eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Remonty cząstkowe nawierzchni oraz oznakowanie dróg powiatowych i gminnych w Redzie w roku 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-05

Ogłoszenie nr 500025915-N-2018 z dnia 05-02-2018 r.

Gmina Miasto Reda: Remonty cząstkowe nawierzchni oraz oznakowanie dróg powiatowych i gminnych w Redzie w roku 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631453-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Reda, Krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, ul. ul. Gdańska 33, 84240 Reda, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6788023, e-mail sekretariat@reda.pl; przetargi@reda.pl, faks 58 6783124.
Adres strony internetowej (url): http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty cząstkowe nawierzchni oraz oznakowanie dróg powiatowych i gminnych w Redzie w roku 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

32.ZF.PN.RB.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg powiatowych, gminnych, wewnętrznych (stanowiących własność gminy), ciągów pieszych i ścieżek rowerowych na terenie Gminy Miasto Reda, obejmujące: I. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych. II. Remonty nawierzchni gruntowych. III. Utrzymanie oznakowania poziomego dróg. IV. Utrzymanie oznakowania pionowego dróg. V. Regulację pionową studzienek, kratek, zaworów. Dla celów sporządzenia oferty i wyłonienia wykonawcy należy przyjąć zapisy zawarte w tabeli PN.: CENY JEDNOSTKOWE WYKONANIA ROBÓT Zakres prac określany będzie na podstawie objazdów dróg (zestawienie dróg - załącznik nr 7, mapa sieci dróg załącznik nr 8), prowadzonych przez Wykonawcę 1 raz na tydzień oraz zgłoszeń przekazywanych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie prowadził rejestr napraw, który będzie określał termin naprawy, miejsce naprawy, rodzaj naprawy, potwierdzenie naprawy przez Zamawiającego, ewentualne uwagi. Rejestr napraw będzie podstawą do przygotowania przez wykonawcę obmiaru powykonawczego robót i rozliczeń z Zamawiającym. I. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych Zakres robót: 1. Niezwłoczne uzupełnianie stwierdzonych na przeglądzie ubytków w nawierzchni. 2. W miesiącach zimowych (przy temperaturze otoczenia poniżej +5o C) nie przewiduje się prowadzenia remontów cząstkowych, poza sytuacjami awaryjnymi kiedy pojawią się ubytki w nawierzchni stwarzające zagrożenie dla ruchu drogowego i takie miejsca wymagać będą natychmiastowej naprawy (zakłada się wbudowanie w okresie zimowym około 120 t masy), 3. Opis pojedynczej łaty w przypadku remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych powinien obejmować: a. szkic łaty rozbitej na figury płaskie (trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło) z wymiarami umożliwiającymi obliczenie powierzchni łaty, b. średnią grubość łaty, c. wyliczenie objętości łaty, d. lokalizację łaty (nazwa ulicy, narastająco kilometraż ulicy od początku ulicy do wskazanej łaty), 4. Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach miesięcznych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora Zamawiającego 5. Miesięczny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, 6. Podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego obmiar powykonawczy będzie podstawą do miesięcznych rozliczeń robót. 7. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. 8. Materiał rozbiórkowy (bez ziemi) należy zwozić na składowisko Zamawiającego zlokalizowane na terenie działek nr 1360/14 i 1360/15, obręb 2 przy ul. Spółdzielczej w Redzie, II. Wykonywanie remontów nawierzchni gruntowych. Zakres robót: 1. Wykonawca niezwłocznie jeśli zagraża to bezpieczeństwu ruchu drogowego (brd) lub w terminie nie później niż 3 dni roboczych po zgłoszeniu lub przeglądzie przystąpi do naprawy drogi, poprzez profilowanie i zagęszczenie nawierzchni lub zasypanie i zagęszczenie ubytków w nawierzchni dostępnym materiałem. Do napraw nawierzchni gruntowych stosowany będzie materiał Zamawiającego (kruszbet, destrukt z frezowania nawierzchni asfaltowych, itp.) lub materiał Wykonawcy (kruszbet, tłuczeń, destrukt, żwir itp.). Materiał Wykonawcy będzie stosowany w przypadku braku materiału Zamawiającego lub w przypadku konieczności zastosowania materiału innego od dostępnego na składowisku Zamawiającego. 2. Wykonawca nie będzie prowadził profilowania nawierzchni gruntowych dróg w okresie temperatur poniżej 0o C, gdy grunt jest przemarznięty oraz w przypadku występowania opadów atmosferycznych. 3. Materiał Zamawiającego składowany jest na składowisku zamawiającego przy ul. Spółdzielczej w Redzie i należy go przetransportować w miejsce wbudowania. 4. Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach miesięcznych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora Zamawiającego. 5. Miesięczny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne. 6. Podpisany przez inspektora Zamawiającego obmiar powykonawczy będzie podstawą do miesięcznych rozliczeń robót. 7. