eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mochowo › Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP z terenu gminy Mochowo w okresie od 10.10.2017 r. do 09.10.2020 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17

Ogłoszenie nr 500044307-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.

Gmina Mochowo: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP z terenu gminy Mochowo w okresie od 10.10.2017 r. do 09.10.2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589620-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mochowo, Krajowy numer identyfikacyjny 61101577300000, ul. , 09214 Mochowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 763 333, e-mail mochowo.gk@wp.pl, faks 242 763 178.
Adres strony internetowej (url): www.mochowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP z terenu gminy Mochowo w okresie od 10.10.2017 r. do 09.10.2020 r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP z terenu Gminy Mochowo wg następujących założeń. Zakres ubezpieczenia: świadczenie z tytułu śmierci ubezpieczonego w skutek nieszczęśliwego wypadku - 100% sumy ubezpieczenia, świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu w skutek nieszczęśliwego wypadku - system wypłaty świadczeń: 1% sumy ubezpieczenia za 1% trwałego uszczerbku na zdrowiu, koszty nabycia przedmiotów ortopedycznych - min. do 15% sumy ubezpieczenia, koszty leczenia - min. do 10% sumy ubezpieczenia, świadczenie z tytułu oparzenia lub odmrożenia - min. do 10% sumy ubezpieczenia, jednorazowe świadczenie za pobyt w szpitalu - min. 5% sumy ubezpieczenia, zwrot kosztów przeszkolenia zawodowego inwalidów (do 20% sumy ubezpieczenia). Suma ubezpieczenia: 10.000,00 zł. Liczba ubezpieczonych: 412 osób (10 jednostek OSP), ubezpieczenie bezimienne. Zakres czasowy ochrony: " droga +praca". Wykaz jednostek zostanie przekazany przed wystawieniem polisy. Zakres opisany poniżej jest zakresem minimalnym jaki winna spełniać oferta. Podane sumy ubezpieczenia obowiązują dla każdego z rocznych okresów ubezpieczenia. Konsumpcja (częściowa lub całkowita) sumy ubezpieczenia w jednym rocznym okresie nie ma wpływu na sumę ubezpieczenia w kolejnych okresach. W ubezpieczeniu nie będą miały zastosowania franszyzy i udziały własne w szkodzie. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający i jego jednostki organizacyjne nie były zobowiązane do pokrywania straty Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r., poz. 1089). 2. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego Eurobrokers Sp. z o.o., na jego wniosek, informacji na temat likwidacji szkód Zamawiającego. Szczegółowy zakres ubezpieczenia zawarty został w punkcie "Program ubezpieczenia"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515400-7, 66516000-0, 66516100-1, 66514110-0, 66516400-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział w Płocku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Miodowa 1
Kod pocztowy: 09-400
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.