eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Dostosowanie budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów przeciwpożarowych ETAP II i III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-13

Ogłoszenie nr 500043123-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.

Szpital Wojewódzki w Poznaniu: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Dostosowanie budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów przeciwpożarowych ETAP II i III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555650-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500014304-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 29220900000, ul. ul. Juraszów 42570, 60479 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8212 359, 61 8212 267, e-mail szpital@lutycka.pl, faks 61 8212 359, 61 8233 451.
Adres strony internetowej (url): www.lutycka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Dostosowanie budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów przeciwpożarowych ETAP II i III

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZW/SZP/54/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem opisu zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Dostosowanie budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów przeciwpożarowych ETAP II i III, na zasadach określonych w niniejszym opisie oraz wzorze umowy i załącznikach do SIWZ. I. OPIS INWESTYCJI Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów przeciwpożarowych. Przedmiotem zamówienia jest częściowa modernizacja, dostosowania budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów przeciwpożarowych. Przebudowa obejmuje tylko wewnętrzną część budynków Szpitala i nie będzie wykraczała poza obrys budynków. Etap II obejmuje zakres budynków przedstawiony w części graficznej projektu. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacją obejmującą: projekt budowlany, projekt wykonawczy - etap II , Ekspertyzą techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej obiektów Szpitala Wojewódzkiego, Postanowienia Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej nr 156/2015 z dnia 16.09.2015r., przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawarty jest w projekcie wykonawczym - etap II stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. Dokumentacja projektowa obejmuje: 1. Podział obiektu na strefy pożarowe: drzwi w ścianach oddzielenia przeciwpożarowego projektuje się w klasie odporności ogniowej EI 60 wykonane z profili aluminiowych. Przepusty instalacyjne przez elementy oddzielenia przeciwpożarowego będą miały klasę odporności ogniowej EI 120. Szachty elektryczne - obudowane zostaną przegrodami o klasie odporności ogniowej EI 60 i zamknięte drzwiami rewizyjnymi o klasie odporności ogniowej EI 30. Przejścia przez strop piwnicy zostaną zabezpieczone do klasy odporności ogniowej EI 120. 2. Wykonanie rozbudowy instalacji systemu sygnalizacji pożaru POLON 6000. Przewiduje się całkowitą ochronę obiektu systemem detekcji i sygnalizacji pożaru (SSP). Ochroną objęte zostaną wszystkie pomieszczenia - z wyłączeniem pomieszczeń sanitarnych. 3. Wykonanie rozbudowy systemu liniowej czujki ciepła LISTEC 4. Wykonanie rozbudowy dźwiękowego systemu ostrzegawczego MULTIVES, 5. Wykonanie rozbudowy instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dynamicznego AMATECH 6. Wykonanie rozbudowy systemu wideodetekcji dymu i płomienia FIREVU 7. Wykonanie rozbudowy systemu klucza generalnego MASTER KEY LOB Leszno 8. Wykonanie rozbudowy systemu monitorowania i alarmowania stanów systemów bezpieczeństwa LCS ( LIVE CONTROL SYSTEM ) 9. Wykonanie rozbudowy systemu monitorowania wycieków TRACETEK II. Zakres czynności i obowiązków nadzoru inwestorskiego: Zakres czynności i obowiązków nadzoru obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1. Powołanie pełnobranżowego Zespołu nadzoru, składającego się z Kierownika Zespołu, Inspektorów Nadzoru oraz Specjalisty ds. rozliczeń - według wymogów wskazanych w dalszej części Opisu Przedmiotu Zamówienia. 2. Nadzór inwestorski jest przedstawicielem Inwestora, upoważnionym do nadzorowania robót budowlano-instalacyjnych zgodnie z dokumentacją, w tym projektem budowlanym, projektem wykonawczym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz umową o realizację robót budowlano-instalacyjnych w ścisłym porozumieniu z Inwestorem, którym dla przedmiotowego zadania jest Szpital Wojewódzki w Poznaniu. 3. Nadzór inwestorski będzie sprawowany w zakresie odpowiadającym poniższym wymaganiom, zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290 t.j.) oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. 4. Pełnienie funkcji nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy. W tym samym dniu każdy z inspektorów nadzoru poszczególnych branż złoży oświadczenie o podjęciu obowiązków nadzoru inwestorskiego budowy. 5. Obowiązki inspektora nadzoru danej branży wygasają po dokonaniu przez Inwestora odbioru końcowego i rozliczeniu fakturą końcową robót, dla których sprawowany jest nadzór inwestorski oraz po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie bądź zgłoszeniu rozpoczęcia użytkowania. 6. Inspektorzy nadzoru zapoznają się z dokumentacją projektową. 7. Inspektorzy nadzoru zobowiązani są zwrócić się do Inwestora o wprowadzenie poprawek w dokumentacji, w razie stwierdzenia istotnych wad lub nieścisłości, albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji w terminie uzgodnionym z Wykonawcą robót budowlanych. 