To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-01
Ogłoszenie nr 500044623-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Krościenku n/D: Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Krościenko nad Dunajcem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630311-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Krościenku n/D, Krajowy numer identyfikacyjny 12023094500000,
ul. ul. Rynek
32,
34450
Krościenko nad Dunajcem, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
018 262 57 26, e-mail
zgk@kroscienko.pl, faks
018 262 57 26.
Adres strony internetowej (url): www.kroscienko-nad-dunajcem.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.malopolska.pl/ugkroscienkonaddunajcem,a,1393138,zagospodarowanie-odpadow-komunalnych-zebranych-z-terenu-gminy-kroscienko-nad-dunajcem.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Krościenko nad Dunajcem
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Krościenko nad Dunajcem w następujących ilościach: Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Szacunkowa ilość w Mg/rok 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 1000 2. Odpady ulegające biodegradacji 20 02 01 30 3. Papier i tektura 20 01 01, 15 01 01 10 4. Tworzywa sztuczne wraz z metalami i odpadami wielomateriałowymi 15 01 06 90 5. Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 30 6. Popioły z palenisk domowych 20 01 99 250
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zagospodarowanie zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
290000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.K. Empol Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
290000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zagospodarowanie odpadów zielonych i innych bioodpadów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na 2-gą cześć część zamówienia przekracza kwotę określoną przez Zamawiającego, którą zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zagospodarowanie papieru i tektury |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na 3-cia część zamówienia przekracza kwotę określoną przez Zamawiającego, którą zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: zagospodarowanie tworzyw sztucznych z metalami i odpadami wielomateriałowymi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na 4-tą cześć część zamówienia przekracza kwotę określoną przez Zamawiającego, którą zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8400
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: zagospodarowanie popiołów z palenisk domowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na 6-tą cześć część zamówienia przekracza kwotę określoną przez Zamawiającego, którą zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Nieporęt oraz likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.