To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-02
Ogłoszenie nr 500025718-N-2018 z dnia 02-02-2018 r.
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy: Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636089-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 93225574400000,
ul. ul. Zamkowa
4,
56400
Oleśnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 707 04 92, e-mail
ckiw-olesnica@ohp.pl, zamowienia-olesnica@ohp.pl, faks
71 723 73 42.
Adres strony internetowej (url): http://ckiw-olesnica.ohp.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CKiW.DZP.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy przy ul. Zamkowej 4. 2. Szczegółowy wykaz warzyw i owoców zawiera Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 1.2 do niniejszej SIWZ. 3. Oferowane produkty muszą spełniać poniższe wymagania jakościowe: a) wyroby muszą spełniać normy w żywieniu zbiorowym w stołówkach szkolnych, b) posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) mieć odpowiedni termin przydatności do spożycia d) posiadać najwyższą jakość, tj. I gatunek, świeży, bez przebarwień i uszkodzeń fizycznych. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dostarczanie towarów min. 1 raz w tygodniu w dni robocze. Oferowana częstotliwość dostaw stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 03200000-3
Dodatkowe kody CPV: 03200000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34899.07
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe ADRIA Marek Konstańciuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36718.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1465D w miejscowości Jemielna
- Przebudowa nawierzchni chodnika oraz zjazdów do posesji zlokalizowanych w ciągu ul. Krzywoustego w Oleśnicy na odc. od ul. Tołstoja do ul. Lotniczej - etap II
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1494D nad Dziesławskim Potokiem
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.