8. Inspektorzy nadzoru weryfikują plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 9. Inspektorzy nadzoru kontrolują jakość wbudowanych materiałów, zapobiegając wbudowaniu materiałów niezgodnych z wymogami inwestycji oraz przepisami, normami i aprobatami. 10. Inspektorzy nadzoru kontrolują zgodność wykonywanych robót z dokumentacją, umową o wykonanie robót budowlanych oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 11. Inspektorzy nadzoru nadzorują roboty w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru. 12. Inspektorzy nadzoru w porozumieniu z kierownikiem budowy rozstrzygają wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót. 13. Inspektorzy nadzoru biorą aktywny udział w radach budowy zwołanych na wniosek Inwestora/ Wykonawcy/Użytkownika/Kierownika budowy w celu oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw wykonywania robót w toku ich realizacji. 14. Inspektorzy nadzoru sprawdzają posiadane przez Kierownika budowy dokumenty dotyczące materiałów budowlanych, prefabrykatów i innych materiałów przed ich wbudowaniem. Ponadto dokonują oceny zgodności materiałów budowlanych, elementów prefabrykowanych z ich dokumentami dopuszczającymi do użycia na budowie bezpośrednio przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów przewidzianych do wbudowania, Inspektorzy nadzoru odrzucą dany materiał lub prefabrykat jako nie spełniający warunków umowy i przepisów prawa. 15. Inspektorzy nadzoru sprawdzą roboty ulegające zakryciu lub zanikające w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu ich przez Kierownika budowy dokonując zapisów w dzienniku budowy. 16. Inspektorzy nadzoru uczestniczą w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach i odbiorach technicznych robót, instalacji i urządzeń zgodnie z zakresem prac planowanych do wykonania. 17. Inspektorzy nadzoru stwierdzają aktualny stan robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Inwestorem. 18. Wszelkie inne obowiązki wynikające z treści Umowy z Wykonawcą dotyczące obowiązków Nadzoru w zakresie przedmiotu Umowy. 19. Wszelkie inne obowiązki nie wskazane powyżej, a konieczne dla prawidłowego zabezpieczenia interesów Zamawiającego w zakresie przedmiotu Umowy. Obowiązki nadzoru związane z odbiorami robót obejmują następujące czynności: 1. Inspektorzy nadzoru uczestniczą w odbiorach robót zanikających i ulegających zakryciu zgłoszonych pisemnym wnioskiem przez Wykonawcę robót. 2. Po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych prób i sprawdzeń, Inspektorzy nadzoru potwierdzają pisemnie gotowość robót do odbioru oraz należyte uporządkowanie terenu robót. 3. Inspektorzy nadzoru sprawdzają kompletność przedstawionych przez Wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru. 4. Po dokonaniu odbioru robót Inspektorzy nadzoru przejmują od Kierownika budowy dokumentację powykonawczą, kompletną dokumentację prób i sprawdzeń oraz wszelkie dokumenty dotyczące realizacji tego zadania, które przekazują Inwestorowi. III. ZESPÓŁ INŻYNIERA Realizacja powyższych obowiązków będzie następować poprzez wykonywanie czynności przez Zespół nadzoru, składający się przynajmniej z następujących osób: " Kierownik Zespołu nadzoru, " Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, " Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, " Specjalista ds. rozliczeń. Podmiot wykonujący czynności nadzoru zapewni, że: " każdy z wskazanych członków Zespołu nadzoru posiadał będzie doświadczenie i kompetencje wskazane w SIWZ, " każdy z wskazanych powyżej Inspektorów posiadać będzie stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, dotyczące kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności. IV. RAPORTY NADZORU INWESTORSKIEGO Nadzór zobowiązany jest składać Zamawiającemu miesięczne raporty z realizacji usług Nadzoru Inwestorskiego w okresie realizacji Inwestycji w terminie do dziesiątego dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport. Pierwszy raport miesięczny Nadzór składa za okres od rozpoczęcia realizacji Umowy do ostatniego dnia pełnego miesiąca kalendarzowego realizacji usług Inżyniera. Raporty Nadzoru w okresie realizacji Inwestycji zawierać będą przynajmniej następujące informacje: " Wprowadzenie, dane i informacje ogólne; " Opis zadań zrealizowanych przez Zespół Nadzoru w danym okresie sprawozdawczym; " Wykaz działań, uzgodnień, decyzji i zatwierdzeń wydanych przez Zespół Nadzoru w okresie sprawozdawczym; " Szczegółowy opis stanu realizacji Inwestycji na koniec okresu sprawozdawczego; " Ocena zgodności działań Wykonawcy w zakresie realizacji robót z wymogami zawartymi w Umowie z Wykonawcą i Harmonogramie; " Opis ryzyk i zagrożeń stwierdzonych przez Nadzór w okresie sprawozdawczym wraz z informacją na temat podjętych działań zaradczych; " Podsumowanie, rekomendacje i wnioski dla Zamawiającego. Każdy Raport miesięczny Nadzór będzie składał w 2 egzemplarzach, zarówno w wersji papierowej, jak i w wersji elektronicznej (wersja edytowalna oraz skan podpisanego Raportu) na nośniku elektronicznym. Zamawiający z zachowaniem formy pisemnej poinformuje Nadzór o ewentualnych zastrzeżeniach w terminie 14 dni od daty jego wpływu do Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego do raportu, Nadzór zobowiązany jest do złożenia korekty raportu w terminie 10 dni od otrzymania takich zastrzeżeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65040.65
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "EKOCENTRUM - WROCŁAWSKI OŚRODEK USŁUG EKOLOGICZNYCH" SP. Z O. O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. Budziszyńska 35/1
Kod pocztowy: 54-434
Miejscowość: wROCŁAW
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78720.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.