eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Rozbudowa Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującej wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko - OstrowskiejPrzebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej"



Ogłoszenie z dnia 2018-03-02

Ogłoszenie nr 500045821-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Rozbudowa Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującej wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej: Przebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
,, Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618067-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500068543-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000, ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 5822400, 7366241, e-mail radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks 625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującej wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej: Przebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRM.RZP.271.64.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozbudowa Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującej wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej: Przebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej". I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie, wbudowanie, uruchomienie i konfigurację 25 tablic dynamicznej informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego - tablice LED dwustronne, w tym: a) dostarczenie, wbudowanie konstrukcji wsporczych dla montażu 25 tablic, b) wykonania zasilania w energie elektryczną poszczególnych tablic, c) przeprowadzenia koniecznych prac dla uruchomienia podsystemów składowych rozbudowy Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej (SPIP), d) wykonanie dokumentacji i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2) serwis urządzeń oraz ich oprogramowania w ramach gwarancji. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 32 do SIWZ została przygotowana dla budowy 26 tablic elektronicznych, jednak przedmiotem zamówienia jest budowa 25 tablic elektronicznych. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowe wymagania dotyczące tablic informacji przystankowej - załącznik nr 9, 2. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1 obręb 0209 Ostrów Wielkopolski ul. Grabowska - załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 6 obręb 0030 Ostrów Wielkopolski ul. Limanowskiego - załącznik nr 11, 4. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 51 obręb 0074 Ostrów Wielkopolski Pl. 23 Stycznia - załącznik nr 12, 5. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 2 obręb 0074 Ostrów Wielkopolski Pl. 23 Stycznia - załącznik nr 13, 6. Projekt budowlano - wykonawczy budowy 2 tablic przystankowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 6 obręb 0030 Ostrów Wielkopolski ul. Limanowskiego - załącznik nr 14, 7. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1, 2, 160 obręb 0083 Ostrów Wielkopolski ul. Paderewskiego - załącznik nr 15, 8. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 99/2 obręb 0081 Ostrów Wielkopolski ul. Kompałły - załącznik nr 16, 9. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 5/8 obręb 0030 Ostrów Wielkopolski ul. Limanowskiego - załącznik nr 17, 10. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą przystankową na dz. nr 114/2 obręb 0025 Ostrów Wielkopolski ul. Witosa - załącznik nr 18, 11. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą przystankową na dz. nr 51/5 obręb 0015 Ostrów Wielkopolski ul. Ofierskiego - załącznik nr 19, 12. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 163 obręb 0083 Ostrów Wielkopolski ul. Paderewskiego - załącznik nr 20, 13. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 51/3 obręb 0015 Ostrów Wielkopolski ul. Serwańskiego - załącznik nr 21, 14. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 31 obręb 0076 Ostrów Wielkopolski ul. Gimnazjalna - załącznik nr 22, 15. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 3 obręb 0080 Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich - załącznik nr 23, 16. Projekt budowlano - wykonawczy budowy 2 tablic przystankowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1, 2/10 obręb 0067 Ostrów Wielkopolski ul. Partyzanckiej - załącznik nr 24, 17. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 27/2 obręb 0069 Ostrów Wielkopolski ul. Wojska Polskiego - załącznik nr 25, 18. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 19 obręb 0042 Ostrów Wielkopolski ul. Krotoszyńskiej - załącznik nr 26, 19. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 39 obręb 0071 Ostrów Wielkopolski ul. Wolności - załącznik nr 27, 20. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1 obręb 0096 Ostrów Wielkopolski ul. Kościuszki - załącznik nr 28, 21. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 3 obręb 0048 Ostrów Wielkopolski ul. Bema - załącznik nr 29, 22. Projekt budowlano - wykonawczy budowa 2 tablic przystankowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 19, 27,obręb 0033 Ostrów Wielkopolski ul. Kaliska - załącznik nr 30, 23. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1 obręb 0081 Ostrów Wielkopolski ul. Kościuszki - załącznik nr 31, 24. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 32, 25. Warunki techniczne wykonania, instalowania oraz obsługi technicznej tablic informacji przystankowej typu TIP - 101 - załącznik nr 33, 26. Przedmiar robót na Budowę tablic przystankowych wraz z infrastrukturą techniczną - załącznik nr 34. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z produkcją tablic elektronicznych. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektów budowlano-wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz szczegółowych wymagań dotyczących tablic informacji przystankowej, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45213311-6


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45311100-1, 45314310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1353169.45
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPTECHNOLOGY sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Portowa 13 b
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1255830.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1255830.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1582579.50
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.