eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 1, dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2 oraz rozszerzenie posiadanej licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie minimum 100 urządzeniami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-28

Ogłoszenie nr 500043521-N-2018 z dnia 28-02-2018 r.

Sąd Apelacyjny: Dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 1, dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2 oraz rozszerzenie posiadanej licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie minimum 100 urządzeniami

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500053845-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Apelacyjny, Krajowy numer identyfikacyjny 233929200000, ul. ul. Mickiewicza 5, 15213 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 430 470, e-mail gospodarczy@bialystok.sa.gov.pl, faks 857 329 001.
Adres strony internetowej (url): www.bialystok.sa.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 1, dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2 oraz rozszerzenie posiadanej licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie minimum 100 urządzeniami

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G-241-23/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 1, dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2 oraz rozszerzenie posiadanej licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie minimum 100 urządzeniami. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części tj.: a) 1 część : dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 1 przeznaczonych do Sądu Rejonowego w Grajewie, do Sądu Rejonowego w Łomży, do Sądu Rejonowego w Wysokim Mazowieckim, do Sądu Rejonowego w Zambrowie, do Sądu Rejonowego w Biskupcu, do Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim, do Sądu Rejonowego w Mrągowie, do Sądu Rejonowego w Piszu, do Sądu Rejonowego w Nidzicy, do Sądu Rejonowego w Bartoszycach, do Sądu Rejonowego w Szczytnie, do Sądu Rejonowego w Olsztynie ( 2 szt.), do Sądu Rejonowego w Ostrołęce , do Sądu Rejonowego w Przasnyszu, do Sądu Rejonowego w Wyszkowie. b) 2 część : dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2 przeznaczonych do Sądu Rejonowego w Olsztynie i do Sądu Okręgowego w Olsztynie. c) 3 część : rozszerzenie posiadanej przez Sąd Apelacyjny w Białymstoku licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie MINIMUM 100 urządzeniami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32420000-3


Dodatkowe kody CPV: 48210000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 240403
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Apius Technologies S.A.
Email wykonawcy: sales@apius.pl
Adres pocztowy: ul. Moniuszki 50
Kod pocztowy: 31-523
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295695.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295695.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295695.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa, instalacja oraz wdrożenie dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130645
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Apius Technologies S.A.
Email wykonawcy: sales@apius.pl
Adres pocztowy: ul. Moniuszki 50
Kod pocztowy: 31-523
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160693.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160693.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160693.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Rozszerzenie posiadanej licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie minimum 100 urządzeniami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108952
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Apius Technologies S.A.
Email wykonawcy: sales@apius.pl
Adres pocztowy: ul. Moniuszki 50
Kod pocztowy: 31-523
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134010.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134010.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134010.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie Negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot zamówienia - BZP 573991-N-2017 z dnia 18.08.2017 r. - nie złożono żadnej oferty. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych pierwotne postępowanie zostało unieważnione. W związku z powyższym nie zmieniając warunków zamówienia wszczęto postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia zgodnie z art. 62 ust.1 pkt.1.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.