eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY JÓZEFÓW W LATACH 2018-2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-05

Ogłoszenie nr 500025843-N-2018 z dnia 05-02-2018 r.

Gmina Józefów: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY JÓZEFÓW W LATACH 2018-2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503646-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Józefów, Krajowy numer identyfikacyjny 95036910300000, ul. ul. Kościuszki 37, 23460 Józefów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 878 133, e-mail pawel.wielgan@ejozefow.pl, faks 84 6878133 wew. 48.
Adres strony internetowej (url): www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY JÓZEFÓW W LATACH 2018-2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.1.2018.PW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. CHARAKTERYSTYKA GMINY JÓZEFÓW 1. Powierzchnia Powierzchnia Gminy Józefów wynosi 12643,5 ha 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców Gminy Józefów wynosi: 6977 na dzień 31.12.2017 r. II. SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE Liczba gospodarstw domowych 1904 w tym 102 zamieszkujące w budynkach wielorodzinnych w miejscowości Długi Kąt Osada oraz przy ul. Kościuszki w Józefowie. Liczba gospodarstw jednorodzinnych znajdujących się na terenie miejscowości Józefów - 700, w pozostałych miejscowościach - 1102. Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych i segregowanych o poszczególnych pojemnościach: 1) 120 l - 1802 szt; 2) 240 l - 10 szt; 3) 360 l - 5 szt; 4) 1200 l - 12 szt; Przewidywana liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów potrzebna w okresie trwania umowy ( 2 lata): żółte - 86496 szt; niebieskie - 43248 szt; zielone - 43248 szt; brązowe - 22456 szt; czarne - 53048 szt; III. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) odbiór odpadów komunalnych w okresie 24 miesięcy od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Józefów w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.) oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy uchwałą w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i za gospodarowanie tych odpadów; b) zapewnienie mieszkańcom gminy bez dodatkowej opłaty od właścicieli nieruchomości worków i pojemników na odpady komunalne na warunkach opisanych w SIWZ. c) transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Biłgoraju (RIPOK); d) Odbiór przeterminowanych leków (kod 200132) z dwóch aptek zlokalizowanych w miejscowości Józefów i Ośrodka NZOZ Nasze Zdrowie w Józefowie jeden raz w miesiącu. 2. Zabudowa wielorodzinna. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) i odpady biodegradowalne "zielone" (kod 20 02 01). Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników, ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach (altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki). Do odbioru odpadów z terenu zabudowy wielorodzinnej należy zastosować pojemniki o większej pojemności. Miejsce odbioru pojemników lub worków do gromadzenia odpadów zielonych ustali bezpośrednio Wykonawca z zarządcami spółdzielni mieszkaniowych na terenie Gminy Józefów. Worki do gromadzenia odpadów zielonych zapewni Wykonawca. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych i odpadów biodegradowalnych - 1 odbiór w tygodniu. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników, ustawionych w miejscach wskazanych przez zarządców spółdzielni mieszkaniowych. Ilość niezbędnych pojemników zamieszczono powyżej. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów komunalnych segregowanych - 1 odbiór w tygodniu. c) Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), opony (16 01 03), wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36), zużyte baterie i akumulatory (20 01 33, 20 01 34), przeterminowane leki i chemikalia (20 01 31, 20 01, 32, 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 80) - gromadzone będą przez mieszkańców w wyznaczonych przez zarządców budynków miejscach przy pojemnikach do gromadzenia odpadów w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - przynajmniej 2 odbiory w roku, nie częściej niż 4 odbiory w roku. d) Odpady budowlane Odbiór odpadów budowlanych w gospodarstwach w zabudowie wielorodzinnej będzie odbywać się na indywidualne zgłoszenie lub w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. 3. Zabudowa jednorodzinna. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo-pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) i odpady biodegradowalne "zielone" (kod 20 02 01). Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach (120 l). Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Odpady "zielone" (kod 20 02 01) gromadzone będą w worki. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych i odpadów biodegradowalnych: ? w okresie od 1 kwietnia do 31 października - jeden odbiór na dwa tygodnie w obrębie miejscowości Józefów ? w okresie od 1 kwietnia do 31 października - jeden odbiór w miesiącu z pozostałych miejscowości ? w okresie od 1 listopada do 31 marca - jeden odbiór w miesiącu z terenu całej gminy b) Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 39 i 20 01 40) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym (120 l). Worki zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków podano w rozdziale 2 pkt. II SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - jeden odbiór w miesiącu. c) Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), opony (16 01 03) wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36), zużyte baterie i akumulatory (20 01 33, 20 01 34) przeterminowane leki i chemikalia (20 01 31, 20 01, 32, 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01,19, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 80) - odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - przynajmniej 2 odbiory w roku, nie częściej niż 4 odbiory w roku. d) Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi w gospodarstwach w zabudowie jednorodzinnej będzie odbywać się na indywidualne zgłoszenie oraz w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. 