eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomice › Remont pomieszczeń istniejącego przedszkola na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Dębowej w Radoczy wraz z remontem pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi i ociepleniem ścian zewnętrznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-12

Ogłoszenie nr 500031187-N-2018 z dnia 12-02-2018 r.

Gmina Tomice: Remont pomieszczeń istniejącego przedszkola na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Dębowej w Radoczy wraz z remontem pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi i ociepleniem ścian zewnętrznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531217-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tomice, Krajowy numer identyfikacyjny 072182120, ul. ul. Wadowicka 51, 34-100 Tomice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 8233598 , e-mail gmina@tomice.pl, faks 33 8233598.
Adres strony internetowej (url): www.tomice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń istniejącego przedszkola na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Dębowej w Radoczy wraz z remontem pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi i ociepleniem ścian zewnętrznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.272.1.2017.TK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych obejmuje i dotyczy istniejącego lokalu przedszkolnego: Demontaże: - rozebranie istniejących warstw wierzchnich posadzek (wykładzina z tworzyw sztucznych); - rozebranie w części obiektu podłogi drewnianej (warstwa nośna oraz legary); - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, wykucie ościeżnic drewnianych; - rozebranie istniejących lekkich ścianek wydzielających łazienkę i kabiny wc; - demontaż istniejących dwóch koszy do koszykówki zamocowanych na ścianach jednej z sal przedszkolnych; - rozbiórka części ścian zgodnie z projektem konstrukcyjnym po uprzednim wykonaniu nadproży; - demontaż części istniejącego zniszczonego wiatrołapu wraz z tarasem nad wiatrołapem (stropodach), demontaż zniszczonych schodów wejściowych; Roboty murowe i konstrukcja stalowa: - wykonanie wydzieleń w tkance lokalu w technologii lekkiej (bloczki z gazobetonu) zgodnie z dokumentacją graficzną; wykonanie nadproży i osadzenie belek stalowych zgodnie z dokumentacją konstrukcyjną; - wykucie gniazd w ścianach z cegieł dla belek stalowych; wzmocnienie istniejących belek stropowych zgodnie z projektem konstrukcji; pozostałe elementy konstrukcji stalowej zgodnie z projektem konstrukcji; - przymurowania otworów (obniżenia istniejących otworów w ścianach z cegieł); - odtworzenie rozebranej zniszczonej części wiatrołapu wraz z tarasem nad wiatrołapem (stropodach); wykonanie nowych warstw stropodachu (warstwy nośne, izolacja, ocieplenie, warstwy wierzchnie); odtworzenie schodów zewnętrznych zapewniających dostęp na docelowy poziom przedszkola (po wykonaniu warstw posadzek w przedszkolu); Tynki i okładziny wewnętrzne, wymalowania: - usunięcie zniszczonych, odparzonych, spękanych tynków; - usunięcie zniszczonych tynków na stropie oraz deskowania celem odsłonięcia belek stropowych; - uzupełnienie tynków wewnętrznych na ścianach istniejących; - wykonanie tynków na ścianach wewnętrznych projektowanych; - gruntowanie podłoży pod wymalowanie; wymalowania ścian zgodnie z dalszą częścią opisu oraz dokumentacją graficzną; - wykonanie okładzin z płytek ceramicznych - zgodnie z dalszym opisem; - wklejanie luster pomiędzy płytkami ceramicznymi w miejscach wskazanych w dokumentacji graficznej; Posadzki: - wykonanie nowych warstw posadzkowych w pomieszczeniach przedszkola: warstwy izolacji przeciwwodnej z papy zgrzewanej oraz z folii polietylenowej szerokiej; izolacja termiczna z płyt styropianu twardego typu "posadzka - FS20 o współczynniku lambda nie mniejszym niż 0,037 W/mK - grubość izolacji zakładana 10cm; wykonanie nowej posadzki cementowej zbrojonej siatką lub zastosowane zbrojenie rozproszone włóknami polipropylenowymi; gruntowanie warstw; wykonanie wylewki samopoziomującej i wyrównanie; - poziom posadzek