eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Sukcesywne dostawy w 2018 r., do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, jaj kurzych wraz z dowozem i wniesieniem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-09

Ogłoszenie nr 500029875-N-2018 z dnia 09-02-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie: Sukcesywne dostawy w 2018 r., do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, jaj kurzych wraz z dowozem i wniesieniem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504936-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29116843200000, ul. Mnichów 135, 28300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 38-73-512, e-mail dpsmnichow@gmail.com, faks 41 38-73-512.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna samorządy terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy w 2018 r., do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, jaj kurzych wraz z dowozem i wniesieniem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/PJK/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywne dostawy w 2018 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, jaj kurzych wraz z dowozem i wniesieniem Przedmiot zamówienia dotyczy artykułów ogólnospożywczych, o standardach jakościowych które Zamawiający odniósł do istotnych cech przedmiotu zamówienia, i jako dane identyfikacyjne artykułu dostawy, zamieścił w formularzu cenowym (załączniki Nr.2). Są to artykuły znormalizowane, które muszą spełniać wymogi polskich norm, wymogi określone przepisami prawa polskiego, prawa żywnościowego i prawa unii europejskiej, spełniać wymogi norm przyjętych w odbiorze konsumenckim, wymogi zasad GMP/GHP,GAP, systemu HACCP). Dokładne nazwy przedmiotu zamówienia, ich dane identyfikacyjne, przewidywane ilości dostaw - Zamawiający określił w treści załącznika Nr.2 do SIWZ (formularz cenowy). Zastosowanie przez Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do standardów jakościowych, podyktowane jest zapewnieniem w odniesieniu do artykułów ogólnospożywczych, ich wysokiej jakości ( klasa A).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 03142500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8580
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Pakowania Jaj Fermy Drobiu Niewczas
Email wykonawcy: info@fdniewczas.pl
Adres pocztowy: Tychów Nowy 60
Kod pocztowy: 27-220
Miejscowość: Mirzec
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9009
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9009
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9555
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.