eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przebudowa drogi powiatowej Nr 5168 E - ul. Piotrkowska w Aleksandrowie Łódzkim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-20

Ogłoszenie nr 500046989-N-2017 z dnia 20-10-2017 r.

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5168 E - ul. Piotrkowska w Aleksandrowie Łódzkim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576412-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 472068423, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48422888100, e-mail przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl, faks +48427190816.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.zgierz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 5168 E - ul. Piotrkowska w Aleksandrowie Łódzkim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.73.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 5168 E od skrzyżowania z drogą krajową Nr 71 (ul. Warszawska) do skrzyżowania z ul. Krótką na odcinku o długości: 0,679 km. Inwestycja realizowana będzie na działce nr ewid. 165 w obrębie Aleksandrów Łódzki 2. 2. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w: 1) opis techniczny - załącznik nr 4 do SIWZ; 2) szkic sytuacyjny - załącznik nr 5 do SIWZ; 3) przedmiar robót - załącznik nr 6 do SIWZ; 4) STWiORB - chodnik z brukowej kostki betonowej - załącznik nr 7 do SIWZ; 5) STWiORB -humusowanie skarp z obsianiem - załącznik nr 8 do SIWZ; 6) STWiORB -nawierzchnia na zjazdach - załącznik nr 9 do SIWZ; 7) STWiORB -krawężniki betonowe - załącznik nr 10 do SIWZ; 8) STWiORB -betonowe obrzeża chodnikowe - załącznik nr 11 do SIWZ; 9) STWiORB - oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych - załącznik nr 12 do SIWZ; 10) STWiORB - oznakowanie poziome - załącznik nr 13 do SIWZ; 11) STWiORB - oznakowanie pionowe - załącznik nr 14 do SIWZ; 12) STWiORB - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - załącznik nr 15 do SIWZ; 13) STWiORB -koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - załącznik nr 16 do SIWZ; 14) STWiORB - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i pokryw studni teletechnicznych - załącznik nr 17 do SIWZ; 15) STWiORB - roboty pomiarowe i prace geodezyjne przy odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych - załącznik nr 18 do SIWZ; 16) STWiORB - rozbiórka elementów dróg- załącznik nr 19 do SIWZ; 17) STWiORB - roboty ziemne-wykonanie wykopów- załącznik nr 20 do SIWZ; 18) STWiORB - nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna - załącznik nr 21do SIWZ; 19) STWiORB - nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza - załącznik nr 22 do SIWZ; 20) STWiORB - usunięcie drzew - załącznik nr 23 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego 4. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 5. Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas trwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót. 6. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z SIWZ, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonanie całości robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Okres gwarancji jakości ustala się na okres 36 miesięcy licząc od dnia po odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przekazania terenu, do akceptacji szczegółowy harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram prac budowlanych musi przewidywać takie rozłożenie prac realizacji przedmiotu zamówienia, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5168 E - ul. Piotrkowska w Aleksandrowie Łódzkim.- mieści się w istniejącym pasie drogowym, oraz pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie w/w inwestycji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) Roboty bitumiczne - opis czynności: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni, ułożenie warstwy wyrównawczej, ułożenie warstwy ścieralnej; b) Roboty brukarskie - Opis czynności: rozebranie asortymentu brukarskiego (m.in. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, itp.), wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy, wy-konanie ław z oporem pod krawężnik, zagęszczenie podbudów, ustawienie asortymentu brukarskiego (m.in. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, itp.) wraz z wykonaniem do-cinek. c) Roboty ziemne - opis czynności: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, zagęszczenie podłoża; d) Oznakowanie poziome i pionowe - opis czynności: trasowanie oznakowania poziomego, namalowanie oznakowania poziomego, wyznaczenie lokalizacji znaków pionowych zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, wykopanie wykopów pod znaki drogowej, umocowanie tarcz znaków do słupków, ustawienie znaku w wykopie, zasypanie i zagęszczenie wykopu; e) Regulacja infrastruktury technicznej - opis czynności: zdjęcie przykrycia urządzenia podziemnego, rozebranie górnej części urządzenia, sprawdzenie stanu urządzenia, osadzenie przykrycia urządzenia; f) Roboty wykończeniowe np. humusowanie - opis czynności: przygotowanie humusu i nasion traw, rozłożenie i ubicie warstwy humusu, obsianie skarp i trawników mieszanką traw, pielęgnacja trawników. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy) 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 3) Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzające-go fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czyn-ności, o których mowa w ust. 10 pkt 1 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 4) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 10 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 5) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 10 pkt 3 , za każde zdarzenie. 11. TERMIN WYKONANIA - Wykonawca zobowiązany będzie wskazać całkowity termin realizacji przedmiotu zamówienia wyrażony w dniach kalendarzowych, w następujących przedziałach czasowych: 50 dni lub 60 dni lub 70 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIV SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. 12. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z dokumentem potwierdzającym pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wymaganych uprawnień, osoby z innych państw członkowskich składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. 13. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy o ile są znane Wykonawcy na etapie składania ofert; zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 14. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Znaczy to, że dokumenty wymienione poniżej wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dostarczy zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ na odrębne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia: z art. 67 ust. 1 pkt. 6: 1) Zakres: roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, frezowanie nawierzchni na ciągu głównym, na włączeniach w ulicach dochodzących, oraz zjazdów bitumicznych, rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 x 100, na podsypce cementowo - piaskowej, rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8 x 30 x 100 cm, na podsypce piaskowej, rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50 x 50 x 7 cm na podsypce cementowo-piaskowej, rozebranie nawierzchni zjazdów z trelinki gr. 20,0 cm, rozebranie nawierzchni zjazdów z brukowca gr. 15,0 cm, rozbiórka nawierzchni zjazdów z kostki gr. 8,0 cm, rozebranie nawierzchni podbudowy z betonu gr. 15 cm mechanicznie, na zjazdach, transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość 5 km, koryta wykonywane ręcznie gł. 10 cm na chodnikach, koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm na zjazdach, koryta wykonywane ręcznie gł. 30 cm i gł. 45 cm pod krawężnik, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj łyżki 0.15 m3 z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyładowczym, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm, pod chodnik, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15 x 30 x 100 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem B-10, na podsypce cementowo-piaskowej, regulacja pionowa krawężnika o wymiarach 15 x 30 x 100 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem B-10, na podsypce cementowo-piaskowej, obrzeża betonowe o wymiarach 8 x 30 x 100 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, nawierzchnie na chodniku z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, regulacja kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na chodniku, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, regulacja kostki na zjazdach na podsypce cementowo-piaskowej, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na gorąco warstw konstrukcyjnych, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 50 kg/m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna), oznakowanie poziome jezdni - linie p-10 (przejścia dla pieszych), słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.70 mm - rozebranie, tablice znaków drogowych - rozebranie, demontaż słupków biało - czerwonych, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.70 mm - budowa, tablice znaków drogowych - budowa, montaż słupków biało - czerwonych, humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm, regulacja wysokościowa włazów studni telefonicznych i kanalizacyjnych, regulacja wysokościowa wpustów ulicznych, regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych, karczowanie pni, na odcinku ok. 0,339 km. 2) Warunki: pogorszenie lub degradacja stanu nawierzchni jezdni lub chodników na odcinku przedmiotowej drogi powiatowej. 19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233230-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 811296.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRAKCJA PRKiI S.A.
Email wykonawcy: t.marcinkowski@grupatrakcja.com
Adres pocztowy: ul. Złota 59 XVIII p.
Kod pocztowy: 00-120
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 822823.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 822823.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 822823.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.