4. Wprowadza się worki o odpowiednich kolorach: żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz metale zielony do gromadzenia szkła, niebieski na odpady z papieru, brązowy na odpady biodegradowalne czarny na odpady zmieszane 5. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego. a) Urządzenia do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120 l, Kolor - żółty (grubość 0,06 mm z nadrukiem plastik oraz nazwą firmy), niebieski (grubość 0,05 mm z nadrukiem papier oraz nazwą firmy), zielony (grubość 0,07 mm z nadrukiem szkło oraz nazwą firmy), czerwony grubość 0,07 mm z nadrukiem metal oraz nazwą firmy), brązowy (grubość 0,07 mm z nadrukiem odpady wielomateriałowe oraz nazwą firmy), czarny (grubość 0,07 mm z nadrukiem odpady biodegradowalne oraz nazwą firmy). Nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny, na worku czarnym inny kolor. Ilość i rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów: pojemników, kontenerów oraz ilość worków podano w rozdziale 2 pkt. II niniejszej SIWZ . IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY PRZED ROZPOCZĘCIEM I W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów. 2. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki i worki przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. 3. W trakcie wykonywania umowy wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych. 4. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządzony jest harmonogram odbioru odpadów (załącznik do umowy), który będzie opublikowany na stronie internetowej www.ejozefow.pl oraz zostanie rozdany w formie wydruków właścicielom nieruchomości. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy do dystrybucji dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami w Józefowie o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli jest to wynikiem jego działalności. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu półroczne sprawozdania zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.). Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do końca miesiąca następującego po danym półroczu. 8. Wykonawca ubezpieczy na własny koszt pojemniki i zabezpieczy je od ryzyka związanego z uszkodzeniem lub kradzieżą. 9. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.) uchwały nr VIII/43/15 Rady Miejskiej w Józefowie z dnia 30 czerwca 2015 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 11. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 12. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości obowiązany jest do przekazywania: 1) Selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów; 2) Zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych bezpośrednio do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Biłgoraju (RIPOK). V. KLAUZULA DOTYCZĄCA ZATRUDNIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA OSÓB, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 4 PKT 1 - 4 , ORAZ W 29 UST. 3a USTAWY PZP. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w liczbie 5 osób w okresie obowiązywania umowy, tj. na co najmniej 2 lata, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić osoby te najpóźniej w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy pomiędzy zamawiającym i wykonawcą. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez daną osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej ww. warunki, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu następujące dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w punkcie 1: 1) oświadczenie wykonawcy dotyczące wymagań określonych przez zamawiającego w punkcie 1, w związku z treścią art. 29 ust. 4 pkt 1-4 ustawy Pzp - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ wraz z niezbędnymi załącznikami. 3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osób wskazanych w punkcie 1 zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia zgodnie z punktem 1, traktowane będzie na równi z niespełnieniem przez wykonawcę ww. wymogu. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - kierowcy pojazdów prowadzących zbiórkę odpadów komunalnych. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 14. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. 15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7


Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90513200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 581253.12
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Józefowskie Przedsiębiorstwo Zarzadzania Odpadami Spółdzielnia Socjalna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 14
Kod pocztowy: 23-460
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 674400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 674400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 990000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 581253.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Józefowskie Przedsiębiorstwo Zarzadzania Odpadami Spółdzielnia Socjalna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 14
Kod pocztowy: 23-460
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 674400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 674400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 990000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.