eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › "Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-04

Ogłoszenie nr 500038214-N-2017 z dnia 04-10-2017 r.

Biuro Obsługi Jednostek Samorządowych: "Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584903-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biuro Obsługi Jednostek Samorządowych, Krajowy numer identyfikacyjny 83044211000000, ul. ul. Rzeszowska 3, 39460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 462 256, e-mail bojs@npl.pl, faks 158 462 256.
Adres strony internetowej (url): http://www.nowadeba.pl/mieszkaniec/edukacja/bojs/przetargi/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.nowadeba.pl/mieszkaniec/edukacja/bojs/przetargi/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostki organizacyjne administarcji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BOJS.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018". 2. Wspólny Słownik Zamówień - Kod: CPV 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 3. Zakres usługi: transport uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018"tj.: Trasa Nr 2: Dowóz uczniów z Cygan (2 przystanki: przy posesji Cygany nr 204 i spod szkoły - ok. 2 dzieci) i przysiółka Hermanówka w Jadachach (ok. 6 uczniów) do Szkoły Podstawowej w Jadachach i 2 odwozy ze Szkoły Podstawowej w Jadachach(ok. 6 uczniów) do przysiółka Hermanówka i (ok. 2 dzieci) do Cygan - na trasie tej przewidziany jest jeden dowóz do szkoły i dwa odwozy ze szkoły o różnych godzinach. Trasa Nr 5: Dowóz uczniów z Rozalina 4 przystanki: przystanek autobusowy "Bardo", przystanek autobusowy koło remizy, przystanek koło szkoły i planowany przystanek przy posesji Rozalin nr 17) do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 19 dzieci) i odwóz. Trasa Nr 6: Dowóz uczniów z Budy Stalowskiej (przystanek Buda Stalowska) do Szkoły Podstawowej w Alfredówce (3 dzieci) i do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 3 dzieci) i z Alfredówki (4 przystanki: autobusowy koło mostu, spod szkoły, przystanek autobusowy koło posesji Nr 39 oraz przystanek przy posesji nr 12) do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 16 dzieci) i odwóz (około 22 dzieci). 4. Przewozy będą realizowane codziennie z wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej. Szczegółowe godziny dowozu i odwozu ustalą wybrani oferenci z dyrektorami szkół, do których dowożeni będą uczniowie. Każda z tras wymaga oddzielnej realizacji. Na trasie nr 2 przewidziany jest jeden dowóz do szkoły i dwa odwozy ze szkoły o różnych godzinach. 5. W oferowanej cenie wykonawca winien uwzględnić, że liczba uczniów dowożonych do szkół podana na poszczególnych trasach może ulec zmianie w granicach 20% z przyczyn niezależnych. W/w zmiany mogą rozłożyć się na wszystkie trasy dowozu jak również w skrajnym przypadku mogą wystąpić na jednej z tras dowozu. 6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w zał. nr 3 do SIWZ - Projekt umowy. Powyższe wymaganie określa w szczególności: a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 7.Opieka nad przewożonymi uczniami: Zamawiający usługę zobowiązuje się do zapewnienia dozoru osoby dorosłej w czasie przewozu, świadczącej opiekę nad uczniami na trasach, o których mowa w Rozdziale III ust. 3 SIWZ tj. trasie 5 i 6. Wykonawca usługi zobowiązuje się do zapewnienia przewożonym uczniom opieki podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu (poprzez kierowcę) na trasach, o których mowa w Rozdziale III ust. 3 SIWZ tj. trasie Nr 2. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: ubezpieczenia przewożonych uczniów od nieszczęśliwych wypadków (NW), zapewnienia przewożonym uczniom odpowiednich warunków higieny jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne, zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego taboru do przewozu wszystkich dowożonych uczniów, w tym podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii, podjeżdżania pojazdami szkolnymi na przystanek w taki sposób, aby ograniczać konieczność przechodzenie dzieci przez jezdnię; zapewnienia miejsc siedzących wszystkim przewożonym uczniom. 9. Postanowienia ogólne: a) Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej; przeprowadzenia aukcji elektronicznej; dynamicznego systemu zakupów; rozliczenia w walutach obcych - rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN. b) Zamawiający nie dopuszcza: składania ofert wariantowych, c) Usługi muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją zadania. 10. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych, oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. 11. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Termin wykonania zamówienia. Termin realizacji zamówienia - od dnia 02.10.2017r. do ostatniego dnia nauki szkolnej roku szkolnego 2017/2018.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Trasa Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12862.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FirmaTAXI - Stanisław Skrzypek
Email wykonawcy: ladybird11211@yahoo.com
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 12/13
Kod pocztowy: 39-460
Miejscowość: Nowa Dęba
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15168.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15168.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32970.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Trasa Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe - Jan Gurdak
Email wykonawcy: szymek02@gmail.com
Adres pocztowy: Tarnowska Wola 74a
Kod pocztowy: 39-460
Miejscowość: Nowa Dęba
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32970.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trasa Nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe - Jan Gurdak
Email wykonawcy: szymek02@gmail.com
Adres pocztowy: Tarnowska Wola 74a
Kod pocztowy: 39-460
Miejscowość: Nowa Dęba
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32970.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.