eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszogród › Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowańKoło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-26

Ogłoszenie nr 500034235-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt RPMA.10.01.01-14-7235/16 pn. "Rozwój kompetencji najmłodszych mieszkańców Gminy i Miasta Wyszogród", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587766-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, Krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul. Rębowska 37, 09450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks 242 311 024.
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UGiM.271.21.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi prowadzenia zajęć pozalekcyjnych przez wykwalifikowane osoby dla 260 uczestników projektu, z następującego zakresu: kół zainteresowań dotyczących nauk ścisłych, informatycznych, artystycznych oraz językowych Celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych i zwiększenie szans na wybór ścieżki edukacyjnej i zawodu przez uczestników projektu zgodnie z ich predyspozycjami oraz zdobycie praktycznych umiejętności obsługi programów komputerowych niezbędnych na rynku pracy. Usługi realizowane są w ramach projektu "Rozwój kompetencji najmłodszych mieszkańców Gminy i Miasta Wyszogród" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPOWM 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.4.1 Część 1. Koło nauk ścisłych - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem zagadnienia z fizyki, chemii, przyrody i matematyki. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.1.1. Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 18 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 18 grup w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 36 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 4gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 2gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 1gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych - możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z oprogramowaniem, podstawowy sprzęt laboratoryjny oraz dostęp do internetu. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.1.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie laboratoryjnej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a) metody pracy z uczniami b) formy organizacji pracy (zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowana) 3.4.1.1.2. Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: uczeń prowadzi doświadczenia, badania, tworzy mini konstrukcje, wykonuje obliczenia oraz projekty graficzne, potrafi nazwać podstawowy sprzęt laboratoryjny i wyjaśnić jego przeznaczenie, zbudować zestaw do sączenia, przedstawia fotosyntezę. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy(pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.2 Część 2. Koło informatyczne ICT - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem naukę obsługi programów komputerowych i Internetu, obsługę programów graficznych, tworzenie prostych animacji, projektów graficznych, tworzenie prezentacji oraz tekstów i obliczeń za pomocą programów biurowych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.2.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 22 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 22 grup w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 44 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 6gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 1gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła informatycznego x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych - możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptopy z oprogramowaniem biurowym i graficznym oraz dostępem do internetu. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.2.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie warsztatów nakierowane na zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności wykorzystania programów komputerowych. 3.4.2.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: uczeń obsługuje programy komp. i Internet, nabył umiejętności podst. obsługi programów graficznych, tworzenia prostych animacji, projektów graficznych, tworzy prezentacje oraz teksty i obliczenia za pomocą programów biurowych. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.3.Część 3. Koło języka angielskiego- Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem zagadnienia nt. kultury i historii krajów nauczanego języka oraz zagadnienia: dom, rodzina, zawody, miary, czas, podróż. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.3.1 Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 10 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 10 grup w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 20 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 4gr. koła językowego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 2gr. koła językowego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 1gr. koła językowego x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła informatycznego x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych - możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z dostępem do internetu oraz odtwarzacz CD. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.3.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie konwersacji (grupy starsze wiekowo) i nauce poprzez zabawę (grupy młodsze wiekowo) z wykorzystaniem nowoczesnych metod i sprzętu ICT. 3.4.3.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: posługiwanie się słownictwem z zakresu: dom, rodzina, zawody, miary, czas, podróż i inne, prowadzi konwersacje w j. angielskim w czynnościach związanych z dniem codziennym, przygotowuje dokumenty aplikacyjne w j. angielskim. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.4 Część 4. Koło artystyczne - prowadzenie zajęć tanecznych - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem przekazanie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu różnych kultur, motywów tańca połączonych ze zdobyciem praktycznych umiejętności ruchowych i tanecznych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.4.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 9 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 9 grup w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 18 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr.koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr.koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr. Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 15 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina co dwa tygodnie na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych - możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć. 3.4.4.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie teoretyczno-warsztatowej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a) metody pracy z uczniami, b) formę organizacji pracy(zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowania). 3.4.4.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: rozwijanie kompetencji społecznych poprzez sztukę (praca w grupie, kreatywność, autoprezentacja, innowacyjność). Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.5. Część 5. Koło artystyczne - prowadzenie zajęć plastycznych - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem przekazanie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu różnych kultur, motywów i elementów technik plastycznych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.5.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 9 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 9 grup w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 18 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego -plastycznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.; - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.. Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 15 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina co dwa tygodnie na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych - możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z oprogramowaniem, dostęp do internetu, materiały plastyczne. 3.4.5.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie teoretyczno-warsztatowej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a)metody pracy z uczniami, b)formę organizacji pracy(zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowania). 3.4.5.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: rozwijanie kompetencji społecz. poprzez sztukę (praca w grupie, kreatywność, autoprezentacja, innowacyjność). Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4


Dodatkowe kody CPV: 80500000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Koło nauk ścisłych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Koło informatyczne ICT

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Koło języka angielskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMERICAN CENTER Iwona Ferenc, Hubert Domański S.C.
Email wykonawcy: office@americancenter.pl
Adres pocztowy: ul. Płocka 32
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Koło artystyczne - prowadzenie zajęć tanecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Izabela Zarychta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Jana Pawła II 47 m. 54
Kod pocztowy: 09-410
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20250
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20250
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20250
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Koło artystyczne - prowadzenie zajęć plastycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.