eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › "Zakup licencji systemu monitoringu dla 13 jednostek organizacyjnych - System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji" w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-18

Ogłoszenie nr 500029519-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego: "Zakup licencji systemu monitoringu dla 13 jednostek organizacyjnych - System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji" w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562637-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Mikołowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail zampub@mikolowski.pl, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (url): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup licencji systemu monitoringu dla 13 jednostek organizacyjnych - System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji" w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zakup ,dostawa i wdrożenie licencji systemu monitoringu dla 13 jednostek organizacyjnych - System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji" w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" . Miejscem dostawy licencji jest:Starostwo Powiatowe w Mikolowie,ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę 832 licencji stanowiskowych, w tym co najmniej 32 licencje administratora i zdalnej konsoli. 1.1.Każda z licencji musi posiadać minimum następujące funkcjonalności: 1. Agenta aplikacji, 2. Funkcje Serwera aplikacji, 3. Funkcje Konsoli, 4. Zdalny dostęp do dziennika zdarzeń, 5. Zarządzanie aktualizacjami dla systemu Windows, 6. Zarządzanie blokadą procesów, urządzeń usb, cdrom, 7. Zdalny pulpit, 8. Zdalna linia poleceń, 9. Funkcjonalność zarządzania instalacją i aktualizacją oprogramowania, 10. Zdalne zarządzanie kontami użytkownika, uprawnieniami do plików i katalogów oraz rejestru, 11. Zarządzanie usługami MS Windows, 12. Blokowanie stron internetowych, 13. Monitorowanie stron internetowych oraz aplikacji, 14. Inwentaryzacja oprogramowania, sprzętu, procesów i licencji, 15. System tworzenia raportów. 1.2 Wymagania dotyczące zakresu wdrożenia przedmiotu zamówienia: 1. Przeprowadzenie testów zainstalowanej aplikacji i przekazanie wiedzy administratorom w zakresie obsługi systemu. 2. Przekazanie wiedzy administratorom poprzez instruktaż wykonany w ramach Przedmiotu Zamówienia w trakcie instalacji sprzętu i oprogramowania, na sprzęcie posiadanym przez Zamawiającego siedzibie Zamawiającego, będzie wykonane przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i wiedzę techniczną. 3. Przekazanie wiedzy administratorom w ramach Przedmiotu Zamówienia minimalny zakres przekazanej wiedzy: a) instalacja, konfiguracja i zarządzanie systemem System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji b) wykonywanie kopii systemu i bazy danych. c) zarządzanie - instalacja, konfiguracja, wykorzystanie konsoli zdalnej d)monitorowanie pracy środowiska, diagnostyka systemu, interpretacja log-ów i raportów, optymalizacja, e) warunki eksploatacyjne urządzeń. 4. Wymagana ilość instruktażu administratorów: minimum 18 godzin, dla 5 osób, realizowane w siedzibie Zamawiającego przez instruktorów z odpowiednimi kwalifikacjami dla oferowanych rozwiązań. 5. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie instruktażu w innym miejscu (np. specjalizowany ośrodek szkoleniowy) w odległości max. 50 km od siedziby Zamawiającego, przy czym wszelkie koszty dojazdu i pobytu pracowników Zamawiającego w miejscu instruktażu pokrywa Wykonawca. 6. Wykonawca dostarczy komplet materiałów instruktażowych. 1.3 Wymagania licencyjne przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpowiednią ilość licencji przedmiotu zamówienia wystawionych na Zamawiającego uwzględniające możliwość użytkowania przez jednostki Zamawiającego. 2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w ramach przedmiotu zamówienia odpowiedni licencjonowany system operacyjny zgodny funkcjonalnie ze środowiskiem Zamawiającego posiadający pełne funkcjonalności Active Directory zawierający jednocześnie odpowiednią ilość licencji stanowiskowych wymaganych przez przedmiot zamówienia w ilości nie mniejszej niż 100 licencji typu CAL 3. Zamawiający posiada otwartą umowę licencyjną firmy Microsoft typu MOLP o numerze 67883225 4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w ramach przedmiotu zamówienia jeżeli jest wymagany odpowiedni licencjonowany silnik bazy danych (np. silnik bazy SQL) wraz z odpowiednią ilością licencji, wystawionych na Zamawiającego, obejmujących poprawną instalację oraz działanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza silników baz danych ograniczających wydajność oraz pojemność bazy danych np. takich jak SQL Express. 5. Ważność licencji na dostarczone oprogramowanie w tym na system operacyjny oraz bazy danych dla przedmiotu zamówienia musi być bezterminowa Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta legalności udzielonych licencji. 6. Stacje robocze są wyposażone w komputery stacjonarne oraz przenośne pracujące w Środowisku Microsoft Windows w wersji Windows 7 do 10. W razie wprowadzenia nowych wersji Windows Zamawiający wymaga aby oprogramowanie w przyszłości było przez Wykonawcę dostosowane do tych wersji. 