eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudy › Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem do bieżącego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudy Raciborskie w 2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-01

Ogłoszenie nr 500045111-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.

PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie: Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem do bieżącego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudy Raciborskie w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506444-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500018366-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, Krajowy numer identyfikacyjny 272536296, ul. Rogera 1, 47-430 Rudy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48(32)4103029, e-mail karolina.witek@katowice.lasy.gov.pl, faks 32 410 32 81.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jenostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem do bieżącego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudy Raciborskie w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.3.2018.ZG4

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem do bieżącego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudy Raciborskie w 2018 roku". Szczegółowy opis parametrów kruszywa: Ilość zamawianego kruszywa: 3 500 ton Rodzaj kruszywa: kruszywo szarogłazowe sortowane 31,5/63 mm Dostawa obejmuje: Transport kruszywa udokumentowany każdorazowo dokumentem WZ dostarczonym Zamawiającemu. Transport będzie odbywać się po drogach leśnych z licznymi ubytkami. Zasypanie ubytków, kolein i wybojów dostarczonym kruszywem zgodnie ze zleceniem. Wyrównanie nawierzchni poprzez rozplantowanie kruszywa wraz z zagęszczeniem Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Rudy Raciborskie w 2018 roku będzie prowadzona sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb w tym zakresie. Wykonawca po otrzymaniu zlecenia na wykonanie naprawy konkretnej drogi zobowiązany będzie do przystąpienia do dostawy kruszywa w terminie zadeklarowanym w ofercie oraz realizacji robót związanych z naprawą drogi z należytą starannością. Po wykonaniu każdej zleconej naprawy nastąpi odbiór rzeczywiście wykonanych dostaw kruszywa i rozliczenie z Wykonawcą zgodnie ze stawką jednostkową zawartą w ofercie złożonej w postępowaniu przetargowym. Podstawą rozliczenia danego zlecenia będzie protokół odbioru dostaw oraz dokumenty WZ na dostarczone i rozplantowane kruszywo w miejscu określonym w zleceniu. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne jak opisane w SIWZ w ramach prawa Opcji. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy kruszywa wraz z jego rozplantowaniem będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 70 % Wartości przedmiotu umowy zgodnej ze złożoną w postępowaniu przetargowym najkorzystniejszą ofertą. Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac objętych podstawowym zakresem zamówienia. Kruszywo przewidziane do wbudowania powinno odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub normach równoważnych lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy lub norm równoważnych oraz zgodne z właściwymi przepisami. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 roku. Dostawy kruszywa będą zlecane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Maksymalny czas rozpoczęcia pierwszej dostawy wynosi 6 dni od dnia zlecenia przez Zamawiającego dostawy danej partii kruszywa. Miejscem wykonania dostaw i napraw dróg są tereny leśne administrowane przez PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 14212300-3, 14210000-6, 44113000-5, 44113140-8, 44912000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie było prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokonał oceny ofert, a następnie zbadał, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 246009.93
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa EURO-STANDARD S.C. Antoni i Andrzej Król
Email wykonawcy: info@euro-standard.com.pl
Adres pocztowy: ul. Strzelecka 53
Kod pocztowy: 45-525
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 365925.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 365925.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 645750.00
Waluta: zł brutto

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.