To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-02
Ogłoszenie nr 500025342-N-2018 z dnia 02-02-2018 r.
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie: Przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie Gminy Byczyna: Kostów, Jakubowice, Janówka, Miechowa, Ciecierzyn i Byczyna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Działanie/priorytet: działanie: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich poddziałanie: "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" typ: "Gospodarka wodno-ściekowa"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574645-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500025703-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141299300000,
ul. Rynek
1,
46220
Byczyna, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 413 41 50, e-mail
zamowieniapubliczne@byczyna.pl, faks
77 413 41 50.
Adres strony internetowej (url): www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie Gminy Byczyna: Kostów, Jakubowice, Janówka, Miechowa, Ciecierzyn i Byczyna
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa 118 sztuk indywidualnych biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków, które obsługiwać będą 590 osób/mieszkańców domowych w obrębie miejscowości: Kostów, Janówka, Miechowa, Ciecierzyn, Jakubowice oraz Byczyna. 1.1.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa 118 sztuk indywidualnych biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków, które obsługiwać będą 590 osób/mieszkańców. Inwestycja będzie prowadzona w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Celem operacji jest wspieranie lokalnego rozwoju na obszarach wiejskich poprzez zapewnienie możliwości oczyszczenia ścieków komunalnych powstających w gospodarstwach domowych w obrębie miejscowości: Kostów, Janówka, Miechowa, Ciecierzyn, Jakubowice oraz Byczyna zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ i specyfikacją istotnych warunków zamówienia opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. 1.1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie: 1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbędnym zakresie, 2) aktualna mapa do celów projektowych, 3) koncepcja techniczna przed przystąpieniem do opracowania Projektu Budowlanego, 4) Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 290) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszeniem robót budowlanych oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii, 5) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Dokumentacja będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże określone w Programie Funkcjonalno - użytkowym oraz inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, 6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 7) przedmiary robót, 8) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 9) projekt organizacji robót i projekt czasowej organizacji ruchu (jeśli dotyczy). oraz dokumenty porealizacyjne obejmujące: 10) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, 11) geodezyjny operat powykonawczy, 12) protokoły sprawdzeń i badań, 13) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego. 1.2. Wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w PFU. 1.3. Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektem. 1.1.3. Kontroli Zamawiającego w formie pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego, będą w szczególności poddane: a) rozwiązania projektowe zawarte w projekcie budowlanym ich zgodność z koncepcją przedstawioną w programie funkcjonalno-użytkowym; b) projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w aspekcie ich zgodność z programem funkcjonalno-użytkowym, wymaganiami Zamawiającego oraz warunkami umowy. 1.1.4. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. 1.1.5. Nie dopuszcza się wykonywania jakichkolwiek robót na placu budowy bez wcześniejszego uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót oraz bez wcześniejszego wykonania prawidłowego, kompletnego oznakowania robót. 2.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Program Funkcjonalno - Użytkowy - zał. Nr 9 do SIWZ, 2.3. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 45.25.21.27-4 - roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków, 71.32.00.00-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45.00.00.00-7 - roboty budowlane, 45.11.12.00-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45.23.24.21-9 - roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 39.35.00.00-0 - urządzenia do obróbki ścieków, 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne. 2.4.Zatrudnienie na umowę o pracę 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga:: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: projektantów, kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, osób które wykonują czynności w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie/wykaz wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, ile osób wykonuje czynności objęte wezwaniem, z uszczegółowieniem ile z tych osób jest zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu) a ile osób wykonuje czynności na innej podstawie (wraz ze wskazaniem liczby tych osób, uzasadnieniem, dlaczego osoby te nie zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, podstawie wykonywania tych czynności, wraz z kopia dokumentu, będącego podstawa wykonywania tych czynności - dokumenty te maja być przedłożone w sposób analogiczny do sytuacji opisanej w pkt b)) oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45252127-4
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 71320000-7, 45000000-7, 45232421-9, 39350000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2124000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAN-EKO Marcin Ciołkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2612520.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Roboty budowlane IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Urządzenia do obróbki ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.