiany w projekcie ZIELENI. AKTUALNE strony: 21.22,23 OPISU ZIELENI są w pliku pn.:OPIS ZIELENI AKTUALNY. II. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty rozbiórkowe, -wykonanie chodników, -wykonanie ogrodzenia, -wykonanie nasadzeń zieleni, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej: sporządzonej przez PROJEKT 3 Marek Pelc, ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 90 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania robót dodatkowych i w konskwencji konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana ta została przewidziana w paragrafie 15 ust.1 pkt 1 umowy, zgodnie z którym Zamawiający dopuszcza m.in. możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót objętych umową oraz związanej z tym konieczności zmiany wysokości wynagrodzenia
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
w § 6 ust. 1 umowy w miejsce zwrotu "kwotę: 432 852,04 zł." zastępuje się zwrotem: "kwotę: 562 408,76 zł."
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje ww. zadnie związane z zagospodarowaniem terenu wokół budynku przy ul.Planetorza 2. W trakcie realizacji wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na przebudowie schodów i tarasu przyległego do budynku. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole konieczności nr 1/2017 z dnia 02.10.017r. Zakres rzeczowy określają kosztorysy inwestorskie i ofertowe będące załącznikiem do ww. protokołu konieczności.
Wykonanie robót dodatkowych jest ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego, a ich realizacja i zakończenie wiąże się z wykonaniem całości robót.
W zaistniałym stanie faktycznym spełnione zostają przesłanki ustawowe dla wykonania zamówienia dodatkowego, bowiem :
- z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
oraz
- wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego jednego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla potrzeb Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle - w okresie 36 miesięcy
- Przebudowa ul. Mikołaja z Koźla, os. Koźle Zachód w Kędzierzynie-Koźlu.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2024 roku
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa ul. Modrzewiowej - budowa drogi oraz ciągu pieszo-rowerowego
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.