7. Zamawiający użytkuje przeglądarki typu Chrom, FireFox oraz IE i wymaga aby Przedmiot Zamówienia działał poprawnie co najmniej w przeglądarkach posiadanych przez Zamawiającego. 8. W przypadku dostawy oprogramowania systemu operacyjnego producenta Microsoft Zamawiający dopuszcza licencję wyłącznie w trybie elektronicznym typu open (MOLP). 1.4 Wymogi dotyczące gwarancji,aktualizacji i wsparcia. 1. Bezpłatna opieka poinstalacyjna - realizowana przez zdalny dostęp lub w razie konieczności w miejscu wystąpienia awarii, przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru końcowego. Zamawiający wymaga dodatkowego wsparcia technicznego rozumianego jako opieka po instalacyjna w rozwiązywaniu problemów wynikłych po instalacji i konfiguracji dostarczonego oprogramowania w środowisku Zamawiającego, a wykraczających poza kompetencje i wiedzę zespołu technicznego Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga wsparcia poprzez dostęp do wiedzy i konsultacji kompetentnych osób Wykonawcy telefoniczne jak i wsparcia poprzez udostępnienie zdalnych mechanizmów umożliwiających pracę osób Wykonawcy w środowisku Zamawiającego celem rozwiązywania występujących problemów. 3. Zamawiający wymaga aby forma zgłoszeń odbywała telefonicznie, poprzez system helpdesk, lub email. 4. Bezpłatny dostęp do stron producenta umożliwiający zdalną możliwość uczestnictwa w prezentacjach i szkoleniach związanych z Przedmiotem Zamówienia przez okres minimum 60 miesięcy. 5. Wykonawca zapewni bezpłatnie co najmniej 60 miesięczny dostęp do pełnej aktualizacji nowych wersji oprogramowania wraz aktualizacją licencji oraz zapewni bezpłatnie co najmniej 60 miesięczną opiekę techniczną dla wszystkich funkcjonalności oferowanego oprogramowania 6. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia w trybie na następny dzień roboczy (Next Bussines Day) rozumianym jako podjęcie naprawy najpóźniej w następnym dniu roboczym. 7. Termin usunięcie awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze 8. Wszystkie koszty realizacji gwarancji leżą po stronie Wykonawcy. 1.5 Warunki instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 2. Zamawiający informuje, że wykorzystuje oprogramowanie systemowe Microsoft Windows 2012-2016, korzystające z usług Active Directory oraz oprogramowanie do wirtualizacji VMvare zainstalowane na dwóch serwerach pracujących w trybie klastra HP DL380 GEN 9 wyposażone każdy po dwa procesory HP DL380 GEN9 E5-2690v3 oraz 224GB pamięci RAM. Zamawiający przewiduje instalację przedmiotu zamówienia na serwerze wirtualnym. Zamawiający dysponuje środowiskiem VMware wykorzystujących obecnie dwa serwery fizyczne każdy o liczbie procesorów 2szt i 12 rdzeniach na gniazdo (procesor Cores per socket). 3. Zamawiający wymaga wydajnego działania na maszynie wirtualnej przy uruchomionych wszystkich usługach i podłączonych wszystkich stacjach. 4. Zamawiający udostępni maszynę wirtualną pracującą w środowisku wirtualnym z przydzielonymi zasobami nie większymi niż 4 rdzenie procesora, 16GB RAM, 500GB powierzchni dyskowej. 5. Maszyna wirtualna musi być wyposażona w legalny odpowiednio do potrzeb przedmiotu zamówienia licencjonowany system operacyjny umożliwiający realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dokonać następujących czynności instalacyjno konfiguracyjnych: a) konfiguracja i instalacja oprogramowania będzie się odbywać w środowisku Zamawiającego. b) konfiguracja i instalacja stanowisk użytkowników będzie się odbywała w 13 jednostkach Powiatu Mikołowskiego na terenie Powiatu Mikołowskiego w gminach: Orzesze, Wyry, Łaziska Górne, Ornontowice i Mikołów, w promieniu maksymalnie 17 km od siedziby Zamawiającego. Wszystkie zadania związane z instalacją klientów - agentów realizowane będą wyłącznie przez inżynierów dostawcy c) konfiguracja po instalacji oprogramowania w środowisku Zamawiającego musi nie mieć wpływu na posiadane systemy Zamawiającego. W przypadku wynikłych problemów Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności doprowadzających do prawidłowego działania całego środowiska Zamawiającego oraz przeprowadzenia testów diagnostycznych. d) wymagane jest uruchomienie po instalacji centralnej konsoli do zarządzania oprogramowaniem, która pozwoli na konfigurowanie i monitorowanie poprawności pracy przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest uruchomić i oddać do użytkowania Zamawiającemu poprawnie działający cały przedmiot zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną powykonawczą zawierającą szczegółowy opis wykonanej instalacji. 9. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykona instruktaż stanowiskowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie jego siedziby, opisujący funkcjonalności zainstalowanych systemów dla 30 osób, po 4 godzin dla każdej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 48700000-5, 48218000-9, 72263000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95024.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Infonet Projekt S.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al.Armii Krajowej 220
Kod pocztowy: 43-316
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110200
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.