To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-23
Ogłoszenie nr 500047111-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.
Gmina Brenna: Remont nawierzchni ulicy Stara Droga, Cisowej, Miodowej w Brennej oraz ulicy Walentego Krząszcza w Górkach Wielkich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588276-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brenna, Krajowy numer identyfikacyjny 53176600000,
ul. ul. Wyzwolenia
77,
43438
Brenna, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 536 222, e-mail
zp@brenna.org.pl, faks
338 536 370.
Adres strony internetowej (url): www.brenna.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni ulicy Stara Droga, Cisowej, Miodowej w Brennej oraz ulicy Walentego Krząszcza w Górkach Wielkich
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp.271.1.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie polega na wykonaniu remontu nawierzchni ulicy Stara Droga, Cisowej, Miodowej w Brennej oraz ulicy Walentego Krząszcza w Górkach Wielkich. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części, tj.: - Część I - remont nawierzchni ulicy Stara Droga w Brennej - Część II - remont nawierzchni ulicy Cisowej w Brennej - Część III - remont nawierzchni ulicy Miodowej w Brennej - Część IV - remont nawierzchni ulicy Walentego Krząszcza w Górkach Wielkich Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, na wybranych kilka części lub wszystkie części zamówienia. 3. Szczegółowe określenie technologii i sposobu realizacji zamówienia oraz zakres zamówienia został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, b) uporządkowania terenu niezwłocznie po zakończeniu robót; c) złożenia w jednym egzemplarzu operatu powykonawczego, zawierającego, aprobaty techniczne, atesty na zastosowane materiały; d) realizacji przedmiotu zamówienia z zastosowaniem materiałów i urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową, normami polskimi, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i nadzoru autorskiego; e) przestrzegania rygorów wynikających z Prawa budowlanego i ruchu drogowego; f) nie utrudniania mieszkańcom i instytucjom dojazdu do posesji w czasie realizacji robót - będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Stara Droga w Brennej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54030.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DRO-MOST" Marek Kunz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83740.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont nawirzchni ulicy Cisowej w Brennej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: "Remont nawierzchni ulicy Stara Droga, Cisowej, Miodowej w Brennej oraz ulicy Walentego Krząszacza w Górkach Wielkich" w Części II - Remont nawierzchni ulicy Cisowej w Brennej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy Zp.271.1.23.2017 zostało unieważnione po terminie składania ofert na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy PZP. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w dniu 29-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionych części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w Części II zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Miodowej w Brennej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75431.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DRO-MOST" Marek Kunz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121068.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Walentego Krząszcza w Górkach Wielkich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50369.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DRO-MOST" Marek Kunz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79963.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Remont drogi wojewódzkiej nr 695 na odcinku od km 6+920 do km 8+040 w m. Kosów Lacki, powiat sokołowski, województwo mazowieckie - nr postępowania 108/24
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka do miejscowości Wrocław, gmina Wrocław
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.