eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeczyca › Kredyt długoterminowy w kwocie 1 787 540,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2018 w związku z realizacją zadań inwestycyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-23

Ogłoszenie nr 500040720-N-2018 z dnia 23-02-2018 r.

Gmina Rzeczyca: Kredyt długoterminowy w kwocie 1 787 540,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2018 w związku z realizacją zadań inwestycyjnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507745-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rzeczyca, Krajowy numer identyfikacyjny 00054927500000, ul. ul. Tomaszowska 2, 97220 Rzeczyca, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 7106176, e-mail u.wieszkowska@rzeczyca.pl; informatyk@rzeczyca.pl, faks 44 7105220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rzeczyca.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.rzeczyca.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kredyt długoterminowy w kwocie 1 787 540,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2018 w związku z realizacją zadań inwestycyjnych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG-RO.271.4.2018.PK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy o łącznej kwocie 1 787.540,00 zł (słownie: jeden milion siedemset osiemdziesiąt siedem tysięcy pięćset czterdzieści złotych) z przeznaczeniem na: 1) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 787.540,00 zł 2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2018w związku z realizacją zadań inwestycyjnych w kwocie 1 000.000,00 zł. 2. - Postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego w zakresie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na: 1) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek nastąpi w czterech transzach nie później niż w terminie wynikającym z poniższego harmonogramu: Lp. Termin postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego Kwota kredytu 1. do dnia 22-02-2018 516.400,00 zł 2. do dnia 25-06-2018 77.888,00 zł 3. do dnia 24-09-2018 89.275,00 zł 4. do dnia 20-12-2018 103.977,00 zł Razem: 787.540,00 zł 2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2018 w związku z realizacją zadań inwestycyjnych w jednej transzy nie później niż w terminie wynikającym z poniższego harmonogramu: Lp. Termin postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego Kwota kredytu 1. do dnia 17-12-2018 1 000.000,00 zł Razem: 1 000.000,00 zł Transze kredytu uruchamiane będą po złożeniu przez Zamawiającego dyspozycji faksem lub e-mailem w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy. Za opóźnienie w wypłacie transzy kredytu Zamawiającemu należeć się będą od Wykonawcy odsetki w wysokości maksymalnej. 3. Spłata kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na : 1) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w 84 ratach: ? pierwsza rata w wysokości 9.000,00 zł w miesiącu styczniu 2023 r., ? 83 równe raty miesięczne w wysokości 9.380,00 zł każda od lutego 2023 r. do grudnia 2029 r. 2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2018 w związku z realizacją zadań inwestycyjnych w 84 ratach: ? pierwsza rata w wysokości 12.300,00 zł w miesiącu styczniu 2023 r., ? 83 równe raty miesięczne w wysokości 11.900,00 zł każda od lutego 2023 r. do grudnia 2029 r. 4. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, składającej się z sumy: ? stałej w okresie kredytowania marży banku, ? zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania określonej dla jednomiesięcznych depozytów bankowych (WIBOR 1M). Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 1M na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania (19 stycznia 2018 r.). O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, a w roku przestępnym 366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 5. Odsetki spłacane będą w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca od kwoty faktycznego zadłużenia. 6. Kwota pobieranych odsetek będzie obliczana za okres od pierwszego do ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca, w którym będą pobierane odsetki. 7. Jeżeli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 8. Pierwsze odsetki spłacone będą w terminie do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie pierwszej transzy kredytu; ostatnia rata odsetkowa spłacona będzie w terminie do końca miesiąca, w którym nastąpiła ostateczna spłata kredytu. 9. Nie dopuszcza się pobierania prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 10. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową z wystawienia kredytobiorcy. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych spłat całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wówczas ulega zmianie harmonogram i termin spłaty kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania części kredytu bez podania przyczyny. W przypadku nie wykorzystania części kredytu, Zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami. 12. W przypadku wystąpienia okoliczności o której mowa w ust. 11 zmianie ulegnie harmonogram spłaty kredytu. 13. Od niespłaconego w terminie zadłużenia z tytułu zaciągniętego kredytu pobiera się odsetki w wysokości odsetek ustawowych. 14. Zamawiający, mając na uwadze treść art. 29 ust. 3a Pzp nie precyzuje czynności, w stosunku do których wymaga zatrudnienia osób wykonujących te czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). 15. Realizacja zamówienia (ze względu na jego przedmiot lub charakter czynności) nie wymaga wykonania go w określonym miejscu i czasie oraz pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy. 16. Zamawiający informuje, że dokumenty dotyczące sytuacji finansowej Gminy Rzeczyca dostępne są na stronie internetowej Gminy Rzeczyca pod adresem: http://bip.rzeczyca.pl/.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 409094.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzileczy w Mszczonowie Oddział Banku w Rawie Maz.
Email wykonawcy: obrawa@bsmszczonow.pl
Adres pocztowy: ul. Krakowska 6
Kod pocztowy: 96-200
Miejscowość: Rawa Maz.
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 301745.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 301745.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 442091.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.