eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa stref wejściowych wraz z przebudową części pomieszczeń parteru budynku DS "CENTAUR" Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, przy ul. Grunwaldzkiej 65



Ogłoszenie z dnia 2017-09-20

Ogłoszenie nr 500031599-N-2017 z dnia 20-09-2017 r.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Przebudowa stref wejściowych wraz z przebudową części pomieszczeń parteru budynku DS "CENTAUR" Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, przy ul. Grunwaldzkiej 65

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500018502-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 186700000, ul. ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 205 020, e-mail biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks 713 205 386.
Adres strony internetowej (url): http://www.upwr.edu.pl/przetargi/21867/roboty_budowlane.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa stref wejściowych wraz z przebudową części pomieszczeń parteru budynku DS "CENTAUR" Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, przy ul. Grunwaldzkiej 65

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R0AP0000.272.86.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Prace demontażowe i rozbiórkowe: - rozbiórka studzienek doświetlających, - demontaż okien piwnic, - częściowy demontaż istniejących podejść kanalizacyjnych, - demontaż stolarki okiennej i rozbiórka ścian pod oknami, - demontaż ścianek działowych, - skucie płytek ceramicznych, - demontaż istniejącej armatury i białego montażu, - wybicie dodatkowych otworów drzwiowych, - poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, - demontaż instalacji C.O. Roboty budowlane: - wykonanie schodów zewnętrznych, chodnika i pochylni dla osób niepełnosprawnych, części mieszkalnej i usługowej, - wykonie balustrad, - odtworzenie fragmentu nawierzchni placu manewrowego, - zamurowanie studzienek doświetlających z wykonaniem kanałów nawiewnych, - wymiana i montaż nadproży drzwiowych i okiennych, - wykonanie ścianek działowych w technologii murowanej i z płyt GK na konstrukcji stalowej, - wykonanie posadzek podłogowych, - wykonanie pionowej izolacji i renowacja ścian fundamentowych, - montaż zewnętrznej i wewnętrznej stolarki okienno-drzwiowej, - uzupełnienie tynków i wykonanie okładzin wewnętrznych gładzi cienkowarstwowych i płytek ceramicznych, - wykonanie sufitu podwieszanego, - wykonanie pochwytów, - wykonanie zadaszenia systemowego nad drzwiami wejściowymi. Roboty elektryczne: - przebudowa instalacji oświetleniowej i istniejących gniazd wtykowych, - przeniesienie głównego włącznika prądu, ręcznego ostrzegania przeciwpożarowego, włącznika oddymiania, centrali pożarowej, "mikrofonu strażaka", instalacji stacji monitoringu wizyjnego, - przeniesienie i wymiana centrali domofonowej. Roboty sanitarne: - montaż instalacji C.O, - wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczenia technicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262620-3, 45421000-4, 45400000-1, 45310000-3, 45331221-1, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 328703.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład INS - BUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 9/10
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: OŁAWA
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 355000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 355000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 328703.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład INS - BUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.11 Listopada 9/10
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: OŁAWA
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 355000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 355000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
uzasadnienie prawne art. 67 ust 1 pkt. 4: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. uzasadnienie faktyczne zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 10.07.2017 r., nr ogłoszenia 547685-N-2017. Do daty składania ofert tj do dnia 25.07.2017 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zamawiający w dniu 25.07.2017 r. na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 1 unieważnił postępowanie. Informacja o unieważnieniu postępowania została zamieszczona na stronie zamawiającego: http://www.upwr.edu.pl/przetargi/21867/roboty_budowlane.html

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.