należy dostosować do poziomu istniejącej posadzki w części pomieszczenia 0.10 - jest to podsadzka drewnianą niedawno wyremontowana (zgodnie z informacją uzyskaną od Inwestora) - zakłada się zachowanie warstw nośnych tej posadzki (chyba że na etapie robót remontowych po wykonaniu odkrywek posadzki okaże się, że przyjęte założenia są błędne - należy wtedy ustalić nowy zakres robót z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego oraz ewentualnie wezwać Projektanta); - wykonanie warstw wierzchnich posadzek: zakłada się posadzki z paneli podłogowych w klasie AC5 zgodnie z dalszą częścią opisu; dopuszcza się zamiast posadzek z paneli podłogowych - warstwy wierzchnie jako posadzki pvc dopuszczone do użytkowania w obiektach oświatowych (wyłącznie za zgodą Zamawiającego i na jego wyraźne życzenie); w pomieszczeniach oznaczonych na rysunkach (pomieszczenia łazienkowe, w strefie wejścia i komunikacji oraz na zapleczu socjalnym i kuchennym) należy wykonać posadzki z płytek ceramicznych - zgodnie z dalszą częścią opisu; cokoły w pomieszczeniach wykonane analogicznie jak posadzki; Wzmocnienie stropu i sufity podwieszane: - zgodnie z ekspertyzą techniczną oraz projektem konstrukcyjnym należy wykonać wzmocnienie istniejącego stropu ceownikami; na każdą istniejącą belkę stropową przypadają dwa ceowniki ekonomiczne C160E skręcone śrubami m14 klasy min M5.8 w rozstawie co min 75cm; w ścianach trzeba wykuć 20cm bruzdy (na głebokość) i 10cm (na szerokość) pod ceowniki i wykonać poduszki betonowe grubości 15cm; - zaleca się wykonanie izolacji termicznej i akustycznej (wełna mineralna w pasach pomiędzy belkami); - wykonanie paroizolacji - montaż nowego deskowania z płyty OSB 25mm celem usztywnienia całej konstrukcji stropu drewnianego; - wykonanie sufitu podwieszanego w systemie GK (w pomieszczeniach mokrych płyty impregnowane GKBI) na ruszcie podwieszonym; docelowe wysokości pomieszczeń mierząc w świetle od posadzki do sufitu nie mogą być mniejsze niż 3,0m w salach przedszkolnych i 2,5m w pomieszczeniach zapleczy i komunikacji; - gruntowanie płyt, wymalowanie; montaż opraw oświetleniowych oraz elementów wentylacji mechanicznej (instalacja elektryczna poza zakresem opracowania); Stolarka okienna i drzwiowa: - zakłada się wymianę okien w pomieszczeniach przedszkola - zakłada się montaż nowej stolarki drzwiowej w pomieszczeniach przedszkola - typ stolarki zostanie określony w dalszej części opracowania; Wentylacja mechaniczna: - należy wykonać w lokalu przedszkola wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną zgodnie ze szczegółowym projektem branżowym; - montaż centrali w pomieszczeniu 0.04 - uwaga: mocowanie centrali do ściany; nie dopuszcza się montażu do stropu; ze względów rewizyjnych drzwi do sali 0.04 projektuje się jako przesuwne o wysokości 2,8m; w pomieszczeniu zakłada się nie wykonywania sufitu podwieszanego; - na etapie realizowania sufitów podwieszanych należy obudować przejścia instalacyjne, które będą stanowić miejscowe obniżenia; - montaż czerpni i wyrzutni, wykonanie wzmocnionych przebić w ścianach; montaż pozostałych elementów instalacji; zapewnienie dostępu rewizyjnego w miejscach wskazanych w projekcie branżowym; Wyposażenie podstawowe: - projekt remontu zakłada zapewnienie podstawowego wyposażenia pomieszczeń przedszkola - szczegółowo określonego na rysunku AR.01.05 pozostałe wyposażenie będzie realizowane przez Zamawiającego we własnym zakresie (zgodnie z ustaleniami); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45420000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45440000-3, 45430000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 339186.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana "Grafiti" Krzysztof Pietruszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Patria 26 Tomice
Kod pocztowy: 34-100
Miejscowość: Tomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 417200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 417200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 417200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.