eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres jednego roku od daty zawarcia umowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-20

Ogłoszenie nr 500046903-N-2017 z dnia 20-10-2017 r.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Sukcesywna dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres jednego roku od daty zawarcia umowy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581143-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 186700000, ul. ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 205 020, e-mail biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks 713 205 386.
Adres strony internetowej (url): https://www.upwr.edu.pl/przetargi/46622/r0ap0000_272_80_2017.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres jednego roku od daty zawarcia umowy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R0AP0000.272.80.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres jednego roku od daty zawarcia umowy. Dostawę należy wykonać zgodnie z wytycznymi niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. Sposób realizacji: a) Zamawiający będzie składał Wykonawcy zapotrzebowanie na dostawę produktów, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu wysłanego przez pracownika Działu Zaopatrzenia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, określające każdorazowo ich rodzaj, ilość i miejsce dostawy. b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt w terminie maksymalnie do pięciu dni roboczych od złożenia zamówienia. c) Zamawiający wskaże w momencie składania zamówienia na jaki adres ma być zrealizowana dostawa. d) Dostawy mają się odbywać od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 13:30. Wykonawca jest obowiązany poinformować o dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. e) Przez dostawę Zamawiający rozumie dowiezienie oraz wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Uczelni. f) Zamawiający będzie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 3 dni od daty odbioru, a w przypadku wad jakościowych - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. g) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w § 2 ust 3, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 5 dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego oraz odpowiadający normom jakościowym według załącznika nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii produktów do Zamawiającego, bezpośrednio do jednostek wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ - wykaz odbiorców. W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) wady do dnia odebrania sprawnego urządzenia. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a i nr 6 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 223421.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MERIDA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Karkonoska 59
Kod pocztowy: 53-015
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 219754.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219754.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 269490.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.