eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklany › Dostawa betonowych wyrobów gotowych dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Świerklanach".



Ogłoszenie z dnia 2018-02-14

Ogłoszenie nr 500033552-N-2018 z dnia 14-02-2018 r.

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej: Dostawa betonowych wyrobów gotowych dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Świerklanach".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 27324335000000, ul. ul. Strażacka 1, 44266 Świerklany, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 304 497, e-mail gzgkts@poczta.onet.pl, faks 324 304 497.
Adres strony internetowej (url): www.gzgk.swierklany.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa betonowych wyrobów gotowych dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Świerklanach".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

dostawa betonowych wyrobów gotowych dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Świerklanach, według asortymentu i rodzaju podanego dalej, zgodnie z obowiązującymi przepisami:- Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych- Dz. U. Z 2016, poz. 542 z późn.zm.- ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. - Dz.U. z 2017r., poz. 1332 z późn.zm. -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r.w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym - Dz.U. z 2016r. poz. 1966 Lp. Rodzaj Ilość 1. Krawężnik najazdowy 100x22x15cm 1500 sztuk 2. Bloczek drogowy 25x38x12cm 35000 sztuk 3. Kostka brukowa Holland szara gr. 6 cm 500 m² 4. Krawężnik skośny lewy 100x30x22x15 cm 30 sztuk 5. Krawężnik skośny prawy 100x30x22x15cm 30 sztuk 6. Obrzeże chodnikowe 100x25x6cm 500 sztuk 7. Pierścień dystansowy 900x625, gr. 6 cm 15 sztuk 8. Pierścień dystansowy 900x625, gr. 8, cm 15 sztuk 9. Pierścień dystansowy 900x625, gr. 10 cm 10 sztuk 10. Pierścień dystansowy 900x625, gr. 12 cm 10 sztuk 11. Masa betonowa B-15 120 m³ 12. Podsypka cementowo-piaskowa 1:6 160 m³ Wymagania wspólne dla powyższego materiału:Każda partia dostarczonych materiałów legitymować się będzie cechami właściwymi dla gatunku "1" i będzie prawidłowo oznakowana w sposób widoczny, czytelny i trwały znakiem budowlanym "B" wg określonego wzoru.Wraz z każdą partią dostarczonych materiałów dostarczona zostanie odpowiednia deklaracja zgodności (krajowa lub CE) wydana przez producenta tych materiałów lub jego upoważnionego przedstawiciela, która stanowić będzie o tym, że materiał jest zgodny z zastosowaną specyfikacją techniczną, po przeprowadzeniu oceny zgodności tego materiału wg wymaganych zasad.Powierzchnia materiałów betonowych powinna być bez rys, pęknięć i ubytków o zwartej i jednolitej fakturze. Krawędzie każdego elementu powinny być proste i równe.Zamówienia będą się odbywać partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.Dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego obejmuje transport materiałów od wykonawcy na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego.Potwierdzeniem realizacji każdej dostawy będą dowody wydania WZ wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę każdej części zamówienia potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego.Wykonawca będzie zobowiązany na koszt własny zagwarantować w każdym wskazanym miejscu i czasie dostawy rozładunek zamówionego i dostarczonego materiału. Zamawiający informuje, że miejsca dostaw znajdują się wyłącznie na terenie Gminy Świerklany od godziny 6.00. do godziny 15.00. Szczegółową lokalizację miejsca dostaw Zamawiający będzie określać każdorazowo w wezwaniu Wykonawcy do realizowania poszczególnych dostaw z 1-dniowym wyprzedzeniem. Dostawa materiałów betonowych odbywać się będzie samochodem samowyładowczym z urządzeniem HDS.Potwierdzeniem odbioru danej partii towaru winien być dokument WZ podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, stwierdzającego ilość odebranych materiałów i palet transportowych. Palety transportowe: EURO, zwykłe, nietypowe i fabryczne nie podlegają zwrotowi ani odrębnemu fakturowaniu. Wykonawca nie będzie naliczał kaucji za palety transportowe. Wytwórnia Wykonawcy powinna się mieścić nie więcej niż 10 km od bazy zakładu, ze względu na odbiór własny zaprawy i betonu i warunki technologiczne wykorzystania zaprawy cementowo-piaskowej i układania betonu.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne karty charakterystyki substancji mieszanin zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach ( Dz.U. z 2015 r. poz. 1203 z późn. zm.) zamówionego przedmiotu (dotyczy cementu).Wielkość poszczególnych odbieranych partii podanego wyżej materiału uzależniona jest od wielkości potrzeb Zamawiającego i kilka razy w skali tygodnia.Zamawiający zobowiązuje się odbierać każdorazowo przedmiot zamówienia (zaprawa cementowo-piaskowa i beton) na własny koszt. Zamówienia będą odbywać się partiami.Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. Płatność za zrealizowanie dostawy odbywać się będzie zgodnie z treścią postanowień projektu umowy.Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44114200-4


Dodatkowe kody CPV: 44114000-2, 44114100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205310.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Prefabrykacji Górniczej "PREFROW" Sp.z o.o.
Email wykonawcy: prefrow@prefrow.com.pl
Adres pocztowy: 44-200 Rybnik ul. Wiejska 7
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205310.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.