eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Ubezpieczenie mienia, ubezpieczenia komunikacyjne w jednostkach organizacyjnych Gminy Połczyn-Zdrój oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2018-2021.



Ogłoszenie z dnia 2018-02-06

Ogłoszenie nr 500026899-N-2018 z dnia 06-02-2018 r.

Gmina Połczyn-Zdrój: Ubezpieczenie mienia, ubezpieczenia komunikacyjne w jednostkach organizacyjnych Gminy Połczyn-Zdrój oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2018-2021.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624414-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500071580-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Połczyn-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 52388000000, ul. Plac Wolności 42433, 78320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 666 100, e-mail inwestycje@polczyn-zdroj.pl, faks 943 666 105.
Adres strony internetowej (url): www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamowienia

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie mienia, ubezpieczenia komunikacyjne w jednostkach organizacyjnych Gminy Połczyn-Zdrój oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2018-2021.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GG.271.1.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I Zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: 1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, 3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 5. ubezpieczenia szyb od stłuczenia, 6. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, 7. ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, 2. Centrum Kultury, ul. Wojska Polskiego 54, 78-320 Połczyn-Zdrój, 3. Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Bolkowie, 78-320 Połczyn-Zdrój, Bolkowo 10, 4. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Toporzyku, Toporzyk 23, 78-320 Połczyn-Zdrój, 5. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Połczynie-Zdroju, ul. Grunwaldzka 34, 78-320 Połczyn Zdrój 6. Przedszkole Samorządowe Słoneczna Kraina w Redle, Redło 60, 78-320 Połczyn-Zdrój, 7. Przedszkole Samorządowe Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Połczynie Zdroju, ul. Zamkowa 3, 78-320 Połczyn-Zdrój 8. Przedszkole Samorządowe Nr 2 Pod Jarzębinką w Połczynie Zdroju, ul. Sobieskiego 10, 78-320 Połczyn-Zdrój 9. Szkoła Podstawowa w Redle, Redło 12, 78-325 Redło 10. Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Mieszka I-go 19, 78-320 Połczyn-Zdrój 11. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 78-320 Połczyn-Zdrój, ul. Koszalińska 8A, 12. Środowiskowy Dom Samopomocy "Radość" w Połczynie - Zdroju, 78-320 Połczyn-Zdrój, ul. Koszalińska 8A, 13. Ochotnicze Straże Pożarne: OSP Połczyn-Zdrój, OSP Kołacz, OSP Popielewo, OSP Zajączkówko, OSP Toporzyk. Część II Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: 1. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2. ubezpieczenie autocasco, 3. ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów, 4. ubezpieczenia assistance. Część III Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 SIWZ - Program Ubezpieczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66516000-0, 66512100-3, 66514110-0, 66516100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: 1) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, 3) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 5) Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, 6) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" Biuro Regionalne w Koszalinie
Email wykonawcy: koszalin@tuw.pl
Adres pocztowy: ul. Słowiańska 5
Kod pocztowy: 75-846
Miejscowość: KOSZALIN
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147339.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147339.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200148.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CONCORDIA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
Email wykonawcy: rzeszow@concordiaubezpieczenia.pl
Adres pocztowy: ul. Małachowskiego 10
Kod pocztowy: 61-129
Miejscowość: POZNAŃ
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61986.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61986.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89604.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CONCORDIA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
Email wykonawcy: rzeszow@concordiaubezpieczenia.pl
Adres pocztowy: ul. Małachowskiego 10
Kod pocztowy: 61-129
Miejscowość: POZNAŃ
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15336.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15336.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16506.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.