eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Przebudowa świetlicy wiejskiej w Ligocie Pięknej, gm. Wisznia Mała

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-20

Ogłoszenie nr 500031614-N-2017 z dnia 20-09-2017 r.

Gmina Wisznia Mała: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Ligocie Pięknej, gm. Wisznia Mała

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 56313-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wisznia Mała, Krajowy numer identyfikacyjny 93193489700000, ul. ul. Wrocławska 9, 55114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 127 025, e-mail s.hermann@wiszniamala.pl, faks 713 127 068.
Adres strony internetowej (url): www.wiszniamala.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa świetlicy wiejskiej w Ligocie Pięknej, gm. Wisznia Mała

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIOŚ.271.19.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem inwestycji pn: "Przebudowa świetlicy wiejskiej w Ligocie Pięknej, gm. Wisznia Mała" obejmującej m.in.: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie i wykonaniu izolacji ścian fundamentowych - odtworzenie opaski wokół sali głównej, - malowanie części pomieszczeń - modernizacja systemu ogrzewania i przygotowania C.W.U., - modernizacja instalacji elektrycznej i teleinformatycznej 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy opisuje dokumentacja przetargowa, na którą składa się: 1) Decyzja pozwolenia na budowę Nr 1038/16 z dnia 19 grudnia 2016 r. wydana przez Starostę Trzebnickiego; 2) Potwierdzenie braku sprzeciwu do zgłoszenia dotyczącego remontu nr AiB.6743.4.124.2016 z dnia 19 grudnia 2016 r. wydane przez Starostę Trzebnickiego; 3) Dokumentacja projektowa w tym: 3.1 Projekt budowlany pn.: "Budowa wewnętrznej instalacji gazu wraz z kotłem gazowym w budynku świetlicy w Ligocie Pięknej przy ul. Głównej 19, dz. nr 136/2, obręb ewid. Ligota Piękna" opracowany przez biuro projektowe: SMART ARCHITEKCI SZYMON MAZUREK, z siedz. 51-126 Wrocław, ul. Milicka 68. 3.2. Projekt robót budowlanych pn.: "Roboty polegające na wymianie stolarki okiennej, drzwiowej, dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu i wykonaniu izolacji ścian fundamentowych wraz z odtworzeniem opaski wokół budynku, malowaniu części pomieszczeń oraz modernizacji systemu ogrzewania i przygotowania C.W.U., instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku świetlicy w Ligocie Pięknej" opracowany przez biuro projektowe: SMART ARCHITEKCI SZYMON MAZUREK, z siedz. 51-126 Wrocław, ul. Milicka 68. 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST): 5) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami; 6) Książki przedmiarów: Uwaga!!!! Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 3. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1). Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą niezbędną do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia 2). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo -finansowego, o którym mowa w § 18. Harmonogram stanowić będzie załącznik nr 2 do umowy. 3).. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 4). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 poz. 1570 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) 5). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45400000-1, 45330000-9, 45331100-7, 45333000-0, 45331000-6, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 285197.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZHU BUD-WES Józef Wesołowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sławoszowice ul. Kolejowa 14
Kod pocztowy: 56-300
Miejscowość: Milicz
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 389000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389000,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.