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. III. Utrzymanie oznakowania poziomego (cienkowarstwowego) Zakres robót: 1. Odnowienie starego oznakowania poziomego do 15 maja 2018 roku bądź wcześniej jeśli pozwolą na to warunki pogodowe oraz wykonanie nowego (w zależności od potrzeb Zamawiającego), 2. Lokalizację i powierzchnię oznakowania podano w załącznik nr 6. 3. Rozliczenie robót w zakresie oznakowania poziomego nastąpi po wykonaniu prac tzn. po 15 maja 2018 r. na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie 4. Obmiar powinien określać lokalizację i powierzchnię oznakowania dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, 5. Obmiar potwierdzany będzie przez inspektora Zamawiającego na podstawie wizji w terenie. 6. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. 7. Zasady wykonania oznakowania poziomego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.03.220.2181 ze zmianami). IV. Utrzymanie oznakowania pionowego Zakres robót: 1. Usuwanie usterek oznakowania niezwłocznie po przeprowadzonym przeglądzie tygodniowym dróg lub po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego miedzy przeglądami, obejmującego: ? wymianę uszkodzonych znaków i tabliczek z nazwami ulic, lub słupków, ? prostowanie przekręconych tarczy na słupkach i tabliczek z nazwami ulic, ? zmywanie zamalowanych znaków i tabliczek z nazwami ulic, ? ustawianie oznakowania przewróconego. 2. Wymiana zniszczonych tarcz oznakowania nie nadających się do naprawy, na nowe. Do rozliczeń stosowane będą ceny jednostkowe podane w ofercie. Wymagania dotyczące nowych znaków: 1. Wielkość znaków i zasady ich umieszczania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.03.220.2181 ze zmianami). 2. Lica znaków w wersji odblaskowej na foliach I i II generacji - wymagania minimalne zgodnie z rozporządzeniem jak w punkcie 1). 3. Podkłady znaków trójkątnych i w kształcie koła wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5 mm podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków. Tył znaku zabezpieczony farbą koloru szarego. Z tyłu znaków w kształcie trójkąta i koła są zamocowane dwa panele aluminiowe mocująco-usztywniające za pomocą, których następuje instalacja znaku na słupku stalowym. 4. Podkłady znaków w kształcie kwadratów lub prostokątów wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5 mm. Krawędzie tych znaków są podwójnie zagięte z wytłoczonym zaokrągleniem narożników. Na drugim zagięciu są wytłoczone otwory w kształcie fasolek, które służą do przykręcenia uchwytów uniwersalnych mocujących znak ze słupkiem stalowym. 5. Grafika symbolu znaku nanoszona metodą sitodruku. 6. Mocowanie znaku na słupku następuje uchwytem uniwersalnym o zmiennej średnicy od 50 mm do 60 mm. 7. Słupki do mocowania znaków: stalowe, ocynkowane o grubości ścianki 3,2 mm z kapturkiem plastykowym 8. Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach miesięcznych na podstawie cenjednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora Zamawiającego. 9. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. V. Regulacja pionowych studzienek, kratek, zaworów Zakres robót: 1. Regulacja studzienek, kratek, zaworów w naprawianych przez Wykonawcę nawierzchniach drogowych wymienionych w poz. I i II. 2. Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach miesięcznych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora Zamawiającego. 3. Miesięczny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne. 4. Podpisany przez inspektora obmiar powykonawczy będzie podstawą do miesięcznych rozliczeń robót. 5. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, oraz zobowiązuje się do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami Ustawy Prawa Budowlanego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729 ze zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsc prowadzenia prac zgodnie z projektem czasowej zmiany organizacji ruchu, zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem oraz utrzymania tego oznakowania w należytym stanie w całym okresie wykonywania czynności. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, jakie mogą zaistnieć w związku wykonywaniem umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, w tym także pojazdów mechanicznych - powstałe w związku z prowadzonymi usługami. 5. Uszkodzenia nawierzchni jezdni lub chodników(głębokie ubytki), uszkodzenia oznakowania pionowego (w tym oznakowanie nazw ulic) zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego Wykonawca winien oznakować w okresie 2 godziny od przyjęcia zgłoszenia i naprawić w terminie do 12 godzin. 6. Uszkodzenia oznakowania pionowego (w tym oznakowanie nazw ulic) polegające na przekręceniu tarczy znaku Wykonawca naprawi w terminie do 2 godzin.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233140-2, 45233220-7, 45233200-1, 45233142-6, 45111300-1, 45233123-7, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 896747.97
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NORDVIK Krzysztof Wróbel i Synowie Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 3
Kod pocztowy: 84-240
Miejscowość: Reda
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1006197.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1006197.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1006197.81
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.