To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-01
Ogłoszenie nr 500045461-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.
Warszawska Opera Kameralna: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Warszawskiej Opery Kameralnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511479-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Warszawska Opera Kameralna, Krajowy numer identyfikacyjny 2787410000,
ul. Obrońców
31,
03-933
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 628 30 96, e-mail
kur@operakameralna.pl, faks
22 629 32 33.
Adres strony internetowej (url): www.operakameralna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Warszawskiej Opery Kameralnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOK/02/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów Warszawskiej Opery Kameralnej 2.2.POŁOŻENIE I OPIS NIERUCHOMOŚCI Zamówienie dotyczy trzech obiektów ( zwanych dalej obiektami lub budynkami). Obiekt pierwszy zlokalizowany jest w Warszawie przy Al. Solidarności 76b, który jest siedzibą teatru Warszawskiej Opery Kameralnej. Jest to zabytkowy budynek z 1775 roku o kameralnym wnętrzu wpisany do rejestru zabytków Warszawy, o powierzchni 945,4 m2 Załącznik nr 8 (cztery strony) do Umowy położony na działce o powierzchni całkowitej 1532 m2, Załącznik nr 9 do Umowy z przylegającym parkingiem na 12 miejsc parkingowych. 2.3.Obiekt drugi jest zlokalizowany w Warszawie przy ulicy Obrońców 31 i jest siedzibą biur Warszawskiej Opery Kameralnej. Jest to trzykondygnacyjny budynek murowany z poddaszem, podpiwniczony o powierzchni 1118 m 2 Załącznik nr 10 (pięć stron) do Umowy położony na samodzielnej działce o powierzchni 872 m. 2.4.Obiekt trzeci jest zlokalizowany w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 88, składa się z dwóch bliźniaczych pomieszczeń i jest magazynem kostiumów teatralnych stanowiących własność Warszawskiej Opery Kameralnej o łącznej powierzchni 480 m2 znajdujący się w budynku dawnej szatni pracowników FSO, załącznik nr 11 do SIWZ . Majątek Warszawskiej Opery Kameralnej stanowi własność Samorządu Województwa Mazowieckiego i może być wykorzystywany jedynie do celów związanych z działalnością statutową Opery. 2.4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1) zapewnienie czystości w pomieszczeniach biurowych, sali konferencyjnej, scenie, foyer, holach, korytarzach, toaletach i ciągach komunikacyjnych, zgodnie z zakresem opisanym w Załączniku Nr 1 do Umowy; 2) dokonywanie zakupu worków na śmieci, środków czystości i preparatów konserwacji powierzchni - zastosowanie odpowiednich środków w przypadku różnych powierzchni użytkowych; 3) uzupełnianie zawartości dozowników na: ? papier toaletowy - materiały Wykonawcy ? mydło w płynie - materiały Wykonawcy ? ręczniki papierowe - materiały Wykonawcy 2.5.Dyżury obsługi sprzątającej: Usługi objęte przedmiotem umowy będą wykonywane w dniach i godzinach w dni powszednie od poniedziałku do soboty: w godzinach 15:00 - 22:00 sprzątanie pomieszczeń obiektu przy ul. Obrońców 31 i terenu posesji wraz z terenem przylegającym do posesji tj. chodnikami przy ul. Obrońców i ul. Poselskiej. we wszystkie dni tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:00 - 10:00 i 14.00 - 18.00. oraz dyżur jednej osoby sprzątającej na jedną godzinę przed rozpoczęciem próby generalnej lub przedstawienia i w czasie ich trwania sprzątanie pomieszczeń teatru i terenu posesji oraz parkingu przy al. Solidarności 76b. W okresie zimowym, codziennie w godzinach 6.00 - 22.00 odśnieżanie terenu posesji przy ul Obrońców 31 i przy Al. Solidarności 76B zorganizowane na zasadzie pogotowia śniegowego. W godzinach 8.00 - 16.00 raz w miesiącu w dzień powszedni po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Administracyjno-Gospodarczego sprzątanie obiektu przy ul. Jagiellońskiej 88.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90620000-9, 77317100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146341.46
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTERLUX s.c. Kania Małgorzata, Kania Łukasz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
198540
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.