eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów - Kołobrzeg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-28

Ogłoszenie nr 500043427-N-2018 z dnia 28-02-2018 r.

Gmina Miasto Kołobrzeg: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów - Kołobrzeg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509418-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 330920736, ul. ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48 94 35 51 580, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks +48 94 35 237 69.
Adres strony internetowej (url): www.kolobrzeg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów - Kołobrzeg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.271.7.2018.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg o pow. ok. 129 ha, obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów - Kołobrzeg, w zakresie zgodnym z uchwałą Rady Miasta Kołobrzeg Nr XIX/239/16 z dnia 19 kwietnia 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania części obszaru miasta Kołobrzeg obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów - Kołobrzeg, zgodnie z załącznikiem graficznym, przedstawiającym granice terenu objętego sporządzeniem planu miejscowego. 2.Przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z polityką przestrzenną miasta zawartą w obowiązującym "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kołobrzeg" uchwalonym uchwałą Nr XXXIV/466/13 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 12 czerwca 2013 r. dostępnego na stronie internetowej BIP Miasta Kołobrzeg. 3.Opracowanie przedmiotu zamówienia będzie obejmować: 1)opracowanie i przekazanie Zamawiającemu opracowania ekofizjograficznego (w formie tekstowej i graficznej), 2)opracowanie i przekazanie Zamawiającemu koncepcji projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (założenia koncepcyjne w formie rysunku i tekstu) wraz z analizą zgłoszonych wniosków w formie tabelarycznej i graficznej oraz propozycją ich rozstrzygnięcia, 3)wykonanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planu dla obszaru wskazanego w uchwale Rady Miasta Kołobrzeg Nr XIX/239/16 z dnia 19 kwietnia 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania części obszaru miasta Kołobrzeg obejmującego tereny położone pomiędzy ulicami Wylotową, Bałtycką i torami kolejowymi relacji Trzebiatów - Kołobrzeg, 4)wprowadzanie do projektu planu zmian wynikających z: ?uwag i korekt Zamawiającego na poszczególnych etapach projektowych, ?uzyskanych opinii, uzgodnień i rozpatrzonych uwag, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ?ewentualnych uwag Rady Miasta Kołobrzeg podjętych w trybie art. 19 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 5)uczestnictwo: ?w prezentacji opracowanych koncepcji urbanistyczno-architektonicznych, ?w posiedzeniu Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej na etapie opiniowania, ?w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu, w trakcie wyłożenia przedmiotowego projektu planu do publicznego wglądu, ?w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miasta Kołobrzeg, związanych z uchwalaniem planu. 6)sporządzenie uzasadnienia oraz podsumowania, o których mowa w art. 42 pkt 2 oraz art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 4.Wykonanie przedmiotu umowy wymaga uczestnictwa Wykonawcy, w zależności od potrzeb: 1) w posiedzeniu Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej na etapie opiniowania, 2) w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu, 3)w posiedzeniach odpowiednich komisji Rady Miasta oraz sesjach Rady Miasta. 5.Przedmiot zamówienia należy opracować w następujących formach: 1)koncepcja projektu planu: a) część graficzna stanowiąca rysunek w jedno lub wielobarwnej technice graficznej w jednym egzemplarzu w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej (edytowalnej), w formatach dxf, dwg oraz shp (wraz z mxd kompatybilnym z programem ArcGIS), oraz jpg i pdf, w rozdzielczości nie mniejszej niż 600 dpi, w skali 1:1000 lub 1:2000, na nośnikach elektronicznych, b) część opisowa w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej (edytowalnej), w formatach doc/docx i pdf na nośnikach elektronicznych, 2)projekt planu miejscowego w formie uchwały z załącznikami w edytorze aktów prawnych, koniecznym do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego, ponadto: a)część graficzną stanowiącą podstawowy rysunek planu w czarno-białej technice graficznej, w skali 1:1000, w technice wektorowej AUTOCAD (pliki dxf i dwg), ARCGIS (pliki shp wraz z mxd, z uwzględnieniem uzgodnionego z Zamawiającym rozwarstwienia i wytycznych dotyczących sposobu wykonania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, umożliwiających zasilenie Systemu Informacji Przestrzennej stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w formatach jpg i pdf w rozdzielczości nie mniejszej niż 600dpi, b)część tekstową planu stanowiącą ustalenia planu miejscowego oraz wymagane rozstrzygnięcia stanowiące załączniki w formatach doc/docx oraz pdf, w 11 egzemplarzach w wersji papierowej i 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej (edytowalnej) na nośnikach elektronicznych, 3) opracowanie ekofizjograficzne w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej (edytowalnej) w formatach doc/docx oraz pdf, a załączniki graficzne również w formatach shp (wraz z mxd kompatybilnym z programem ArcGIS, z uwzględnieniem uzgodnionego z Zamawiającym rozwarstwienia, zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ) oraz jpg i pdf o rozdzielczości nie mniejszej niż 600dpi, na nośnikach elektronicznych, 4)prognoza odziaływania na środowisko w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej (edytowalnej) w formatach doc/docx oraz pdf, a w przypadku załączników graficznych również w formatach dxf, dwg, shp (wraz z mxd kompatybilnym z programem ArcGIS, z uwzględnieniem uzgodnionego z Zamawiającym rozwarstwienia, zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ) oraz jpg i pdf o rozdzielczości nie mniejszej niż 600dpi, na nośnikach elektronicznych, 5)prognoza skutków finansowych uchwalenia planu w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej (edytowalnej) w formatach doc/docx oraz pdf, na nośnikach elektronicznych, 6)uzasadnienie oraz podsumowanie, o których mowa w art. 42 pkt 2 oraz art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w formatach doc/docx oraz pdf, w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej (edytowalnej) na nośnikach elektronicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76342.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: E-projekt Karol Jaworski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kalinowa 4
Kod pocztowy: 78-500
Miejscowość: Drawsko Pomorskie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.